ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

SEAT Ibiza ή Suzuki Swift στα 17.000€;

 Σχολιάστε 
1.272 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2025)
Suzuki Swift Hybrid ή SEAT Ibiza; Δες κατανάλωση, χώρους, εξοπλισμό και οδηγική συμπεριφορά για μικρό αυτοκίνητο στα 17.000¤.
2 Φωτογραφίες »

Suzuki Swift Hybrid ή SEAT Ibiza; Δες κατανάλωση, χώρους, εξοπλισμό και οδηγική συμπεριφορά για μικρό αυτοκίνητο στα 17.000¤.

Σύμφωνα τις εταιρείες, το Swift (82 PS) είναι πιο οικονομικό (1 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με το Ibiza (80 PS).
Αυτοκίνητο με χώρους για 5 άτομα το SEAT, λιγότερο ευρύχωρο & με μικρό πορτ-μπαγκάζ το Suzuki (-90 λτ.).
Το Swift κερδίζει σε εξοπλισμό, το Ibiza σε ποιότητα & εσωτερικό.
Καλύτερο στο δρόμο σε όλους τους το τομείς το SEAT (άνεση & οδική συμπεριφορά).

autotriti team

Μικρό αυτοκίνητο στα 17 χιλιάρικα: SEAT Ibiza ή Suzuki Swift;

Στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων γύρω στα 17.000€, οι επιλογές SEAT Ibiza και Suzuki Swift ξεχωρίζουν. Το ήπια υβριδικό Swift με 82 ίππους είναι περίπου 1 λτ./100 χλμ. πιο οικονομικό από το Ibiza (80 ίππων) και προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό. Αντίθετα, το SEAT Ibiza υπερέχει σε χώρους, φιλοξενεί άνετα 5 επιβάτες, έχει πιο ποιοτικό και σύγχρονο εσωτερικό και προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά σε όλους τους τομείς. Το Swift είναι πιο compact, με μικρό πορτ-μπαγκάζ, αλλά προβάλλει ως πιο value-for-money σε εξοπλισμό.

Σύμφωνα τις εταιρείες, το Swift (82 PS) είναι πιο οικονομικό (1 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με το Ibiza (80 PS)

Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων βρίσκουμε παρόμοιας ισχύος ατμοσφαιρικό κινητήριο σύνολο. Στο SEAT Ibiza βλέπουμε μοτέρ 999 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 80 ίππους και 93 Nm ροπής. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μάρκα, το ισπανικό μοντέλο έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ οι χαμηλοί ρύποι απαλλάσσουν και από τα τέλη κυκλοφορίας. Στην περίπτωση του Suzuki Swift υπεύθυνος για την κίνηση είναι ένας 1.200άρης κινητήρας 82 ίππων και 112 Nm ροπής. Η διαφορά εδώ είναι η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας ισχύος 12V. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ 3 ίππων και 60 Nm ροπής, το οποίο δίνει ένα απαλό boostάρισμα στις χαμηλές στροφές. Επίσης, αναλαμβάνει την λειτουργία περιφερειακών συστημάτων, λεπτομέρεια που συμβάλλει στην χαμηλότερη κατανάλωση. Η Suzuki δηλώνει 4,4 λτ./100 χλμ, νούμερο πιο χαμηλό κατά 1 λίτρο/100 χλμ. σε σχέση με το πόσο το «καίει» το Ibiza.


Η ήπια υβριδική τεχνολογία κινητήρα στο Suzuki Swift δίνει ένα καθαρό πλεονέκτημα στην οικονομία χρήσης/μικρότερη κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Η ήπια υβριδική τεχνολογία κινητήρα στο Suzuki Swift δίνει ένα καθαρό πλεονέκτημα στην οικονομία χρήσης/μικρότερη κατανάλωση.

Καλύτερο στο δρόμο σε όλους τους το τομείς το SEAT (άνεση & οδική συμπεριφορά)

Δεδομένων των παραπάνω τεχνικών προδιαγραφών των δύο μοντέλων, καταλαβαίνει κανείς πως αμφότερα έχουν περισσότερο αστική στόχευση και φιλοσοφία. Για αυτό, άλλωστε, και βλέπουμε 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
 
Δεν περιμένουμε, λοιπόν, να... βάλουν φωτιά στην άσφαλτο αλλά αυτό που ζητά ο υποψήφιος αγοραστής είναι ευκολία στην οδήγηση της καθημερινότητα. Σε αυτή την παράμετρο, το SEAT Ibiza έχει το προβάδισμα, προβάλλοντας ένα πιο ολοκληρωμένο οδηγικό σύνολο. Η ανάρτησή του λειτουργεί κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά πάνω από τις οδικές ανωμαλίες, ενώ το αρκετά πληροφοριακό τιμόνι θα μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού.
 
Στο εξαιρετικά compact Suzuki Swift σίγουρα ο εντυπωσιακά μικρός κύκλος στροφής (9,6 μ.) είναι παράμετρος που θα εκτιμήσεις στο πυκνοκατοικημένο άστυ. Από εκεί και πέρα, πάντως, έχουμε ένα αυτοκίνητο αρκετά ουδέτερο στη συμπεριφορά, χωρίς αυτό το «κάτι» που δώσει μία κάποια ξεχωριστή νότα στην οδική του συμπεριφορά.

Σελίδα 2Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι
Σελίδα 3Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
elk test