Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι έχει το Ceed που δεν έχουν οι άλλοι;
Διαβάστηκε από 8847 αναγνώστες

Τι έχει το Kia Ceed που δεν έχουν τα υπόλοιπα μικρομεσαία; Και είναι άραγε αυτό αρκετό για να το φέρει στο επίκεντρο της κατηγορίας; Τι έχει το Kia Ceed που δεν έχουν τα υπόλοιπα μικρομεσαία; Και είναι άραγε αυτό αρκετό για να το φέρει στο επίκεντρο της κατηγορίας;
Το Kia Ceed είναι ένα κλασικό μικρομεσαίο μοντέλο. Το μήκος του είναι στα 4,3 μέτρα, δηλαδή στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στα ίδια κυμαίνονται και οι υπόλοιπες διαστάσεις του. Στους εσωτερικούς χώρους δεν ξεχωρίζει σε κάτι, αν και είναι πάνω από το μέσο όρο σε πορτ-μπαγκάζ και χώρο για επιβάτες.
 

Η γκάμα των κινητήρων του ξεκινάει από τα 1.000 κυβικά και φτάνει μέχρι τα 204 άλογα. Άλλα μικρομεσαία έχουν περισσότερες επιλογές στα πολλά άλογα, ωστόσο στις mainstream αγοραστικές ιπποδυνάμεις είναι πλήρες. Τέλος, από πλευράς ποιότητας είναι ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις οδικές του ικανότητες.

Τι έχει λοιπόν το Kia Ceed που δεν έχουν τα άλλα μικρομεσαία;

Όχι, η απάντηση δεν είναι η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων όπως την προβάλλουν αρκετοί ως USP του, αλλά τα αμαξώματά του.

Τα αμαξώματα του Kia Ceed είναι αυτά που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα μικρομεσαία και το όπλο του να κερδίσει τους πελάτες που «αποδρούν» για τα B και C-SUV. Γιατί κακά τα ψέματα τα SUVοειδή κλέβουν πελάτες από τα παραδοσιακά οικογενειακά, τα μικρομεσαία…

Συγκεκριμένα, ανάμεσα στο hatchback και το station που είναι τα παραδοσιακά αμαξώματα της κατηγορίας, το Kia Ceed διαθέτει αμάξωμα Shooting Brake (Proceed), ενώ σύντομα θα προστεθεί και η υπερυψωμένη «Χ» εκδοχή του (ΧCeed). Κάτι αντίστοιχο δηλαδή που συμβαίνει με το Focus Active.

Σε όλες αυτές τις εκδόσεις μάλιστα, η σχεδίαση δεν είναι καρμπόν, αλλά αμάξωμα με αμάξωμα έχει διαφορές και τις κατάλληλες σχεδιαστικές πινελιές. Όχι τόσες όσες η Corolla hatchback με την Corolla Sedan (σ.σ. η δεύτερη έχει άλλη μούρη ώστε να δείχνει πιο εκλεπτυσμένη), αλλά πολλές.

Το μόνο που λείπει από τη γκάμα των αμαξωμάτων του Ceed είναι ένα 3θυρο αμάξωμα (σ.σ. αυτά έχουν «πεθάνει» και ελάχιστες μάρκες τα συνεχίζουν γιατί έχουν παραμείνει από το παρελθόν), και το sedan. Τέτοιο αμάξωμα έχει η Corolla, το Α3 και η A-Class.

Εσείς όμως τι λέτε; Κάνει καλά η Kia που προσφέρει πολλά διαφορετικά αμαξώματα στο μικρομεσαίο της Ceed; Είστε έτοιμοι για νέα αμαξώματα ή προτιμάτε τα παραδοσιακά hatchback;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
zkm40... (24/6/2019, 12:48) Στον Καιάδα η ΚΙΑ επειδή σε κάποιον ή κάποιους είχε ραγίσει το ταμπλό πριν μια δεκαετία, Τι να πει τότε η VW με τις αμέτρητες βλάβες και πόσες άλλες εταιρείες? Αλλά όχι η ΚΙΑ δεν είναι καλή επειδή κάπου το ακούσαμε ότι κάτι είχε συμβεί παλιά.
zkm40... (22/6/2019, 23:29) Πρώτη σε ολα τα τεστ αξιοπιστίας σε ολες τις χώρες του κόσμου η Kia αλλά εδώ επειδη βγήκαν κάποιοι και ειχαν υποτιθέμενα θέματα με το ταμπλό πριν δεκα χρόνια αμέσως να την βγάλουμε άχρηστη. Γνώμες υπάρχουν πολλές αλλά κριτήριο αν ειναι άχρηστη μια εταιρεία πρέπει να αποτελούν τα τεστ ανα τον κόσμο , οι παρεχόμενες εγγυήσεις μιας εταιρείας και η συχνότητα επισκέψεων στα συνεργεία και το είδος των βλαβών.
gpapo... (22/6/2019, 06:25) Νίκο μου σε άλλο άρθρο ανέφερα ότι υπήρχαν θέματα νεότητας που λύθηκαν μέσα στην εγγύηση. Ένας από τους λόγους που δεν θα ξανααγόραζα Kia ήταν η αντιμετώπιση των τότε αντιπροσωπειών, ειδικά στο θέμα του ταμπλό. Πραγματικά το after sales τους ήταν για κλάματα. Προσωπικά επειδή είχα πάρει γραμμή από νωρίς ότι το ταμπλό είχε θέμα, είχα λάβει τα μέτρα μου για την προστασία του, οπότε δεν είχα τόσο μεγάλο ζήτημα, όπως στη φωτογραφία του φίλου, ούτε είχα τα οποία προβλήματα είχαν άλλοι κάτοχοι, όπου και αυτά όμως τα αντιμετώπιζαν μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. Ακόμα και το ταμπλό αλλάχτηκε σε όσους έγινε μέσα στην εγγύηση, αλλά με υλικό ίδιας ποιότητας δυστυχώς. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι στα 200.000 χλμ και 11 χρόνια που είχα το ceed, δεν άλλαξα ούτε δίσκο πλατό, ούτε κολλάρα, 0 μηχανικά προβλήματα. Μόνο τις μπροστινές δισκόπλακες άλλαξα στα 110.000χλμ γιατί θα άλλαζα τακάκια και ήταν ευκαιρία να τα κάνω μαζί, την βαλβίδα για να ανάβουν τα στοπ όταν πατούσα φρένο, με κόστος 20 ευρώ, θερμοστάτη στα 160.000χλμ προληπτικά, αμορτισέρ στις 120.000 χλμ γιατί αλλάξαμε 3 αυτοκίνητα μαζί και είχαμε super έκπτωση και όλα τα service ευλαβικά στην ώρα τους. Τι να πω... μπορεί εγώ να έπεσα σε Monday car όπως ανέφερε ο φίλος:-)
Nikoc... (20/6/2019, 23:41) Έτσι ακριβώς είναι Χρήστο, μόνο που δυστυχώς ακόμα και αυτοί που έχουν κορεάτικο δεν λένε τα προβλήματα! Πάρε παράδειγμα εδώ στην έρευνα "Ποια αυτοκίνητα είναι για κλοτσιές" ψήφισαν ποιο αξιόπιστη μάρκα την kia... Αν μπεις στα σχόλια θα δεις ότι παρ ότι αναφέρουν αρκετοί τα ίδια προβλήματα όπως τα δικά σου, έχουν δώσει θετική ψήφο! Οπότε ότι να ναι... Και δυστυχώς διαβάζει ο άλλος ότι η kia είναι η πιο αξιόπιστοι... Πάει και παίρνει κορεάτικο και μετά ξεκινάει η ταλαιπωρία!
zogka... (20/6/2019, 20:13) σημεια που εχει ξεκωλισει το εσωτερικο πολλοι περαστικοι με ρωτουν ιδικα για το ταμπλο
zogka... (20/6/2019, 20:00) Νίκος καλησπέρα έμενα πατινάριζε ο δίσκος στην όπισθεν σε κατηφόρα αλλά και σε λειτούργει επίσης πολλά προβλήματα με τα ηλεκτρικά παράθυρα από αρχής συνεχώς συγχρονίζω τον εγκέφαλο στο τμήμα για τα παράθυρα είχα Toyota στάρλετ ο βλάκας το έδωσα να πάρω την αΐδια το ΚΙΑ τώρα βγαίνουν κάτι άσχετοι και λένε το μακρύ και το κοντό που καν δεν έχουν κορεάτικο
Nikoc... (20/6/2019, 15:50) Επιτέλους και ένας άνθρωπος που βγήκε και είπε όλη την αλήθεια για τα δήθεν αξιόπιστα κορεάτικα! Μπράβο Χρήστο!! Εγώ είχα κακή εμπειρία με hyundai!! Πλαστικα της πλάκας, τα δισκόφρενα στραβωναν για πλάκα (τα είχα αλλάξει 3 φορές και το πούλησα με 75000km) φούσκες που σκίζονται συνέχεια, ηλεκτρικα παραθυρα δύο φορές, δίσκο πλατό στα 65000km και πολλά άλλα!!! Ευτυχώς ειχα και ένα Ford focus το οποίο μέσα στα 14 χρόνια και με 180000km ζήτησε μόνο ένα κολάρο ψυγείου και μια βάση μηχανής ενώ τα δισκόφρενα αλλάχτηκαν στα 120000km και δίσκο πλατό στα 138000km με το 80% να έχουν γίνει στη πόλη! Καμία σχέση με το hyundai δλδ!! Οπότε Πήρα ξανά Ford focus και πλέον με 8χρονια εγγύηση!
zogka... (20/6/2019, 07:42) Kostιs σε πληροφορώ ότι όλα τα cede σαν το δικό μουγγό έχω δει πάνω από 20 ιδιοκτήτες έχουν τα ιδία προβλήματα τα όποια εμφανιστήκαν από τον δεύτερο χρόνο κυκλοφορίας ,δικαιολογία ότι φτιάχτηκε για παγωμένες χώρες και στην Ελλάδα δεν αντέχει τις ζεστές απάντηση αντιπρόσωπου.....δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για 14.000,00 και κάτι που το πηρά τώρα όποιος θέλει να πάρει να αγοράσει και μια πλεξούδα σκόρδου
kkost... (19/6/2019, 22:05) @Χρήστο μάλλον έπεσες σε monday car φίλε.
zogka... (19/6/2019, 20:21) Δυστυχώς σαν κάτοχος kia proceed 2008 μετά από πολλά προβλήματα του αυτοκινήτου μου έχασα την εκτίμηση και τον σεβασμό στα κορεατικά αυτοκίνητα καταρχάς ένα λάθος σε υλικό η εταιρεία έπρεπε να αναλαμβάνει την άμεση λύση για την αντικατάσταση και συγκεκριμένα εννοώ για τα προβλήματα εσωτερικού χώρου ταμπλό και πόρτες ξεκολλήσαν τα πάντα πως εγώ και πολλοί άλλοι ιδιοκτήτες θα εμπιστευτούν και θα προτιμήσουν την συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων οσο και να έχουν εξελιχθεί .