Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Turbo ή ατμόσφαιρα; Οι Έλληνες επιμένουν και υπάρχει λόγος!
Σε ποια ηλικία πρωτοδήγησες και τι αυτοκίνητο;
Τι διαφορές φέρνει στα ελαστικά η ηλεκτροκίνηση;
Υπάρχει σημερινό αμάξι που θα αντέξει 300.000 χλμ. και 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Διαβάστηκε από 8611 αναγνώστες

- Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ξανά στα 2 ευρώ, 2 χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία<br>
- Αγαπημένο σπορ των Ελλήνων η βελτίωση, αλλά εκτός από τα άλογα, ανεβάζει και την κατανάλωση<br>
- Παλιότερα δεν μας ένοιαζε να «καίει» παραπάνω, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει<br>
- Πλέον ένα «φτιαγμένο» εκτός από την μειωμένη αξιοπιστία, χάνει αξία και επειδή «καίει»<br> - Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ξανά στα 2 ευρώ, 2 χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία
- Αγαπημένο σπορ των Ελλήνων η βελτίωση, αλλά εκτός από τα άλογα, ανεβάζει και την κατανάλωση
- Παλιότερα δεν μας ένοιαζε να «καίει» παραπάνω, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει
- Πλέον ένα «φτιαγμένο» εκτός από την μειωμένη αξιοπιστία, χάνει αξία και επειδή «καίει»

Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ξανά στα 2 ευρώ, 2 χρόνια μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία

Πριν από δύο χρόνια είδαμε όλοι την τιμή των καυσίμων να σκαρφαλώνει ακόμα και στα 2,5 ευρώ το λίτρο. Οι αιτίες πολλές, με βασικότερη τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας. Σήμερα, 2 χρόνια μετά και ενώ η κατάσταση με τα καύσιμα είχε «ομαλοποιηθεί», βλέπουμε πάλι τα καύσιμα να ανεβαίνουν, με τη βενζίνη να αγγίζει ξανά τα 2 ευρώ και το diesel να ξεπερνά το 1.70.

Αγαπημένο σπορ των Ελλήνων η βελτίωση, αλλά εκτός από τα άλογα, ανεβάζει και την κατανάλωση

Η βελτίωση αποτελεί γνώριμη αγάπη των Ελλήνων ιδιοκτητών. Από ΦΠΕ (φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση), έως υπερκυβισμό, τούρμπισμα ή και μεγαλύτερο τούρμπο, τις τελευταίες δεκαετίες το tuning γνώρισε στιγμές δόξας στη χώρα μας. Τι σχέση έχει τώρα ότι τα καύσιμα ανεβαίνουν ξανά με τη βελτίωση; Μα φυσικά η κατανάλωση. Κυριαρχεί η άποψη πως με ένα πρόγραμμα, εκτός από αύξηση της ιπποδύναμης μειώνεται και η κατανάλωση. Αυτό πράγματι ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις, κυρίως σε turbo κινητήρες και όταν η αύξηση της ιπποδύναμης είναι σχετικά μικρή. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις όμως, η κατανάλωση δεν πέφτει, αλλά αντιθέτως ανεβαίνει και μάλιστα σημαντικά!

Παλιότερα δεν μας ένοιαζε να «καίει» παραπάνω, τώρα όμως αυτό έχει αλλάξει

Βλέπεις το 1990 ή το 2000, που οι αγελάδες ήταν παχιές και ζούσαμε εποχές «βαθύ ΠΑΣΟΚ», κανείς δε νοιαζόταν για το «πόσο καίει» ένα αμάξι. Μάλιστα από το 2005 περίπου και μετά, που τα turbo μοτέρ έγιναν ακόμα πιο διαδεδομένα, δύσκολα έβρισκες petrolhead που δεν είχε μπει στο τρυπάκι της βελτίωσης και αυτή η νοοτροπία συνεχίστηκε και αργότερα, παρά την κρίση, μιας και τα καύσιμα είχαν ακόμα «γήινες» τιμές.

Πλέον ένα «φτιαγμένο» εκτός από την μειωμένη αξιοπιστία, χάνει αξία και επειδή «καίει»

Σήμερα όμως, η τιμή των καυσίμων είναι στο Θεό. Και μαζί της, έχει απογειωθεί και η κίνηση στους δρόμους. Απόσταση 10 χιλιομέτρων μπορεί να σου πάρει ακόμα και 1 ώρα κολλημένος στο «σταμάτα-ξεκίνα». Και αυτό δεν έχει πλάκα, ειδικά όταν το ζεις μέσα στο «φτιαγμένο» αμαξάκι σου που κάνει σαματά, έχει συμπλέκτη που θέλει δύο άτομα για να πατηθεί, τρέμει στο ρελαντί (άγριος εκκεντροφόρος γαρ) και (το κυριότερο) «καίει» στην κίνηση ακόμα και 15 λίτρα στα 100 χλμ. για να μην αναφέρουμε πως με τέτοια οδήγηση φθείρεται χωρίς να το χαίρεσαι! Και εκεί είναι που αρχίζεις να μετανιώνεις, ή να σκέφτεσαι να πάρεις ένα καινούργιο «να μην καίει» για το κάθε μέρα.
 
Εσύ όμως τι θα κάνεις; Θα αλλάξεις το αγαπημένο σου «πυραυλάκι» για ένα καινούργιο που δε θα καίει ή δε σε νοιάζει να αφήνεις μισό μηνιάτικο στο βενζινάδικο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...