
Έστριψε με 78,5 χλμ./ώρα, είναι το καλύτερο SUV στην κατηγορία.
Eκανε την επίδοση της μεγαλύτερης Tonale.
Πολύ σταθερή και άμεση συμπεριφορά παρά το ελαφρύ σε βάρος τιμόνι.
autotriti team
Το καλύτερο SUV πόλης στο τεστ, αποφεύγει τον κίνδυνο με έως 78 χλμ./ώρα
Η Alfa Romeo Junior Ibrida κράτησε ψηλά τη σημαία της Alfa Romeo στο elk ή moose test του AutoΤρίτη, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως η οδηγική αίσθηση συνάδει με την συνολική αίσθηση που βγάζει. Συγκεκριμένα, η Junior στην υβριδική της έκδοση σημείωσε την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα SUV πόλης ανεξαρτήτου συστήματος κίνησης, ενώ δίνει και μια πειστική απάντηση σε όσους πιστεύουν -ακόμα ; - πως τα αυτοκίνητα του ίδιου ομίλου στις ίδιες κατηγορίες, είναι ίδια...
Η Alfa Romeo Junior μέσω της επιτυχημένης της προσπάθειας αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική από τα υπόλοιπα ομογάλακτα μοντέλα του Ομίλου Stellantis, ενώ και σε αίσθηση παρουσίασε κάτι διαφορετικό από αυτά και ήταν πολύ κοντά σε αίσθηση αλλά και απόδοση με την Tonale, επιβεβαιώνοντας πως διαθέτει ατόφιο το DNA της μάρκας.
Χωρίς να «ιδρώσει», στα 78,5 χλμ./ώρα
Το ενδιαφέρον με την Alfa Romeo Junior στη διαδικασία του elk test, είναι πως παρά την ελαφριά σε βάρος αίσθηση που έχει το τιμόνι, στην πράξη είναι πολύ ικανή. Με δύο επιτυχημένες προσπάθειες στα 74 και 75 χλμ./ώρα, ανεβάσαμε την ταχύτητα εισόδου της στα 78 χλμ./ώρα όπου πέρασε με ευκολία, γράφοντας το εντυπωσιακό 78,4 χλμ./ώρα και ισοφαρίζοντας ουσιαστικά την πολύ καλή επίδοση της μεγαλύτερης Alfa Romeo Tonale (78,5 χλμ./ώρα).
Πατώντας πειστικά στο δρόμο μέσω της ανάρτησής της, η Junior είχε υποδειγματική συμπεριφορά σε όλη τη διαδικασία, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να διαχειριστούν το αμάξωμα, κρατώντας το με διακριτική εμπλοκή εντός της διαδρομής. Σε κάθε προσπάθεια και εκτός του ορίου επιτυχίας της, η Junior θύμισε και σε αίσθηση την μεγαλύτερη αδελφή της (Tonale) αφού όπως και αυτή έχει ελαφρύ τιμόνι, ωστόσο δεν μεταβάλλεται καθόλου η υποβοήθηση στις απότομες αλλαγές πορείας, ενώ παρουσιάζει εξαιρετική αμεσότητα και απόκριση.
Καλή ακόμα και πάνω από το όριο της
Έπρεπε να ξεπεράσουμε οριακά τα 79 χλμ./ώρα για να διαπιστώσουμε πως δεν φτάνει το πλάτος της διαδρομής στην Junior, ενώ ακόμα και εκεί η συμπεριφορά της δεν άλλαξε, με την ανάρτηση να δουλεύει υποδειγματικά και να μην της επιτρέπει να προκαλέσει αποσταθεροποίηση, ενώ εδώ και παρά το γεγονός πως τα ηλεκτρονικά της συστήματα δούλεψαν πιο έντονα δεν κατάφεραν να την κρατήσουν εντός διαδρομής.
Αξίζει να σημειώσουμε τέλος, πως η Junior αποδείχθηκε και ιδιαίτερα ακριβής στον χειρισμό της από προσπάθεια σε προσπάθεια εντός των ορίων, κάτι που έρχεται να υπογραμμίσει τον έντονα οδηγοκεντρικό και ευχάριστο χαρακτήρα της συνολικά.
Τα Elk Test του AutoΤρίτη γίνονται στον πιστοποιημένο χώρο της Σχολής Ασφαλούς οδήγησης Driving Academy με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια. Έναν χώρο στον οποίο μπορείς να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια και να αντιδράς σωστά σε απαιτητικές (ή και... καθημερινές) συνθήκες οδήγησης.