Tο VW Group παραδέχθηκε το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει σε ορισμένα της diesel μοντέλα στις Η.Π.Α.

Tο VW Group παραδέχθηκε το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει σε ορισμένα της diesel μοντέλα στις Η.Π.Α.

VW vs Η.Π.Α. Part 2

4.477 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2015)

Με επίσημη παραδοχή, η VW παραδέχεται ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό σε ορισμένα τις diesel μοντέλα στις Η.Π.Α. για να μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα τεστ.

Με τον πλέον επίσημο τρόπο, μέσω δήλωσης του Προέδρου του Δρ. Μάρτιν Βίντερκορν, το VW Group παραδέχθηκε το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό που είχε εγκαταστήσει σε ορισμένα της diesel μοντέλα στις Η.Π.Α., ώστε να ξεγελά τις μετρήσεις εκπομπών ρύπων και να τα εμφανίζει κάτω από τα αμερικάνικα όρια. Ο Δρ. Βίντερκορν ζήτησε μάλιστα επίσημα συγνώμη, θέτοντας το όλο ζήτημα «πρώτης προτεραιότητας» για τον ίδιο και το Διοικητικό Συμβούλιο της VW.Θυμίζουμε ότι όπως γράψαμε και το Σάββατο, οι αμερικάνικες αρχές και πιο συγκεκριμένα το αρμόδιο τμήμα για την προστασία του περιβάλλοντος μαζί με το συμβούλιο της Καλιφόρνια για την μόλυνση της ατμόσφαιρας, ανακάλυψαν ότι η VW έχει εγκαταστήσει σε συγκεκριμένα diesel μοντέλα που πωλούνται στις Η.Π.Α., ένα ειδικό λογισμό που τους επιτρέπει να δείχνουν ότι εκπέμπουν λιγότερους – και κάτω από τα όρια, ρύπους από το κανονικό. Το λογισμικό αυτό ανιχνεύει το πότε γίνεται δοκιμή μέτρηση εκπομπών ρύπων και έτσι, μειώνει τα επίπεδα των εκπομπών σε σημείο τέτοιο ώστε να πέφτουν κάτω από τα όρια. Υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το λογισμικό αυτό δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να εκπέμπουν πολύ περισσότερους ρύπους.Υπολογίζεται ότι συνολικά 482.000 μοντέλα με 4κύλινδρους diesel της VW και της Audi από το 2008 και μετά αφορά αυτό το ζήτημα, με τους αμερικανούς να ζητούν την άμεση ανάκληση των VW Jetta, Beetle, Passat και Audi A3 της περιόδου 2009-2015 που πωλήθηκαν στην Η.Π.Α. Παράλληλα, η εταιρεία θα βρεθεί να πληρώσει και ένα τεράστιο πρόστιμο 18 δις. δολαρίων για όλα αυτά τα αυτοκίνητα, με βάση πάντα την αμερικάνικη νομοθεσία. Επιπλέον αυτού, οι αρχές των Η.Π.Α. απαγόρευσαν την πώληση καινούργιων VW και Audi με τον 2λιτρο TDI μέχρι να ξεκαθαριστεί το ζήτημα.Ωστόσο, το θέμα φαίνεται ότι παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις αφού οι αμερικανοί ανακοίνωσαν ότι θα προβούν σε αντίστοιχα τεστ και στα diesel μοντέλα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που πωλούνται στις Η.Π.Α. (π.χ. Daimler, BMW, FCA κ.λπ.), ώστε να δουν μήπως και εκεί υπάρχει κάποιο τέτοιου είδους λογισμικό. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες από μέσα της Αμερικής, πραγματοποιούνται αντίστοιχα τεστ και σε άλλα diesel μοντέλα των VW-Audi, όπως αυτά με τον 3λιτρο diesel V6 κινητήρα.Σε ό,τι αφορά στην Ευρώπη και ειδικά για τη χώρα μας, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το ζήτημα, το οποίο πάντως τονίζουμε ότι αφορά προς το παρόν τουλάχιστον, μόνο τους μεγάλου κυβισμού diesel του Group. Επίσης, θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν ότι στην Αμερική τα όρια ρύπων είναι τα πιο αυστηρά παγκοσμίως, ωστόσο και σε κάθε περίπτωση, είμαστε πάντα εν αναμονή των εξελίξεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda