
Από 22.900 ευρώ, καλή τιμή δηλαδή, κοστίζουν και οι δύο εκδόσεις με τον ίδιο εξοπλισμό.
1.500 ευρώ το χρόνο κερδίζεις από τα καύσιμα με το ηλεκτρικό Frontera.
Έχουν σχεδόν ίδιους ίππους (113 το ηλεκτρικό, 110 το hybrid), αλλά το 48V hybrid έχει 80 παραπάνω Nm ροπής (205 vs 125).
4 εκ. περισσότερη απόσταση από το έδαφος για το Frontera hybrid (20 vs 16,3 εκ.).
autotriti team
Από 22.900 ευρώ κοστίζουν το ηλεκτρικό και το 48V hybrid Frontera
Το Opel Frontera είναι το νεότερο μοντέλο στην γκάμα της Opel και με μήκος στα 4.385 χλστ. αποτελεί την πρόταση της γερμανικής μάρκας στα οικογενειακά SUV, το οποίο προσφέρεται είτε ως υβριδικό 48V είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Βασικό πλεονέκτημα πάντως του νέου Frontera σε όλες τις εκδόσεις είναι η ελκυστική του τιμή, από 22.900 ευρώ, η οποία ισχύει τόσο για την ηλεκτρική έκδοση, όσο και για την 48V hybrid με τους 110 ίππους. Να αναφέρουμε ότι και το ισχυρότερο Frontera hybrid με 145 ίππους (διαβάστε τη δοκιμή του) κοστίζει από 23.900 ευρώ, μια εξίσου ελκυστική τιμή.
Τιμές που ισχύουν για το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Edition, το οποίο περιλαμβάνει εγκατάσταση για smartphone station, τα εργονομικά καθίσματα Intelli-Seat, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρα βροχής, cruise control, πίνακας οργάνων 10 ιντσών και ζάντες 16 ιντσών μεταξύ άλλων.
Έχουν σχεδόν ίδιους ίππους (113 το ηλεκτρικό, 110 το hybrid), αλλά το 48V hybrid έχει 80 παραπάνω Nm ροπής (205 vs 125)
Εμείς θα επικεντρωθούμε στις εκδόσεις με το ίδιο κόστος την ηλεκτρική και τη βασική 48V hybrid. To δεύτερο εφοδιάζεται με τον τούρμπο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Puretech 1,2 λτ., ο οποίος συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και έχει συνδυαστική απόδοση 110 ίππων. Σχεδόν ίδια απόδοση έχει και η ηλεκτρική έκδοση στα 113 άλογα, ωστόσο εκεί που θα συναντήσουμε διαφορά είναι η ροπή, όπου το 48V hybrid έχει 205 Nm έναντι 125 του ηλεκτρικού.
Όσον αφορά στις επιδόσεις τώρα, η Opel ανακοινώνει πως το 0-100 χλμ. ώρα έρχεται σε 11 δλ. για το 48V hybrid και σε 12,1 για το ηλεκτρικό, το οποίο έχει και αρκετά μικρότερη τελική ταχύτητα στα 140 χλμ./ώρα έναντι 180 του 48V hybrid.

Το ετήσιο κόστος καυσίμων για το υβριδικό Frontera είναι κοντά στα 2.000 ευρώ, ενώ για το ηλεκτρικό γύρω στα 500-600 ευρώ.
1.500 ευρώ το χρόνο κερδίζεις από τα καύσιμα με το ηλεκτρικό Frontera
Βέβαια από την άλλη το ηλεκτρικό Frontera έχει ένα σαφές πλεονέκτημα και αυτό είναι το κόστος μετακίνησης. Μπορεί ακόμα το Test Center του AutoΤρίτη να μην έχει αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης, ωστόσο πλέον έχουμε μια σαφή εικόνα των δύο συνόλων από εφαρμογές τους σε διάφορα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Έτσι μπορούμε να σας πούμε με βεβαιότητα ότι για ένα μέσο οδηγό που κάνει 20.000 χλμ./έτος (75 στην πόλη) το ετήσιο κόστος καυσίμων για το υβριδικό Frontera είναι κοντά στα 2.000 ευρώ, ενώ για το ηλεκτρικό γύρω στα 500-600 ευρώ. Φυσικά η μεγάλη διαφορά είναι εντός πόλης, όπου τα ηλεκτρικά γενικότερα καίνε κοντά στα 2 ευρώ/100 χλμ., παρόλο που το 48V hybrid σύνολο του ομίλου Stellantis στην πράξη καταφέρνει να είναι το πιο οικονομικό σύνολο βενζίνης («σκέτη» βενζίνη και mild hybrid).
Φυσικά δεν θα πρέπει να παραλείψουμε ότι το Frontera Electric είναι αθόρυβο στην πόλη, το οποίο και αποτελεί ένα ιδιαίτερα αγχολυτικό χαρακτηριστικό.