Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αλογα ή εξοπλισμός;
Διαβάστηκε από 10478 αναγνώστες

Αρκετές είναι οι περιπτώσεις στις οποίες μία εταιρεία προσφέρει ένα μοντέλο της στα ίδια λεφτά αλλά στη μία περίπτωση με πλούσιο εξοπλισμό και στην άλλη με περισσότερα άλογα. Αν βρισκόσασταν σε αυτό το δίλημμα εσείς τι θα επιλέγατε; Τι συμφέρει να αγοράσεις; Περισσότερα άλογα ή περισσότερο εξοπλισμό; Πότε βγαίνεις κερδισμένος; Αρκετές είναι οι περιπτώσεις στις οποίες μία εταιρεία προσφέρει ένα μοντέλο της στα ίδια λεφτά αλλά στη μία περίπτωση με πλούσιο εξοπλισμό και στην άλλη με περισσότερα άλογα. Αν βρισκόσασταν σε αυτό το δίλημμα εσείς τι θα επιλέγατε;
Αν ανατρέξετε στην ιστοσελίδα μας στις τιμές των καινούριων μοντέλων, θα βρείτε περιπτώσεις όπου ένα μοντέλο έχει την ίδια τιμή σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Η πρώτη είναι η πλούσια σε εξοπλισμό όμως με λιγότερα άλογα, η δεύτερη η βασική αλλά με μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα και περισσότερα άλογα. 

Το ερώτημα, λοιπόν, που αμέσως προκύπτει είναι: Τι αξίζει περισσότερο, τα άλογα ή ο εξοπλισμός; Η απάντηση εξαρτάται από το οδηγικό προφίλ του κάθε οδηγού.

Αν επιλέξεις περισσότερα άλογα κερδίζεις το αυτονόητο. Δηλαδή επιδόσεις, επιτάχυνση και οδηγική ευχαρίστηση, αφού οι πιο πολλοί ίπποι συνεπάγονται και πιο σπορ στήσιμο στην ανάρτηση και μεγαλύτερες ταχύτητες. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση θα δεις και την κατανάλωση να «τσιμπάει» προς τα πάνω, όμως αν είσαι ο τύπος που κοιτάει το 0-100 και όχι τα λτ./100 χλμ., τότε αυτό θα περάσει σε δεύτερη μοίρα. Επίσης, κάποιοι θα σωστά θα ισχυριστούν πως η κατανάλωση εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδηγού και έτσι αν θέλεις να είσαι οικονομικός, τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορούν και δεν καίνε… Όσο για την ασφάλεια, όπως θα ισχυριστεί η άλλη πλευρά (βλ. πιο κάτω); Όσο πιο πολλά τα άλογα, τόσο λιγότερο εκτεθειμένος θα βρεθείς στο αντίθετο ρεύμα.
 

Από την άλλη, αν επιλέξεις λιγότερα άλογα και περισσότερο εξοπλισμό τότε κερδίζεις σε άλλους τομείς. Πρώτα από όλα είναι η άνεση κατά την διαβίωση στην καμπίνα. Π.χ. το ενεργό cruise control θα σε ξεκουράσει σε ένα μακρινό ταξίδι, το αυτόματο φρενάρισμα θα σε σώσει από ένα τρακάρισμα μέσα στην πόλη. Επίσης, είναι και η αίσθηση που λαμβάνεις από την καμπίνα. Όσο πιο πλούσιος ο εξοπλισμός, τόσο πιο ωραία και οικεία αισθάνεσαι. Και τέλος, είναι και η ασφάλεια (έμμεση απάντηση στο παραπάνω) καθώς τα περισσότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό και οι ίπποι δεν είναι πάντα αρκετοί… Όμως σε αυτήν την περίπτωση χάνεις σε μεταπωλητική αξία, γιατί όταν θα έρθει η ώρα που θα πουλήσεις, ο εξοπλισμός -είτε άνεσης, είτε ασφάλειας- περνάει σε δεύτερη μοίρα. Σημασία παίζουν τα άλογα. Aρα για να βγεις «κερδισμένος» πρέπει να επιλέξεις την βασική έκδοση.

Εσείς, όμως, τι λέτε; Τι αξίζει περισσότερο; Τα άλογα ή εξοπλισμός; Που δίνετε μεγαλύτερη βάση και γιατί; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nickt... (29/8/2017, 16:01) Πέρυσι, που είχε δημοσιευτεί το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ non-paper, κάποιος έγραψε " άλογα γιατί θα προσπεράσεις την νταλίκα, αλλιώς θα μείνεις πίσω της να απολαύσεις τα καλούδια του εξοπλισμού"
gige... (19/8/2017, 11:28) Προτιμώ πλουσιότερο εξοπλισμό μιας και τα άλογα θέλουν περισσότερο σανό το οποίο στις μέρες μας είναι ακριβό(1,5€).
mostr... (19/8/2017, 09:52) Παντα αλογα!