
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο VW T-Roc Hybrid σε ειδική εκδήλωση τον Αύγουστο.
Το T-Roc θα γίνει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της VW που θα πηγαίνει και ηλεκτρικά.
Full υβριδικά μέχρι το 2027 και τα Volkswagen Golf και Tiguan.
Λανσάρισμα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο για το νέο VW T-Roc Hybrid.
autotriti team
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο VW T-Roc Hybrid σε ειδική εκδήλωση τον Αύγουστο
Η Volkswagen ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς T-Roc τον ερχόμενο Αύγουστο, εισάγοντας για πρώτη φορά ένα πλήρες υβριδικό σύστημα (HEV) στα πρότυπα της Toyota. Το νέο μικρό SUV της γερμανικής φίρμας, που θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας κατεύθυνσης για τη Volkswagen, παράλληλα με τα ηλεκτρικά της πλάνα καθώς στο event φημολογείται ότι θα παρουσιάσει και το νέο ID.2X, το μικρότερο SUV της ηλεκτρικής οικογένειας ID.
Το T-Roc θα γίνει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της VW που θα πηγαίνει και ηλεκτρικά
Πρόκειται για το πρώτο αυτοφορτιζόμενο hybrid μοντέλο παραγωγής της Volkswagen που υιοθετεί μια τέτοια υβριδική προσέγγιση, σε μια εποχή όπου ο όμιλος προετοιμάζεται να περάσει θεωρητικά σε πλήρη ηλεκτροκίνητη γκάμα έως το τέλος της δεκαετίας στην Ευρώπη. Ωστόσο, η στρατηγική περιλαμβάνει πλέον την παράλληλη προσφορά plug-in (PHEV) και full-hybrid (HEV) επιλογών, με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των αγορών.

Το νέο T-Roc θα γίνει το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της VW που θα πηγαίνει και ηλεκτρικά. Η παγκόσμια πρεμιέρα του αναμένεται τον Αύγουστο.
Full υβριδικά μέχρι το 2027 και τα Volkswagen Golf και Tiguan
Το νέο υβριδικό σύστημα, που μπορεί να κινεί το όχημα είτε αποκλειστικά με βενζίνη, είτε μόνο με ηλεκτρισμό, είτε και με τους δύο κινητήρες ταυτόχρονα, θα ενσωματωθεί επίσης στις επόμενες γενιές των Golf και Tiguan μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Όπως επιβεβαίωσε στέλεχος της VW, το σύστημα αυτό δεν θα υιοθετηθεί από όλα τα μοντέλα που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MQB.
Αγορές εκτός Ευρώπης έστρεψαν τη VW προς την κατεύθυνση των full hybrid
Ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer, εξήγησε ότι η επιλογή της υβριδικής τεχνολογίας ανταποκρίνεται σε περιφερειακές ανάγκες: «Έπρεπε να το κάνουμε ούτως ή άλλως, γιατί η Νότια Αμερική χρειάζεται υβριδικό σύστημα και το T-Roc κατασκευάζεται εκεί για την τοπική αγορά, αλλά και για την Κίνα. Το ενδιαφέρον είναι ότι και στις ΗΠΑ όπου η υβριδική τεχνολογία επανέρχεται δυναμικά λόγω της επιβράδυνσης της υιοθέτησης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV)».