ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τοyota bZ4X: SUVάρα που καίει λιγότερο από Scooter

 Σχολιάστε 
12.259 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2025)
Τοyota bZ4X: SUVάρα που καίει λιγότερο από Scooter
4 Φωτογραφίες »

Το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota στο μέγεθος του RAV4.
Είναι τετρακίνητο με 218 ίππους και κάνει με μια φόρτιση, 440 χλμ. στην πόλη.
Οι πίσω κάθονται σταυροπόδι (έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει).
Είναι πολύ ευχάριστο και ευκολοδήγητο στην πόλη (κορυφαία ηχομόνωση καμπίνας, ψηλή θέση οδήγησης, «κρύβει» τον όγκο του).
Έχει 3 χρόνια παραπάνω εγγύηση για την μπαταρία από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά και 1.000.000 χλμ..

autotriti team

Το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota, σε μέγεθος RAV4

Το Toyota bZ4X είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Toyota που ανοίγει το «χορό» της ηλεκτρικής της γκάμας, η οποία σύντομα θα πλαισιωθεί και από ακόμα δύο, αυτήν τη φορά μικρότερα σε διαστάσεις μοντέλα και πάλι όμως στις SUV κατηγορίες.

Το bZ4X είναι ένα μεσαίο σε διαστάσεις SUV λίγο μεγαλύτερο από το RAV4. Με μήκος στα 4.69 μ. (4,6 μ. το RAV4) το bZ4X ξεχωρίζει για το επιβλητικό του αισθητικό προφίλ και τους μεγάλους χώρους, ενώ τόσο η υψηλή ποιότητα κατασκευής του όσο και το ανεπτυγμένο του τεχνολογικό προφίλ ως ηλεκτρικό, είναι στοιχεία που έγιναν ιδιαίτερα αισθητά και μας κέρδισαν κατά τη διάρκεια του Mega Test (electric in the city).

Είναι τετρακίνητο με 218 ίππους και κάνει με μια φόρτιση, 440 χλμ. στην πόλη

Το Toyota bZ4X της δοκιμής, είναι αυτό με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και την απόδοση των 218 -συνδυαστικά-ίππων, κάτι που προφανώς επηρεάζει τις τιμές κατανάλωσης και της αυτονομίας σε σχέση βέβαια με την μικρότερη έκδοση των 204 ίππων που επίσης διατίθεται. Αυτό βέβαια δεν του απαγόρευσε να πετύχει μια αξιοσημείωτη για το βάρος και τον όγκο του κατανάλωση εντός πόλης αφού καίει λιγότερο από ένα scooter 125 κ.εκ..Το τετρακίνητο bZ4X πέτυχε μια τιμή κατανάλωσης στις 14 kWh/100 χλμ., που σε συνδυασμό με την μπαταρία των 64 kWh (ωφέλιμη) διαμορφώνουν την ηλεκτρική του αυτονομία εντός πόλης στα 440 χλμ.. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως για κάποιον που διανύει 1.000 χλμ./μήνα σε αστική χρήση, το κόστος για τη φόρτισή του (σ.σ. οικιακή χρέωση) ανέρχεται στα 280 ευρώ, ενώ συνδέεται με τον φορτιστή κάθε 12 ημέρες. 

Toyota bZ4X Toyota bZ4X
Αυτονομία στην πόλη χλμ. (Mega Test) 438
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. 300
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh 71/64
Tιμή από 43.990
 

Πολύ ευχάριστο και ευκολοδήγητο στην πόλη (κορυφαία ηχομόνωση καμπίνας, ψηλή θέση οδήγησης, «κρύβει» τον όγκο του)

Το Toyota bZ4X απέδειξε με τις επιδόσεις του τις ικανότητες της ηλεκτρικής του φύσης, όμως και στην πράξη αποδείχθηκε ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της δοκιμής στην αστική δοκιμασία. Παρά το μεγάλο -για την πόλη- μέγεθός του, το bZ4X δεν είχε κανένα πρόβλημα αφού οδηγώντας το δεν αντιλαμβάνεσαι τον όγκο του. Είναι ευκολοδήγητο και χρηστικό στην καθημερινότητα όσο ένα Yaris Cross, με τον οδηγό να κάθεται άνετα, να έχει πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις πλευρές και να απολαμβάνει υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης και κορυφαία ηχομόνωση.

Οι πίσω κάθονται σταυροπόδι (έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω που έχουμε μετρήσει)

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Mercedes