Δοκιμή: Dacia Duster με υγραέριο, καίει λιγότερα από diesel

21.395 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2024)
Δοκιμή: Dacia Duster με υγραέριο, καίει λιγότερα από diesel
2 Φωτογραφίες »

- Το LPG καίει το χρόνο 300 ευρώ λιγότερα από diesel και υβριδικό
- Είναι το πιο προσιτό C-SUV με τιμή από 22.580 ευρώ
- Βγάζει 1.150 χλμ. με τα δύο καύσιμα
- Υστερεί στο προσπέρασμα λόγω κιβωτίου

Το LPG kαίει το χρόνο 300 ευρώ λιγότερα από diesel και υβριδικό

Το Dacia Duster είναι το μοναδικό οικογενειακό SUV που διαθέτει εργοστασιακή έκδοση υγραερίου (LPG), με σκοπό φυσικά την οικονομία. Κάτι που το πετυχαίνει με μεγάλη επιτυχία καθώς λόγω της χαμηλής τιμής του LPG το χρόνο θα χρειαστεί 1.780 ευρώ σε καύσιμα και είναι πιο οικονομικό από όλα τα diesel της αγοράς. Το Duster με diesel κινητήρα (που είναι και το πιο οικονομικό diesel) καίει 2.038 ευρώ το χρόνο. Αντίστοιχα το πιο οικονομικό υβριδικό μοντέλο (Honda HR-V) καίει 1.465 ευρώ το χρόνο και το υβριδικό με τη μεγαλύτερη κατανάλωση (Renault Austral E-Tech) θα χρειαστεί 2.386 ευρώ.

Είναι το πιο προσιτό C-SUV με τιμή από 22.580 ευρώ

Το Dacia Duster εκτός από οικονομικό σε καύσιμο είναι και προσιτό σε αγορά. Για την ακρίβεια είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς με τιμή από 22.580 ευρώ και σχετικά καλό εξοπλισμό. Θα θέλαμε κάποια παραπάνω έξτρα στοιχεία όπως το cruise control, ωστόσο από τα βασικά εξοπλιστικά στοιχεία δε λείπει κάτι.


Το Dacia Duster είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς με τιμή από 22.580 ευρώ.
2 Φωτογραφίες »

Το Dacia Duster είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς με τιμή από 22.580 ευρώ.

1.150 χλμ. είναι η αυτονομία του με τα δύο καύσιμα

Ένα σημαντικό στοιχείο είναι πως η δεξαμενή υγραερίου των 49 λίτρων δεν περιόρισε το ρεζερβουάρ βενζίνης, το οποίο παραμένει στα 50 λίτρα, με αποτέλεσμα να το Duster να έχει συνδυαστική αυτονομία που ξεπερνάει τα 1.150 χλμ.. Η εναλλαγή του καυσίμου γίνεται είτε αυτόματα αν δεν υπάρχει καύσιμο σε κάποια από τα 2 ρεζερβουάρ, είτε χειροκίνητα μέσω του διακόπτη που έχει εγκατασταθεί δίπλα από το τιμόνι του οδηγού.

Υστερεί στο προσπέρασμα λόγω κιβωτίου

Το Duster είναι εστιασμένο στην οικονομία γιΆ αυτό και οι μηχανικοί για τη μετάδοση έχουν επιλέξει ένα μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις και πολύ αραιή κλιμάκωση. Αυτό λοιπόν έχει ως αποτέλεσμα το Duster να έχει άτονες ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 8 δλ. και το 80-120 σε 14,0, νούμερα που είναι από μεγαλύτερα της κατηγορίας.   

Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Dacia Duster 1,0T LPG
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: SUV σχεδίαση με μοντέρνες πινελιές
Σελίδα 3Εσωτερικό: Λιτό και σκληροτράχηλο
Σελίδα 4Κινητήρας - Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
SEAT