ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι SUV πόλης, έχουν και τετρακίνηση. 5 και στο καύσιμο που εσύ θες!

(17/6/2025)
Είναι SUV πόλης, έχουν και τετρακίνηση. 5 και στο καύσιμο που εσύ θες!
3 Φωτογραφίες »

Lexus LBX & Toyota Yaris Cross είναι υβριδικά & έχουν πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια που βρίσκεις σε ακριβότερα αυτοκίνητα.
Το KGM Tivoli είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV (22.490 ευρώ). Τα 4κίνητα Alfa Romeo Junior & Jeep Avenger είναι τα μοναδικά στην γκάμα με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Σημαντική διαφορά: Τα 4 μοντέλα έχουν ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, 1 έχει μηχανική 4κίνηση που κλειδώνει.

autotriti team

Τελικά υπάρχουν 4κίνητα μικρά SUV;

Πριν λίγο καιρό λέγαμε εδώ, στο AutoΤρίτη, πως η 4κίνηση είναι είδος προς... εξαφάνιση, ειδικά στην κατηγορία των μικρών SUV, πλέον όμως φαίνεται πως το σκηνικό αλλάζει και υπάρχουν περισσότερες επιλογές. Παρακάτω, παρουσιάζουμε 5 new-entries παρουσίες ανάμεσα σε 4κίνητα SUV πόλης.

Το KGM Tivoli είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV (22.490 ευρώ)

Η επαναδραστηριοποίηση της κορεατικής SsangYong στην ελληνική αγορά, πλέον με την ονομασία KGM (KG Mobility), φέρει στο προσκήνιο προσιτά σε τιμή μοντέλα, τα οποία έχουν ένα χαρακτηριστικό που λείπει από την σημερινή αυτοκίνηση. Την γνήσια και μόνιμη 4κίνηση. Μία τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση είναι το KGM Tivoli, που με αρχική τιμή τα 22.490 ευρώ είναι το φθηνότερο 4κίνητο μικρό SUV που μπορείς να αγοράσεις.
 
Διαθέσιμο σε turbo κινητήρα βενζίνης, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο της Aisin (6 σχέσεων και στις δύο περιπτώσεις), το KGM Tivoli των 163 ίππων παντρεύει δύο χαρακτηριστικά που δεν βρίσκεις πια στην αγορά: κλασική τεχνολογία 4WD (Four Wheel Drive) και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Για να έχουμε μία εικόνα, και το 4κίνητο Suzuki Vitara έχει μηχανική 4κίνηση, βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη, ωστόσο η δική του πίσω ανάρτηση φέρει ημιάκαμπτο άξονα.

 
Και τι σημαίνει αυτή η μηχανική 4κίνηση που έχει το KGM Tivoli; Οι δύο άξονες είναι συνδεδεμένοι με τον κινητήρα και δεν υπάρχει δυνατότητα «απελευθέρωσης» του ενός από τους δύο. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, σε έναν ασφαλτοστρωμένο δρόμο, η ροπή μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Όταν το σύστημα των KGM διαγνώσει απώλεια πρόσφυσης (π.χ. σε βρεγμένο οδόστρωμα) στέλνει, σε συνεργασία με το ESP, έως το 60% της ροπής στους πίσω τροχούς διατηρώντας έως το 40% στον εμπρός άξονα.
 
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν 3 drive modes (Normal, Sport, Winter) και 1 έξτρα επιλογή, το «Lock». Σε χαμηλές ταχύτητες, στα πιο ανώμαλα εδάφη ή σε περιοχές με έντονη κλίση, το Tivoli «κλειδώνει» το διαφορικό και την 4κίνησή του. Η ροπή μοιράζεται σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω, στοιχείο που εξασφαλίζει κατευθυντική σταθερότητα, σε συνδυασμό και με την τεχνολογία Hill Descent Control (Σύστημα Ελέγχου Κατάβασης/ Σύστημα Υποβοήθησης Καθόδου).

Σελίδα 2Full υβριδικά & 4κίνητα: Lexus LBX και Toyota Yaris Cross
Σελίδα 3Mild hybrid & 4κίνητα: Alfa Romeo Junior και Jeep Avenger
ford
ford
Omoda