• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Peugeot 208 απέναντι στο προηγούμενο

17.915 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/1/2020
 

Ανεβαίνει επίπεδο… Το νέο Peugeot 208 έρχεται συνολικά αναβαθμισμένο και έχει ως στόχο να αλλάξει το σκηνικό στη μικρή κατηγορία. Τι καινούριο φέρνει σε σχέση με το προηγούμενο και πόσο βελτιώθηκε;


Το νέο Peugeot 208 έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με το προηγούμενο επειδή η ίδια η Peugeot έχει αλλάξει. Μπορεί βέβαια η αρχική ιδέα να παραμένει ίδια, όμως ο τρόπος που εκφράζεται πια ο premium χαρακτήρας της φίρμας, έχει ωριμάσει και αυτό αναγνωρίζεται εύκολα στο νέο 208. Εκτός λοιπόν από την ποιοτική και σχεδιαστική «επανάσταση» το νέο 208 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP που διακρίνεται για την στιβαρή της κατασκευή και την δυνατότητά της να «στηρίξει» όλους τους συνδιασμούς κινητήρων (βενζίνης, diesel ή και ηλεκτροκινητήρας) και μετάδοσης (χειροκίνητο, αυτόματο), καθώς και όλα τα νέα και υπερσύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης της οδήγησης. Από την αρχή λοιπόν καθίσταται σαφές πως μιλάμε για ένα εντελώς νέο και σύγχρονο παντού μοντέλο. Ας δούμε όμως και τις υπόλοιπες διαφορές τους. 

Πιο φουτουριστικό και πιο «άγριο»
Αισθητικά τόσο το νέο Peugeot 208 όσο και το απερχόμενο χαρακτηρίζονται από την έντονη δυναμική του αμαξώματός τους, με το νέο ωστόσο να εκφράζει πιο έντονα αυτό το στοιχείο συνδυάζοντάς το και με εκλεπτυσμένο και γενικότερα επιβλητικό προφίλ. Μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο μοντέλων αποτελεί φυσικά η διάθεση του νέου, αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα. 

Καλύτερο σε ποιότητα, εμφάνιση και τεχνολογία
Το προηγούμενο Peugeot 208 μας «έμαθε» το καινοτόμο και εμπνευσμένο από το πιλοτήριο αεροσκαφών εσωτερικό i-Cockpit της Peugeot, που χαρακτηρίζεται από τον ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων, το μικρό τιμόνι, τους αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κονσόλα και την οθόνη του συστήματος πολυμέσων που πλέον έχει διαγώνιο έως και 10 ίντσες (έναντι 7 του προηγούμενου) και προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Στο νέο μοντέλο βέβαια ο high tech αέρας ενισχύεται ακόμα περισσότερο με τον ψηφιακό τρισδιάστατο πίνακα οργάνων. Από κει και πέρα μεγάλη αναβάθμιση παρατηρείται στο επίπεδο της ποιότητας και της κατασκευής με καλύτερα χρησιμοποιούμενα υλικά, αναβαθμισμένο φινίρισμα και συναρμολόγηση ενώ βελτιωμένη είναι και η θέση οδήγησης αλλά και η εργονομία. Αντίθετα και λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασης ειδικότερα στο πίσω μέρος, η ορατότητα έχει περιοριστεί και η τεχνολογία αναλαμβάνει να εξισορροπήσει την κατάσταση (με κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ευκρίνειας η/και σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος).

Τέλος, το νέο 208 ενσωματώνει την τελευταία γενιά των συστημάτων υποβοήθησης μεταξύ των οποίων σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα διατήρησης της λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης, cruise control, αναγνώριση ορίων ταχύτητας κ.α., διαμορφώνοντας έτσι ένα πιο πλήρες πακέτο και σε αυτό το επίπεδο σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια