ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Twingo έγινε 5θυρο και πισωμήχανο! Με τη βοήθεια της smart, η Renault ξαναεφευρίσκει το Twingo, το οποίο στην 3η γενιά του έγινε πεντάθυρο, πισωμήχανο και πισωκίνητο.

To Twingo έγινε 5θυρο και πισωμήχανο! Με τη βοήθεια της smart, η Renault ξαναεφευρίσκει το Twingo, το οποίο στην 3η γενιά του έγινε πεντάθυρο, πισωμήχανο και πισωκίνητο.

Δοκιμή: Νέο Renault Twingo 1,0 SCe 70 PS S/S

41.618 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2015)

To Twingo έγινε 5θυρο και πισωμήχανο! Με τη βοήθεια της smart, η Renault ξαναεφευρίσκει το Twingo, το οποίο στην 3η γενιά του έγινε πεντάθυρο, πισωμήχανο και πισωκίνητο.

Στα γρήγορα:
• Κοστίζει από 9.970 ευρώ
• Είναι 1,0 λτ.με 70 ίππους
• Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη


+ Σχεδίαση, Ευελιξία, Χώροι πίσω επιβατών Πρακτικότητα καμπίνας
- Eυπάθεια στον πλευρικό άνεμο, Αεροδυναμικός θόρυβος, Πίσω παράθυρα με μεντεσέ

Σε αντίθεση με τους βασικούς ανταγωνιστές του στην κατηγορία των μίνι (Fiat Panda, Hyundai i10, Toyota Aygo, VW up!-SEAT Mii-Skoda Citigo) το νέο Renault Twingo έχει τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω και είναι πισωκίνητο! Όπως άλλωστε και το επερχόμενο νέο smart forfour, με το οποίο εξελίχθηκαν παράλληλα. Επίσης το Twingo για πρώτη φορά στην ιστορία του έγινε πεντάθυρο! Ο ήλιος πάντως συνεχίζει να βγαίνει από την ανατολή…

Με το δικό του στυλ
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Με την επιλογή της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής για το Twingo οι τεχνικοί της Renault κατάφεραν να ακροβολίσουν τους τροχούς. Το μήκος του νέου Twingo (σε αντίθεση με την τάση της εποχής) είναι μικρότερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (-92 χλστ.), ωστόσο το ύψος αυξήθηκε κατά 84 χλστ. και κυρίως το μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 225 χλστ! Αν και αρχικά το νέο Twingo θυμίζει αρκετά ένα… 5θυρο Fiat 500, αν το καλοκοιτάξεις θα δεις πως το νέο γαλλικό μίνι έχει το δικό του ιδιαίτερο στυλ με στοιχεία από το πάλαι ποτέ Renault 5 στο πίσω μέρος. Ευχάριστο και μοντέρνο το νέο Twingo έχει τον τρόπο να κλέβει ματιές και να τραβάει την προσοχή.
Παράλληλα, το κρυμμένο χερούλι της πίσω πόρτας δεν μαρτυρά πως πρόκειται για 5θυρο μοντέλο και συμβάλει στην συνολική κομψή εικόνα του Twingo. Φυσικά δεν πρέπει να παραληφθεί η αναφορά στις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει η γαλλική φίρμα για το trendy μίνι μοντέλο της.

Από 9.970 ευρώ
Το Twingo με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα και Start/Stop ξεκινά από 9.970 ευρώ (με απόσυσρση) στην έκδοση Ιn-Touch. Σε αυτή μεταξύ άλλων προσφέρονται 6 αερόσακοι, ESP, air condition, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, φώτα ημέρας LED και υπολογιστής ταξιδίου.  


Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένος & οικονομικός
Ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000αρης κινητήρας του Twingo είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος και αποδίδει 70 ίππους με 91 Nm ροπής στις 2.850 σ.α.λ. Οι επιδόσεις σίγουρα δεν είναι το δυνατό χαρτί του συγκεκριμένου Twingo (0-100 σε 15,4 δλ., 60-100 με 4η σε 15,8 δλ και 80-120 με 5η σε 27,0 δλ), παρά τα μόλις 865 κιλά του αμαξώματος, αλλά στην πράξη ο κινητήρας είναι ελαστικός, πολιτισμένος, με απόλυτα γραμμική λειτουργία και κυρίως ιδιαίτερα οικονομικός. Η Renault κάνει λόγο για 4,2 λτ./100 χλμ., η πράξη δεν ξεπέρασε τα 5,1 λτ. Χάρη στο σύστημα Start/Stop η έκδοση αυτή δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Το 5άρι κιβώτιο έχει σχετικά μακριά κλιμάκωση, αλλά ο επιλογέας είναι θετικός σε αίσθηση και ακρίβεια.

Εσωτερικό: Λιτό και χαριτωμένο
Ευχάριστα λιτό δείχνει το εσωτερικό του Twingo, το οποίο διαθέτει έντονα νεανικό χαρακτήρα. Τον τελευταίο τονίζουν τα ένθετα διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος, που διαθέτουν επιφάνεια μπάλας του Golf. Τα πλαστικά είναι σκληρά, όπως συνηθίζεται στην κατηγορία άλλωστε, αλλά έχουν καλό φινίρισμα και σωστή συναρμογή.
Αρκετά υψηλή είναι η θέση οδήγησης (ξενίζει αρχικά) και το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος. Ο πίνακας οργάνων έχει ένα μεγάλο ημικυκλικό, αναλογικό ταχύμετρο (όχι όμως στροφόμετρο) και όλες οι υπόλοιπες πληροφορίες αποτυπώνονται σε ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει built in βάση για το smartphone, που ναι μεν δείχνει φτηνή και εμποδίζει το πάτημα κουμπιών του ηχοσυστήματος, αλλά μέσω της δωρεάν εφαρμογής R&Go και μέσω ειδικού interface καθιστά το κινητό τηλέφωνο σύστημα infotainment με οθόνη αφής για όλες τις σχετικές (από τηλέφωνο και στροφόμετρο, μέχρι μουσική και υπολογιστή ταξιδιού) λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Χώροι-Πρακτικότητα: Θυμίζει μεγαλύτερο
Το Twingo φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες, χωρίς όμως να φτάνει τα VW up!-SEAT Mii-Skoda Citigo και το Hyundai i10. Το ωφέλιμο πλάτος (ειδικά στις πίσω θέσεις) θα το θέλαμε μεγαλύτερο. Ωστόσο, παρότι το πίσω συρόμενο κάθισμα δεν υπάρχει πλέον, η καμπίνα διακρίνεται για την πρακτικότητά της. Με την τμηματική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος και την αναδίπλωση της πλάτης του συνοδηγού, δημιουργείται χώρος 2,31 μέτρων μήκους για τη μεταφορά αντικειμένων. Υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι συνολικού όγκου (ρεκόρ για την κατηγορία) 52 λτ. Έξυπνη είναι η λύση του αφαιρούμενου box στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Ο χώρος αποσκευών είναι στα, λογικά για την κατηγορία, 188 λτ, που αυξάνεται κατά 31 λτ. με την κάθετη πλάτη των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το εμπρός καπό δεν έχει προβλευτεί χώρος για αντικείμενα. 

Στον δρόμο: Η ευελιξία του δεν έχει αντίπαλο
Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω βοηθά τους εμπρός κατευθυντήριους τροχούς να στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών με αποτέλεσμα την σούπερ ευελιξία του γαλλικού μίνι στα στενά της πόλης με κύκλο στροφής μόλις 8,6 μ. Η ψηλή θέση οδήγησης βοηθά την ορατότητα και οι μηδενικοί πρόβολοι κάνουν το παρκάρισμα παιχνίδι.
Στον ανοιχτό δρόμο το Twingo όμως δείχνει μια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους (υπάρχει μάλιστα και ειδική ρύθμιση στο ESP) και εμφανίζει αρκετό αεροδυναμικό θόρυβο από τις εμπρός κολόνες. Αντιθέτως ο κινητήρας ακούγεται ελάχιστα ειδικά στους εμπρός επιβάτες. Χάρη στη νέα του αρχιτεκτονική του Twingo είναι καλύτερα ζυγισμένο (44%εμπρός-55%πίσω) και άνετο από ποτέ και η οδήγησή του είναι ευχάριστη. Χάρη και στο μη απενεργοποιούμενο ESP, δεν υπάρχει καμία τάση για υπερστροφή. Αντιθέτως αν το πιέσεις στρίβει με… όσα και με μια ελαφρά υποστροφική διάθεση. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και με τεχνητή αίσθηση, αλλά είναι απαλλαγμένο από «ψαρέματα». Τα φρένα προσφέρουν μια ξεχωριστή αίσθηση σιγουριάς και σίγουρα το πλαίσιο δείχνει ικανό για πολύ περισσότερη ισχύ.

Συμπέρασμα
To νέο Twingo έχει χαρακτήρα και στιλ, αλλά δεν φέρνει τα πάνω κάτω στην κατηγορία. Είναι όμως ιδιαίτερα ευέλικτο και οικονομικό στην πόλη, όντας και εξαιρετικά πρακτικό, αν και μακριά από την πόλη δείχνει ότι είναι ένα μίνι αυτοκίνητο. Από την άλλη, η τιμή της έκδοσης με Start/Stop πλαισιώνεται από ένα ολοκληρωμένο εξοπλιστικό πακέτο, χωρίς, ωστόσο, να θέτει νέα χαμηλά δεδομένα τιμής σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που αυτή την περίοδο είναι πιο «καλοδιαβασμένος» από ποτέ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Omoda