Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι θυσιάζεις για καθαρόαιμο 4Χ4;
Διαβάστηκε από 7511 αναγνώστες

Ποιές ανέσεις αξίζει να αφήσεις για να έχεις ένα καθαρόαιμο 4Χ4; Μήπως ένα απλό SUV είναι καλύτερη επιλογή; Ποιές ανέσεις αξίζει να αφήσεις για να έχεις ένα καθαρόαιμο 4Χ4; Μήπως ένα απλό SUV είναι καλύτερη επιλογή;
Πόσες θυσίες είσαι έτοιμος να κάνεις για να παραμείνεις πιστός σε αυτό που θεωρείς εσύ ότι αξίζει να λέγεται SUV;
 
Κάποτε όταν λέγαμε Suzuki Vitara ξέραμε ότι πάνω απ`όλα ήταν οι εκτός δρόμου ικανότητες που μετρούσαν. Και δεν ήταν φυσικά το μόνο SUV που έδινε έμφαση στην τετρακίνηση, την εκτός δρόμου οδήγηση και έφερε τον τίτλο του καθαρόαιμου με περηφάνια.
 
Σήμερα η Suzuki έχει κρατήσει για αυτόν τον τίτλο μόνο ένα μοντέλο. Το νέο Jimny είναι επάξιος συνεχιστής όχι μόνο του προηγούμενου, αλλά μιας ολόκληρης σχολής αυτοκινήτων που είχε και έχει φανατικό κοινό. Όμως τα αυτοκίνητα σαν το Jimny είναι μετρημένα. Για την ακρίβεια είναι πλέον μόλις δύο. Το Jimny και το Jeep Wrangler. Με την Land Rover να έχει διακόψει το Defender, τα καθαρόαιμα SUV είναι λιγότερα από ποτέ. Μήπως όμως είναι λιγότεροι από ποτέ και όσοι θα τα αγόραζαν;
 
Βλέπεις το να πάρεις το καθαρόαιμο είναι εύκολη απόφαση από πλευράς «εικόνας». Το Jimny δείχνει καταπληκτικό, τετράγωνο, άγριο, ατίθασο, έτοιμο για όλα. Για το Wranger τι να πούμε; Όνειρο! Όμως πέρα από την εικόνα, υπάρχει και  η χρήση.
 
Γιατί το καθαρόαιμο μπορεί να «σκοτώνει» εκτός δρόμου, επί της ασφάλτου όμως πρέπει να κάνεις τη μία παραχώρηση μετά την άλλη. Ποιότητα κύλισης; Τραχιά. Αεροδυναμικοί θόρυβοι; Δυνατοί. Κλίσεις στις στροφές: Μεγάλες. Και αυτά είναι τα πρώτα. Βλέπεις η έμφαση στο χώμα, δημιουργεί περιορισμούς και σε άλλους τομείς.
 
Μπορεί να μιλάμε για τετρακίνητα αυτοκίνητα, αλλά στην άσφαλτο είναι δικίνητα. Η τετρακίνηση δεν είναι αυτόματη και έτσι όταν δεν πατάς σε χώμα είσαι πισωκίνητος. Τα κιβώτια έχουν κοντές σχέσεις για να υπάρχουν αποθέματα ροπής παντού, που σημαίνει πως αν πας ταξίδι, ακόμη και με 130 χλμ./ώρα θα κινείσαι με 5.000 στροφές στον κινητήρα. Ο θόρυβος γίνεται ενοχλητικός.
 
Σκέψου τώρα: Αξίζει να θυσιάσεις τις ανέσεις ενός «ανίκανου» στο χώμα SUV για να έχεις την απόλυτη εκτός δρόμου κίνηση; Ειδικά όταν στην άσφαλτο το «ανίκανο» κυλάει σαν Rolls Royce συγκριτικά με το καθαρόαιμο; Τι λες; Δείχνουν άγρια, αξίζουν όμως τη θυσία;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ferra... (25/5/2019, 15:16) ...η 4κίνηση είναι ανυπέρβλητη, ειδικά εκεί που "πρέπει", κ.τ.λ.