Η υιοθέτηση της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σημαίνει πως το νέο Fiat 500 (στη φωτό το τωρινό) θα αφήσει πίσω του τον κινητήρα πετρελαίου 1.3 MultiJet.

Η υιοθέτηση της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σημαίνει πως το νέο Fiat 500 (στη φωτό το τωρινό) θα αφήσει πίσω του τον κινητήρα πετρελαίου 1.3 MultiJet.

Υβριδικό το νέο Fiat 500

4.712 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2017)

Το νέο Fiat 500 αναμένεται να εμφανιστεί το 2019 διατηρώντας το ρετρό του στιλ. Αυτό που θα αφήσει στα σίγουρα πίσω του είναι ο 1.300άρης diesel κινητήρας, καθώς θα αντικατασταθεί από ήπια υβριδική τεχνολογία. Δείτε τι είπε σχετικά ο Sergio Marchionne...

Έχουν ήδη περάσει 11 χρόνια από τότε που το Fiat 500 επανήλθε στο χάρτη της αυτοκίνησης και σίγουρα χρειάζεται να αντικατασταθεί από ένα νέο μοντέλο, αν η εταιρεία θέλει να παραμείνει στο παιχνίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η ρετρό σχεδίαση αναμένεται να διατηρηθεί και στη νέα εκδοχή του ιταλικού μίνι, ενώ -το σημαντικότερο- θα διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία. Το μοντέλο είναι ήδη στο τραπέζι της FCA, αλλά δεν αναμένεται να λανσαριστεί πριν το 2019.
 
Η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας σημαίνει πως το Fiat 500 θα αφήσει πίσω του τον κινητήρα  πετρελαίου 1.3 MultiJet. Το εν λόγω σύστημα των 48 volt είναι στα πλαίσια της προσπάθειας της εταιρείας να μειώσει τις εκπομπές CO2 σε όλη τη γκάμα της.
  
Το αφεντικό της FCA, Sergio Marchionne, είπε σχετικά: «Θα δούμε μια σειρά επιλογών. Λίγα πράγματα είναι σίγουρα στην αγορά, με εξαίρεση ένα, οι μικροί κινητήρες diesel έχουν πεθάνει. Νομίζω πως όλα τα άλλα παίζουν, οπότε θα πειραματιστούμε.».
 
Τα συστήματα των 48 volt είναι μια σωστή προσέγγιση, καθώς η εφαρμογή ενός πλήρους υβριδικού συστήματος θα ανέβαζε υπερβολικά το κόστος σε μοντέλα όπως το Fiat 500. Ο ίδιος ο κος Marchionne τα χαρακτήρισε ως περισσότερο ρεαλιστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
citroen