Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
Πρώτη επαφή
Νέο Honda Insight
Hybrid Inside
Διαβάστηκε από 9310 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Στην Ελλάδα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου
Με την ήδη γνωστή υβριδική τεχνολογία IMA (Integrated Motor Assist), η Honda προχώρησε στην παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Insight. Στόχος του είναι, μέσω της προσιτής του τιμής, να κάνει γνωστά τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας σε ευρύ κοινό.
Η εξέλιξη των ειδών
Το Ιnsight δεν είναι κάτι νέο για τη Honda, αφού ενσωματώνει την ιστορία 20 ετών στην εξέλιξη υβριδικής τεχνολογίας, ενώ η αρχική ιδέα για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων μας ταξιδεύει πίσω στο 1972, όταν και η εταιρεία έκανε το πρώτο βήμα για εξέλιξη βενζινοκινητήρα με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις (κινητήρας CVCC του Civic). Το 1999 οι δύο τεχνολογίες συναντήθηκαν, με τον καρπό της ένωσής τους να αποτυπώνεται πάνω σε ένα φουτουριστικό και ασύμφορο οικονομικά για την εποχή 3θυρο αμάξωμα με την ονομασία "Insight". Πριν 10 έτη λοιπόν, το Insight έβαλε τα θεμέλια για την περαιτέρω εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας, με το Civic IMA Hybrid του 2003 να αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο δείγμα γραφής, αφού το πρώτο προοριζόταν κυρίως για την αμερικάνικη αγορά (στην Ευρώπη πουλήθηκαν 399 αυτοκίνητα).Σήμερα, το νέο Insight, μέσα από αυτή τη μακρόχρονη εξέλιξη της Honda, καθίσταται το πιο προσιτό μοντέλο στην αγορά με χρήση υβριδικής τεχνολογίας. Αυτό, γιατί βασίζεται στην ήδη υπάρχουσα τεχνολογία ΙΜΑ, η οποία όμως βρήκε θέση σε ένα μοντέλο που εξαρχής σχεδιάστηκε για υβριδικό (δεν επέφερε πρόσθετο κόστος για να προσαρμοστεί η τεχνολογία), ενώ άλλο σημαντικό στοιχείο για τη διατήρηση του κόστους σε ανεκτά επίπεδα, είναι το γεγονός ότι αρκετά από τα μηχανικά του μέρη προέρχονται από το Honda Jazz. Τέλος, και η παραγωγή του είναι αυξημένη σε σχέση με το Insight 1ης γενιάς, μειώνοντας με τη σειρά της το τελικό κόστος.
Εμφάνιση
Η πρώτη εντύπωση αντικρίζοντας το Insight είναι απόλυτα θετική, παρά το ομολογουμένως μη συμβατικό προφίλ του. Στο εμπρός μέρος του 5θυρου hatcback αμαξώματος είναι προφανές, ότι τον πρώτο λόγο στη σχεδίαση έχει η αεροδυναμική αντίσταση (Cd=0,28), με το αποτέλεσμα να κρίνεται ιδιαίτερα σπορτίφ, μέσω της σχεδίασης των φωτιστικών σωμάτων και της γκρι ευμεγέθους μάσκας. Στα πλαϊνά του αμαξώματος οι απλές γραμμές δε μαρτυρούν κάτι ξεχωριστό σε σχέση με αντίστοιχα 5θυρα αμαξώματα, ωστόσο η πίσω κολόνα, σε συνδυασμό με την έντονη κλίση της οροφής σε εκείνο το τμήμα, αρκούν για να διαφοροποιήσουν το Ιnsight από τα "απλά" 5θυρα. Ξεχωριστό είναι και το πίσω μέρος του Insight, με τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα να βρίσκονται ψηλά στην πίσω πόρτα, ενώ ανάμεσά τους υπάρχει κρύσταλλο στα πρότυπα του Civic, που βελτιώνει την ορατότητα.

 
 Νέο Honda Insight
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας