.jpg)
Ονομάζεται Baltasar Revolt R Concept και έχει ισπανική προέλευση.
Το βάρος του φτάνει τα 770 κιλά.
Με 500+ άλογα, 1.000 Nm ροπή και φόρτιση σε 5 λεπτά.
Ξεχωρίζει η τεράστια αεροτομή.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η πιστάδικη έκδοση του Revolt
Η ισπανική εταιρεία Baltasar συμμετείχε στην έκθεση Automobile Barcelona, όπου αποκάλυψε ένα νέο αυτοκίνητο πίστας με την ονομασία, Revolt R Concept. Το πιστάδικο μοντέλο συγκεντρώνει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά επάνω του, τα οποία ξεφεύγουν από τον τομέα των επιδόσεων. Για παράδειγμα ένα από αυτά είναι πως πρόκειται για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά και το ότι μπορεί να φορτίσει σε πέντε λεπτά!
Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 800 κιλά
Για όσους έχουν καλή μνήμη και είναι καλά μυημένοι στο χώρο του αυτοκινήτου, θα γνωρίζουν ήδη το Baltasar Revolt, που έχουμε δει από το 2021. Το R Concept λοιπόν, αποτελεί την τελευταία έκδοση, που είναι ακόμα πιο ισχυρή και επιθετική σε εμφάνιση.
Το χειροποίητο μοντέλο βασίζεται σε ανθρακονημάτινο μονοκόκ, ενώ εξοπλίζεται και με αγωνιστικό roll cage που πληροί τις προδιαγραφές της FIA. Τα εξαρτήματα της ανάρτησης είναι ένα μείγμα από ανθρακονήματα, αλουμίνιο και Kevlar, με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εξοικονόμηση βάρους. Ως τελικό αποτέλεσμα, το Baltasar Revolt R Concept ζυγίζει κάτω από 800 κιλά, περίπου 770 κιλά.
Με 500+ άλογα και φόρτιση σε 5 λεπτά
Η Baltasar δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, αλλά το R Concept πιθανότατα θα χρησιμοποιεί το ίδιο με το αρχικό Revolt το 2021. Αυτό σημαίνει δύο ηλεκτρικά μοτέρ στο πίσω μέρος με ισχύ 507 άλογα και ροπή 1.000 Nm. Η ισπανική μάρκα δεν ανακοινώνει ούτε και την χωρητικότητα της μπαταρίας, αλλά το τυπικό Revolt κάνει χρήση ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής 700 βολτ, μέσω της οποίας η επαναφόρτιση έως το 80% γίνεται σε πέντε λεπτά.
Ξεχωρίζει η τεράστια αεροτομή
Εξωτερικά, οι άνθρωποι της Baltasar έχουν κάνει αρκετές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στο Revolt R, κάτι που είναι λογικό δεδομένης της εστίασής του αποκλειστικά στην πίστα. Στο μπροστινό μέρος, διαθέτει νέο splitter, ανανεωμένους προβολείς και αναδιαμορφωμένα μπροστινά πάνελ. Στο πίσω μέρος, υπάρχει μια τεράστια αεροτομή από ανθρακονήματα. Οι χρυσές ζάντες σε συνδυασμένο με τα σλικ ελαστικά, ολοκληρώνουν το πακέτο που απαιτείται για να δείξει στην πίστα τι μπορεί να κάνει.
Ενώ δεν έχουν δημοσιευτεί πλήρεις φωτογραφίες του εσωτερικού, η Baltasar έδειξε πως το αυτοκίνητο διαθέτει αγωνιστικό κάθισμα από ανθρακονήματα και χρυσά πεντάλ.