
RENAULT CLIO
από 20.370 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
|
ΤΙΜΕΣ όλων των μοντέλων της κατηγορίας »
από 20.370 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 21.130 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 17.690 ευρώ (CNG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 19.290 ευρώ (CNG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 21.900 ευρώ (CNG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 15.340 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 16.400 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 16.400 ευρώ (CNG, Χειροκίνητο, 875 κυβικά, 80 άλογα)
από 18.590 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 18.880 ευρώ (LPG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 100 άλογα)
από 20.900 ευρώ (CNG, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 28.900 ευρώ (CNG, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 110 άλογα)
Μικρά τούρμπο με τιμή 16 χιλιάρικα και κάτω; Και όμως υπάρχουν, είναι τα Dacia Sandero Streetway, Hyundai i20 και Nissan Micra, τρία από τα πιο προσιτά μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Έχει μικρό κόστος μετακίνησης, μπαίνει κάθε μέρα στον δακτύλιο και προβάλλει μία ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το ανανεωμένο αεριοκίνητο SEAT Ibiza φαντάζει ως μία ιδανική, προσιτή λύση για οικονομία. Μήπως όμως υπάρχει και ένα «αλλά»;
Ένα νέο πρατήριο φυσικού αερίου κίνησης Fisikon τέθηκε σε λειτουργία στη Χαλκίδα, ενώ τρία πρατήρια βρίσκονται υπό κατασκευή και θα τεθούν σύντομα σε εμπορική λειτουργία σε Ηγουμενίτσα, Πάτρα και Βέροια.
Τα Dacia Duster και Fiat Tipo Cross κρατούν την τιμή τους κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20 χιλιάδων ευρώ, όντα έτσι μία προσιτή επιλογή στον οικογενειάρχη που αναζητά χώρους και περιπετειώδη χαρακτήρα.
Τα μοντέλα που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG) και υγραέριο (LPG) αποτελούν μια εναλλακτική επιλογή σε όσους θέλουν να κινούνται πιο οικονομικά και να σταματήσουν να δίνουν «μηνιάτικα» στο πρατήριο της γειτονιάς.
Η VW με τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1,5 TGI απόδοσης 130 ίππων προσφέρει μια εναλλακτική και άκρως οικονομική σε κατανάλωση επιλογή, γι αυτούς που έχουν το προνόμιο να βρίσκονται κοντά σε πρατήριο CNG.
Dacia Sandero Stepway, Hyundai Bayon και Kia Stonic συνδυάζουν την περιπέτεια και την ευελιξία στην πόλη, και -το κυριότερο- είναι πως έχουν τιμή μικρότερη και από μικρού μοντέλου.
Δες για όλα τα διαθέσιμα καύσιμα πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις βάζοντας 20 ευρώ καύσιμο στο αμάξι σου, σε πόλη, ταξίδι και σε μικτές συνθήκες. Σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις πραγματικής κατανάλωσης από το Test Center του AutoΤρίτη.
Το Renault Captur με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και το Skoda Kamiq CNG προσφέρουν οικονομικές μετακινήσεις εντός και εκτός Δακτυλίου αλλά και προσιτό κόστος αγοράς. Υγραέριο ή φυσικό αέριο; Renault Captur LPG ή Skoda Kamiq CNG;
Δύο μικρά με εναλλακτικά καύσιμα και βασικό κοινό χαρακτηριστικό το μικρό κόστος μετακίνησης, αλλά και το ότι κινούνται ελεύθερα στο δακτύλιο, μπαίνουν στο ζύγι. Υγραέριο ή φυσικό αέριο; Renault Clio LPG ή SEAT Ibiza CNG;
Με την τιμή της βενζίνης σε ύψη που θα ζήλευαν Μπούμπκα, Ντουπλάντις και Λαβιλενί, και τις γεωπολιτικές εξελίξεις να επηρεάζουν κάθε είδος καυσίμου (ΦΑ, LPG, diesel κτλ.), το κρίσιμο ερώτημα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ποιο καύσιμο θα πονέσει λιγότερο στην τσέπη;
Το ολοκαίνουργιο Dacia Sandero Stepway έχει όλα όσα χρειάζεται για να διεκδικήσει τον τίτλο του πιο Value for Money μικρού δικίνητου crossover, που μπορεί κανείς να αγοράσει.
Με την τιμή του φυσικού αερίου να έχει φτάσει στα ύψη και την αβεβαιότητα που επικρατεί λόγω της εμπόλεμης κατάστασης και των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία, ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης προανήγγειλε στη Βουλή την κατασκευή δεύτερου σταθμού LNG στην Αλεξανδρούπολη.
Είναι της μόδας και καίνε τα λιγότερα ευρώ. Ποια είναι τα 5 SUV πόλης με το μικρότερο κόστος κίνησης με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη ΤΕST CENTER και με ποια τεχνολογία το καταφέρνουν;
Μικρό SUV σε υβριδικό, diesel ή ηλεκτρικό; Ή μήπως υγραέριο, ή φυσικό αέριο; Τι συμφέρει περισσότερο τελικά σε πόλη, ταξίδι και συνολικά; Hyundai Kona, Peugeot 2008, Renault Captur, Skoda Kamiq και Toyota Yaris Cross αναλαμβάνουν με αλφαβητική σειρά την εκπροσώπηση των παραπάνω καυσίμων.
Ο άλλος δρόμος της οικονομίας: Το Renault Clio πλέον είναι διαθέσιμο και σε έκδοση υγραερίου προσφέροντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου, καθώς και αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες που ξεπερνά τα 1.000 χλμ..
To Renault Clio προσφέρεται σε έκδοση πετρελαίου αλλά και διπλού καυσίμου με υγραέριο (LPG), με τη δεύτερη να προσφέρεται σε καλύτερη τιμή. Ποια είναι η ποιο οικονομική επιλογή σε κατανάλωση; Ποια κερδίζει τελικά;
Το ηλεκτρικό Hyundai Kona εκπροσωπεί το ηλεκτρικό μέλλον, ενώ το Skoda Kamiq G-TEC το πιο ρεαλιστικό και προσιτό φυσικό αέριο του σήμερα. Κοινός τόπος το ελάχιστο κόστος κίνησης.