ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk test στο Peugeot 3008: Ισορροπία άνεσης και κρατήματος

(17/6/2025)
Elk test στο Peugeot 3008: Ισορροπία άνεσης και κρατήματος
8 Φωτογραφίες »

Έκανε 2 χλμ./ώρα πάνω από το προηγούμενο, για το elk test αυτό είναι τρομερή βελτίωση.
Αποφεύγει εμπόδιο με 75 χλμ./ώρα χάρη στη νέα πλατφόρμα και το setup της ανάρτησης.

autotriti team

Μόνο στο AutoΤρίτη: To Peugeot 3008 στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test)

Το Peugeot 3008 μπήκε στην νέα του γενιά και το AutoΤρίτη το υποβάλλει στην απαιτητική δοκιμασία του Elk Test ή αλλιώς Test Αποφυγής Κινδύνου, που αποτελεί μία από τις δυσκολότερες δοκιμασίες ενεργητικής ασφάλειας. Η σημασία και δυσκολία της μάλιστα είναι τόσο μεγάλη, που ακόμη και 1 χλμ./ ώρα βελτίωση από την προηγούμενη γενιά ή διαφορά με ένα άλλο μοντέλο απαιτεί πολύ κόπο και κόστος εξέλιξης από την πλευρά των κατασκευαστών.

Στην προκειμένη περίπτωση το νέο Peugeot 3008 καταφέρνει να βελτιώσει την επίδοσή του στο elk test και ταυτόχρονα να διατηρήσει τα επίπεδα άνεσης που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Peugeot, δηλαδή να συνδυάσει αρμονικά την άνεση με την αποτελεσματικότητα. Ας δούμε όμως πως τα πήγε αναλυτικά.

Πέρασε με 2 χλμ./ώρα παραπάνω από το προηγούμενο (75 χλμ./ώρα)

Στο διάδρομο του elk test, το νέο Peugeot 3008 δεν είχε κανένα πρόβλημα να ξεκινήσει τη διαδικασία στο όριο του προηγούμενου. Ξεκινώντας από τα 73 χλμ./ώρα λοιπόν το οικογενειακό SUV της Peugeot δεν έδειξε να πιέζεται, ξεπερνώντας με άνεση τη δοκιμασία. Το ίδιο συνέβη και στα 74 χλμ./ώρα με το Peugeot 3008 να μην επηρεάζεται από την πίεση που άσκησε στην ανάρτησή του και να παραμένει σταθερό και ευθύβολο στο διάδρομο, ενώ με την ίδια επιτυχία και εξαίρετη συμπεριφορά πέρασε τη δοκιμασία στα 75 χλμ./ώρα που είναι και η επίδοση που κρατάμε από αυτό.
Σε αυτή τη μέτρηση το Peugeot 3008 πίεσε εμφανώς περισσότερο την ανάρτησή του και είχε μια γενικά πιο ανοιχτή τροχιά μέσα στη διαδρομή, ωστόσο και μέσω της λειτουργίας των ηλεκτρονικών του συστημάτων δεν κλονίστηκε η σταθερότητα και η ακρίβεια στον έλεγχό του.

Με αυτή την επίδοση το Peugeot 3008 όχι μόνο άφησε σημαντικά πίσω του το προηγούμενο, αλλά κοντράρεται και σε αυτό το πεδίο με τον ισχυρό ανταγωνισμό της κατηγορίας συναντώντας με την ίδια επίδοση αυτοκίνητα όπως την Mercedes GLA, το VW Tiguan, το Honda HR-V κ.α.).


Δοκιμή Moose/Elk Test: Peugeot 3008 - Ισορροπημένο | autotriti.gr
8 Φωτογραφίες »

Δοκιμή Moose/Elk Test: Peugeot 3008 - Ισορροπημένο | autotriti.gr

Πως ήταν στα 76 χλμ./ώρα, πάνω από το όριο;

Έχουμε πει πολλές φορές πως το 1 χλμ./ώρα διαφορά στην επίδοση του elk test, αλλάζει την συμπεριφορά του κάθε αυτοκινήτου στο moose test. Και το Peugeot 3008 δεν αποτέλεσε εξαίρεση στον κανόνα. Έτσι, στα 76 χλμ./ώρα τα ηλεκτρονικά είχαν τον πρώτο λόγο και μείωναν αποτελεσματικά την ταχύτητα επιδρώντας όμως στην ισορροπία της ανάρτησης. Η εμπλοκή αυτή ανάγκαζε την μπροστινή ανάρτηση να πιεστεί και να χάσει την αποτελεσματικότητά της στην επαναφορά μειώνοντας τη ακρίβειά του μπροστινού όσο και την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Με λίγα, και πιο απλά λόγια το 3008 εμφάνιζε μία ελαφριά υποστρφή (σ.σ. τυπική αντίδραση από όλα τα τεστ που έχουμε κάνει) και ακουμπούσε -γλυκά πάντως- τις εξωτερικές κορίνες.

Τα Elk Test του AutoΤρίτη γίνονται στον πιστοποιημένο χώρο της Σχολής Ασφαλούς οδήγησης Driving Academy με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια. Έναν χώρο στον οποίο μπορείς να μάθεις να οδηγείς με ασφάλεια και να αντιδράς σωστά σε απαιτητικές (ή και... καθημερινές) συνθήκες οδήγησης.

Βαθμολογία & αίσθηση οδηγού-επιβαινόντων του Peugeot 3008

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
ford
Autotriti.gr