Χάρη στον επιπλέον σύνδεσμο, δεν ασκούνται δυνάμεις σε όλο το μήκος του εγκάρσιου βραχίονα, αλλά περιορίζονται κοντά στον τροχό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χάρη στον επιπλέον σύνδεσμο, δεν ασκούνται δυνάμεις σε όλο το μήκος του εγκάρσιου βραχίονα, αλλά περιορίζονται κοντά στον τροχό.

Γόνατο HiPerStrut της OPEL

(7/12/2011)

Η Opel τοποθετεί στη μπροστινή ανάρτηση του νέου Astra GTC ένα γόνατο υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut) που συμβάλλει στην καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι και στην μεγαλύτερη πρόσφυση υπό πίεση.

Το νέο Astra GTC έχει, σύμφωνα με την Opel, πιο σπορτίφ προσανατολισμό σε σχέση με το 5θυρο. Και δε μιλάμε για τη σχεδίαση του, αλλά για τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Για να το καταφέρουν αυτό οι τεχνικοί στο Rüsselsheim, έκαναν διάφορες μηχανικές επεμβάσεις, όπως το να φαρδύνουν τα μετατρόχια ή να χαμηλώσουν το αμάξωμα. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι η τοποθέτηση ενός γονάτου υψηλών επιδόσεων στη μπροστινή ανάρτηση, χάρη στο οποίο η επίδραση της ροπής από το σύστημα διεύθυνσης και η μεταβολή της ακτινικής καμπύλης είναι μικρότερες σε σχέση με ένα συμβατικό γόνατο ΜακΦέρσον. Να σημειώσουμε, ότι το γόνατο αυτό (HiPerStrut) έχει εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της Opel (OPC), καθώς την πρώτη φορά, τοποθετήθηκε στο Insignia OPC.

Ο πίσω άξονας διατηρεί τον ημιάκαμπτος με σύνδεσμο Watt, ενώ έχουν επανασχεδιαστεί ειδικές ρυθμίσεις σκληρότητας και ύψους γεωμετρικού κέντρου κλίσεων.

Ο πίσω άξονας διατηρεί τον ημιάκαμπτος με σύνδεσμο Watt, ενώ έχουν επανασχεδιαστεί ειδικές ρυθμίσεις σκληρότητας και ύψους γεωμετρικού κέντρου κλίσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Πως λειτουργεί
Πιο συγκεκριμένα, το HiPerStrut στο GTC χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα σημεία έδρασης του 5θυρου Astra (κλασικό γόνατο ΜακΦέρσον), αλλά μειώνει τη γωνία του βασιλικού πείρου κατά 44% και περιορίζει το μήκος του άξονα (offset βασιλικού πείρου) κατά 46% συγκριτικά με τα αυτοκίνητα που φέρουν γόνατα MacPherson. Ή με πιο απλά λόγια, οι εγκάρσιες δυνάμεις που ασκούνται όταν δουλεύει η ανάρτηση, δεν εκτείνονται σε όλο το μήκος της ανάρτησης (από εκεί δηλαδή που ενώνεται το αμορτισέρ στο θόλο μέχρι το ψαλίδι κάτω), αλλά περιορίζονται κοντά στον τροχό χάρη στον επιπλέον σύνδεσμο.

Το όφελος
Αυτό βοηθά στην αποφυγή των απότομων αντιδράσεων στο τιμόνι και στην πράξη, χαρίζει καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση. Επίσης, η προσθήκη του HiPerStrut έχει μειώσει την αλλαγή της γωνίας κάμπερ των μπροστινών τροχών αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα πρόσφυσης σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο.

Γιατί μόνο στο GTC;
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Opel, το γόνατο HiPerStrut θα τοποθετηθεί μόνο στο GTC και όχι στο 5θυρο για δύο λόγους. Ο πρώτος αφορά στο μεγαλύτερο κόστος του και ο δεύτερος στο ότι θέλησαν να δώσουν ένα πιο σπορτίφ προσανατολισμό στο GTC και όχι στο 5θυρο Astra.
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen