Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πώς πήγαμε από τις «κούρσες» στην μανία των SUV; Τι σχήμα ακολουθεί;
Πώς θα είναι η ζωή με όριο τα 30 χλμ./ώρα;
Το αγοράζεις για κελεπούρι το μεταχειρισμένο GTi ή «απαπα»;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy H Toyota έκλεισε το 2008 στην κορυφή των ελληνικών και των παγκοσμίων πωλήσεων. Τι είναι αυτό που κάνει την Toyota πρώτη;
Διαβάστηκε από 18208 αναγνώστες

H Toyota είναι πλέον ο αδιαμφισβήτητος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. Αν και πέρσι δεν ήταν τόσο σαφές, το 2008 η Toyota ξεπέρασε την General Motors και σε παραγωγή (όπως και το 2007) αλλά και σε πωλήσεις. Με 8,97 έναντι 8,35 εκατομμυρίων πωλήσεων η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο. Δεδομένου ότι σε αυτή τη θέση βρίσκονταν η GM τα τελευταία 77 χρόνια, μένει να δούμε πόσο καιρό θα διατηρηθεί η Toyota. Όμως πιο σημαντικά, τι είναι αυτό που έκανε την Toyota πρώτη; H Toyota είναι πλέον ο αδιαμφισβήτητος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. Αν και πέρσι δεν ήταν τόσο σαφές, το 2008 η Toyota ξεπέρασε την General Motors και σε παραγωγή (όπως και το 2007) αλλά και σε πωλήσεις. Με 8,97 έναντι 8,35 εκατομμυρίων πωλήσεων η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο. Δεδομένου ότι σε αυτή τη θέση βρίσκονταν η GM τα τελευταία 77 χρόνια, μένει να δούμε πόσο καιρό θα διατηρηθεί η Toyota. Όμως πιο σημαντικά, τι είναι αυτό που έκανε την Toyota πρώτη; H Toyota είναι πλέον ο αδιαμφισβήτητος γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. Αν και πέρσι δεν ήταν τόσο σαφές, το 2008 η Toyota ξεπέρασε την General Motors και σε παραγωγή (όπως και το 2007) αλλά και σε πωλήσεις. Με 8,97 έναντι 8,35 εκατομμυρίων πωλήσεων η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο. Δεδομένου ότι σε αυτή τη θέση βρίσκονταν η GM τα τελευταία 77 χρόνια, μένει να δούμε πόσο καιρό θα διατηρηθεί η Toyota. Όμως πιο σημαντικά, τι είναι αυτό που έκανε την Toyota πρώτη; Η Toyota μαζί με τις τρεις θυγατρικές της, Lexus, Daihatsu και Hino, και τη συμμετοχή της στη Subaru κατάφερε να ξεπεράσει τον αμερικανικό κολοσσό με τις δώδεκα μάρκες της και τις διάφορες συνεργασίες παραγωγής ανά τον κόσμο.

Στην Ελλάδα η Toyota άφησε πίσω της τη δεύτερη VW με διαφορά 5.500 αυτοκινήτων, η αλλιώς 26% περισσότερες πωλήσεις. Η Toyota κατάφερε να έχει ένα μοντέλο της στα τρία πρώτα κάθε δημοφιλούς κατηγορίας. Το RAV4 στα SUV, το Aygo στα μίνι, το Yaris στα μικρά και το Auris στα μικρομεσαία.

Με εξαίρεση δηλαδή το Avensis που ήταν στον τελευταίο του χρόνο, η Toyota είχε όλα της τα μοντέλα best seller στην κατηγορία τους. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της μάρκας είναι η μικρή της γκάμα, που επικεντρώνεται μόνο σε επιβατικά αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει κανένα σπορ μοντέλο, μετά τον τερματισμό των MR2 και Celica, δεν υπάρχουν ειδικές «γρήγορες» εκδόσεις, με εξαίρεση ίσως το Yaris TS αν και λανσάρεται ως πιο πλούσιο παρά ως πιο σπορ. Δεν υπάρχει επίσης μεγάλο μοντέλο στην Ευρώπη, με το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της μάρκας να είναι το Land Cruiser. Η Toyota επίσης είναι (τουλάχιστον μέχρι να έρθει το Honda Insight) η μόνη μάρκα με αποκλειστικά υβριδικό μοντέλο στη γκάμα της.

Η Toyota έμεινε μακριά από την τούρμπο τεχνολογία εμμένοντας στην εξέλιξη των ατμοσφαιρικών και δεν επωφελήθηκε έτσι από τη μόδα των υψηλών αποδόσεων. Η σχεδίασή των μοντέλων της δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό αφού είναι συνήθως έξυπνη, λειτουργική αλλά όχι και συγκλονιστική. Έχει το προβάδισμα στην εκμετάλλευση των διαστάσεων για μεγιστοποίηση των χώρων, διαθέτει άριστη εργονομία και πολύ καλή ποιότητα, ασφαλή οδική συμπεριφορά αν και χωρίς σπορ προεκτάσεις, ενώ τιμολογιακά δεν είναι από τις φθηνότερες μάρκες. Έχει όμως με το μέρος της την αξιοπιστία και την άριστη εξυπηρέτηση πελατών.

Αρκούν αυτά για να κάνουν μια εταιρία πρώτη; Είναι η γκάμα της Toyota λιτή ή έτσι επικεντρώνεται καλύτερα στα βασικά της μοντέλα; Και τελικά είναι τα αυτοκίνητά της που την φέρνουν υψηλά στην προτίμηση η το συνολικό πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει; Εσείς γιατί νομίζεται πως είναι η Toyota σήμερα πρώτη στην Ελλάδα και τον κόσμο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
triir... (4/2/2009, 17:54) Σημερα μολις εκλεισα το καινουργιο RAV4 2009 Luxury. Παραδοσιακα Ιταλος με Fiat Tipo στην αρχη και μετα Lancia Lybra 1.6 με 210.000 χλμ παρακαλω ειπα να δοκιμασω και ενα SUV. Πηγα σε αυτο το μοντελο για λογους καθαρα αξιοπιστιας και μονο, Την Lancia την δινω στην κορη μου γιατι ηταν και ειναι το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχα μεχρι τωρα. Δεν λεω για την οδικη της συμεριφορα μονο αλλα και οτι δεν μου παρουσιαε καμια μα καμια βλαβη αφου αλλαξα προληπτικα δισκο στα 140000 χλμ !!!! Νομιζω οτι οι Ιταλοι δεν θα βγαλουν καλυτερο αυτοκινητο. Ειμαι ομως σιγουρος οτι το νεο μου RAV θα ειναι μια κλαση πιο αξιοπιστο
garva... (4/2/2009, 16:44) Χωρίς να έχω Toyota ή να είχα ποτέ αλλά από την εμπειρία γνωστών και φίλων που έχουν ή είχαν αυτό που σε κερδίζει είναι καταρχήν το πραγματικό After Sales Service που για τα ελληνικά δεδομένα είναι πολύ μπροστα. Επίσης η 6-ετής εγγύηση που είναι πραγματική όχι σαν κάτι άλλων ευρωπαίων που σου λένε 6 αλλά μεγάλο μέρος της δεν είναι εργοστασιακή και για να καλύψει κάποιο πρόβλημα περνάς από εξεταστική επιτροπή. Εγγύηση σημαίνει ότι εφόσον δεν είναι υπαιτιότητα του χειριστή είναι του κατασκευαστή και άρα στο αποκαθιστά άμεσα και χωρίς χρέωση. Τέλος τα προϊόντα της την τελευταία δεκαετία έχουν φτάσει στο επίπεδο της άμεσης σύγκρισης με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκα σε κάθε κατηγορία και αν δεν καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στις δοκιμές του ειδικού τύπου δεν έχουν ιδιαίτερα εμπορικά μειονεκτήματα καταλαμβάνοντας συνήθως τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
panos... (4/2/2009, 14:02) ΕΧΩ GOLF GTI KAI ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΚΡΙΒΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ. ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ.ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ,ΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕ ΣΠΑΕΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ HYUNDAI H ENA KIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ.ΠΗΡΑΜΕ ΕΝΑ GETZ FULL FULL ΕΧΤΡΑ 3ΕΤΙΑΣ ΕΝΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ YARIS 10ETIAΣ!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ EXTRA TOY GETZ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ!ΕΝΑ GOLF ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΛΕΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑURIS.ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΕΙ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ.
dpxen... (4/2/2009, 11:38) Έχω να πω στο φίλο που σχολιάζει τις χώρες παραγωγής της Toyota, πως το "γερμανικό" fox, έρχεται από τη χώρα του καφέ, τη Βραζιλία όσο για Πολωνία, Τουρκία κλπ, μα εκεί δεν έχουν εργοστάσια και ευρωπαικές φίρμες; Η skoda δεν είναι στην Τσεχία; ή μετακόμισε; Και κλείνοντας να του θυμήσω πως το άρθρο μιλάει για την 1η θέση της Toyota παγκόσμια και όχι μόνο στην Ελλάδα.
lordl... (4/2/2009, 10:34) Μεγάλη υπόθεση το after sales, αλλά δεν πιστεύω ότι η Honda ή η Mazda, δε βγαζουν επίσης αξιόπιστα αμάξια. Αντίθετα πέρα από αξιοπιστία αυτά προσφέρουν κ απόδοση που δεν περιορίζεται μόνο στα μοτερ. Συμφωνώ πως με τα VW πληρώνεις από την αρχή μέχρι το τέλος, αλλά τι λένε οι ταξιτζήδες όταν συγκρίνουν Octavia κ Avensis? Μπορεί η Toyota να είναι πρώτη, αλλά μάλλον εκεί δε την έφτασαν άνθρωποι σαν εμάς που ενδιαφέρονται λίγο παραπάνω για την αυτοκίνηση. Είναι κάπως να είσαι πρώτος στις πωλήσεις, δηλαδή "εύρωστος" οικονομικά, κ να μη δίνεις παραπάνω επιλογές στο κοινό. Είδε κανείς πουθενά Auris type-r ή Mps κ άλλα τέτοια αναξιόπιστα?
koumo... (3/2/2009, 23:48) einai pano apo ola katapliktiko na ksereis pos ekanes ti sosth epilogh. den einai katholoy tyxaio pos meta apo xronia antexei kalhtera apo alon eterion ths idias ilikias. kai isos ena apo ta poio shmantika enteli einai pos kai den xalaei eykola alla kai otan symvenh ayto exeis thn pragmatiki ypostiriksh servis pou dystyxos den soy prosferoun h perisoterh.oste nai einai to synoliko paketo yphresion.eyxes na sinexisi etsi.
fon27... (3/2/2009, 14:28) Είμαι 10 χρόνια στον χώρο του αυτοκινήτου , ήμουν ιδιοκτήτης ενός corolla , ενώ τώρα οδηγώ το καινούργιο terios. Θεωρώ ότι η toyota χωρις να συγκλονίζει σε οδηγική απόλαυση ( οδήγησα το golf tsi και έπαθα πλάκα ) συνδιάζει τους τομείς εκείνους που στην Ελλάδα και ιδίως στην Χίο όπου διαμένω την φέρνουν στην κορυφή:πολύ καλή αξιοπιστία ( για 6 χρόνια αλλαζα μόνο λάδια - φίλτρα ) , μικρή κατανάλωση καυσίμου , και άμεση εξυπηρέτηση από την κάθετη μονάδα που υπάρχει στο νησί. Κοινώς τα οχήματα δεν σου ζητάνε λεφτά, κάτι πολυ σημαντικό για τον μέσο Έλληνα.Ευχαριστώ πολύ , Δημήτρης Χίος.
gmikr... (3/2/2009, 11:57) i toyota einai mia poli kali etairia kai fimizetai genika stin agora alla exo ena yaris 8 mines kai exo idei paei dio fores gia allagi dio ergostasiakon eksartimaton pou itan ellatomatika apo to ergostasio kai sto service mou pou einai se tesseris mines tha allakso ena akomi eksartima..... kai eimai ligo sigkratimenos oson afora tin aisiodoksia mou gia to an ontos to aksizei i toyota auton ton titlo
gefer... (3/2/2009, 10:50) Είναι μια αξιόπιστη εταιρία με πολύ καλή πολιτική πωλήσεων-service. Για μένα όμως μέχρι εκεί φτάνει η όλη ιστορία. Αν θέλεις κάτι πιο σπορ δεν πας σε τέτοιο αυτοκίνητο αφού και εκείνοι πλεον δεν βγάζουν κάτι τύπου celica και λόγω της νόρμας για τους ρύπους ούτε πρόκειται να ξαναβγάλουν. Επίσης τα αυτοκίνητα τους είναι συντηρητικά σε βαθμό κακουργήματος. Τελευταία κάτι πάνε να κάνουν, αλλά οι ευρωπαίοι είναι σαφώς ανώτεροι. Εγώ πάντως δεν θα αγόραζα toyota και κυρίως το ιβριδικό που είναι απαράδεκτο εμφανισιακά-οδηγικά.
panik... (3/2/2009, 10:24) ειμαι κατοχος ενος corolla 1400 του 03 κ δεν μου εχει βγαλει τιποτα.εχει 101000 χιλιομετρα κ δεν ακουγετε κιχ στο αμαξι.Ειμαι υπερ ευχαριστημενος κ απο οδιγικη συμπεριφορα κ δεν υπαρχουν πουθενα τα γερμανικα ειδηκα τα vw.Τελος συνφωνω απολητα με τον rou_s.Aν υπαρχει καποιος δυσαρεστημενος με toyota ας στειλει αν και δεν πυστευω να υπαρχει...φιλικα Νικος
mail... (3/2/2009, 10:22) Νομιζω πως ειναι ατοπημα να συγκρινουμε την πρωτια της ΤΟΥΟΤΑ σε παγκοσμιο επιπεδο με τους ανταγωνιστες της,γιατι η ΤΟΥΟΤΑ ειναι μια εταιρεια που δραστηριοποιειται και στην Αμερικη,μια τεραστια αγορα,σε αντιθεση με καποιους ανταγωνιστες της π.χ. ΡSA,FIAT,RENAULT... Mην ξεχνατε πως στην Ευρωπη η ΤΟΥΟΤΑ το 2008 κατελαβε μολις την 8η θεση με 814.581 ταξινομησεις,αρκετα πισω απο το grour V.W-3.026.550-PSA-1.865.407-grour FORD-1.461.235-G.M.-1.406.916-RENAULT-1.286.120-group FIAT-1.179.989-B.M.W-819.461- Οσον αφορα την Ελλαδα,η ΤΟΥΟΤΑ πραγματικα εχειενα πολυ καλο AFTER SALES δικτυο.Εχει μια αξιοπιστια στα μοντελα της-οχι ομως και τερατα αξιοπιστιας,απο ιδια γνωση RAV και ιδιαιτερα COROLLA-μια σχετικα καλη ποιοτητα και πανω απο ολα ενα σχεδιασμο που ταιριαζει γαντι στο συντηρητικο και γηρασμενο ελληνικο πληθυσμο...
aa... (3/2/2009, 00:12) 4 λίτρα λάδι με φίλτρο (και προφανώς εργασία) 32 ευρώ;;; και σε επίσημο service;!! μήπως είναι το ηλιέλαιο που έχουν για πέταμα από την ταβέρνα μετά από 1500 τηγανίσματα;!!! υπάρχει τέτοια τιμή; εγώ πάντως ένα corolla που είχα, μοντέλο 2000 και το κράτησα 5 χρόνια, η μόνη βλάβη που έβγαλε, ήταν ότι κάηκε το λαμπάκι στο τασάκι!....... και άσε τους γερμανόπληκτους να χρυσοπληρώνουν σε σερβις και ανταλλακτικά, τα υπερτιμημένα γκολφοειδή τους...
cross... (2/2/2009, 16:48) Προφανώς είναι η αξιοπιστία της. Ξεπερνώντας τα στερεότυπα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας που ήθελε την πίτα μόνο για το εαυτό της, απέδειξε την αξία της, συνθλίβοντας τα ψεύδη των Ευρωπαίων ότι μόνο αυτοί μπορούν να κατασκευάζουν καλά αυτοκίνητα. Πρώτα η 6ετής ή 7ετής εγγύηση για κάθε όχημα, μετά, το τέλος του μύθου ότι τα ιαπωνικά αυτοκίνητα υποφέρουν από προμήθεια ανταλλακτικών, το εξαιρετικό δίκτυο πωλητών και βεβαίως η σχέση τιμής και ποότητας. Σίγουρα τα προϊόντα της είναι πλέον μία κλάση πάνω από τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα για τα οποία ισχύει η ρήση "πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες. Φιλικά Κώστας
spiro... (2/2/2009, 16:27) ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ , ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ !!!!!!!!!!! ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ___ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΕΟ CELICA .....
achil... (2/2/2009, 10:51) Θεωρώ ότι ο λόγος που αγόραζε κανείς ΤΟΥΟΤΑ εξαπανέκαθεν, ήταν προπάντων η αξιοπιστία του, εν αντιθέσει με άλλες μάρκες αυτόκινήτων όπως τα γερμανικά όπου ζητούμενο ήταν προπάντων το πρεστίζ και τα γαλλικά με την άνεσή τους. Εγώ ήμουν κάτοχος ενός TOYOTA CARINA E και το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν μία κομμένη ντίζα που μετρούσε τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει το αυτοκίνητο. Και στην προκειμενη περίπτωση επρόκειτο για αστοχία υλικού και τίποτε άλλο, εν αντιθέσει με όσα ακούω συχνά από φίλους-κατόχους αυτοκινήτων άλλων εταιριών, οι οποίοι επισκέπτονται ανα τακτά διαστήματα τα συνεργεία και το θεωρούν φυσιολογικό γιατί "έτσι βγήκε αυτό το μοντέλο" που έχουν!
sachl... (2/2/2009, 08:40) Έχω ένα Rav mk3 και παρότι πιστεύω πως δεν έχει την "λουσάτη" εσωτερική ποιότητα κατασκευής του Golf mk4 που είχα πρίν, σε κερδίζει με την "απτή" ποιότητα κατασκευής του. Όσο για ανταλλακτικά/service, είναι σαφώς φθηνότερα του 2λιτρου Rav4 από του "ταπεινού" 1400αριού Golf που είχα!!! Γενικό συμπέρασμά μου: το τρίπτυχο αξιοπιστία-after sales-μεταπώληση είναι που κάνει την Toyota πρώτη.
rou_s... (1/2/2009, 20:13) Παιδια η ΤΟΥΟΤΑ ειναι προφανες γιατι ειναι πρωτη σε πωλησεις στον κοσμο.. 1)Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ της.Ποσοι δεν ειναι ικανοποιημενοι με την αξιοπιστια ενος τετοιου αυτοκινητου.Ενα θα σας πω:ο θειος μου εχει ενα ΤΟΥΟΤΑ LITEACE 35 χρονια με 250.000χλμ και απο μηχανικης αποψης ειναι αψογο.Το μονο προβλημα ειναι το λουρι που ειχε σπασει πριν 2 μηνες.2)Εχει το μεγαλυτερο ΔΙΚΤΥΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΗΜΕΝΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ σε ολο τον κοσμο. Ακομη το προσωπικο ειναι πολυ ευγενικο και σε κερδιζουν με την πρωτη.3)ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. Ολοι οι κατοχοι γερμανικων υπεριφανευονται για τα μαλακα πλαστικα που εχει το εσωτερικο του αυτοκινητου τους. Στα ποσα χλμ ομως τριζουν??? Τα σκληρα πλαστικα ειναι κυριο χαρακτηριστικο για πολλα ΤΟΥΟΤΑ ομως δεν τριζουν με καμια δυναμη.4)ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Η ΤΟΥΟΤΑ δεν βαζει turbo γιατι γνωριζει το παραμυθι-μια ζωη στα συνεργεια-γι αυτο και εχει εξελιξει διαφορετικες τεχνολογιες.πχ:ποια εταιρεια εφαρμοσε πρωτη το vvt-i????Γνωριζετε για το νεο valve matric??? Γιατι η volkswagen που υπερυφανευεται δεν εχει εξελιξει καποιο μονοθεσιο F1?? Επισης ποια εταιρεια εφαρμοσε πρωτη υβριδικη τεχνολογια??? Και εσυ φιλε drikf για πες μου πια εκδοση του golf εχει 10 αεροσακους??? Για να σου δειξω οτι η ΤΟΥΟΤΑ υπερισχυει στην ασφαλεια δες λιγο το landcruiser (14 αεροσακους). Και απο ποτε τα φλας στους καθρεφτες σημαινει περισσοτερη τεχνολογια?? Τελος φθηνα service και ανταλακτκα.. TODAY.TOMORROW.TOYOTA.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ..Φιλικα..Σπυρος..
amilo... (1/2/2009, 17:37) δινεις πολλει λιγοτερα χρηματα στα σερβις γιατι στα σερβις στις αλλες μαρκες η εγαζομενοι προξενουν βλαβες διοτι κοροιδευουν και δεν παραδιδουν σωστα το αυτοκινητο για να διανισει πολα χιλιομετρα εως το επομενο σερβις. Μονο στην τουοτα το σερβις εναι σερβις .
kou-l... (31/1/2009, 19:12) oti tin ekane panta.toyota=de spaei de xalaei
xaral... (31/1/2009, 19:02) mpampis ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΟΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ . ΥΠΟΘΕΤΟ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΒΛΑΒΕΣ-ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟ ΣΕΡΒΙΣ-ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΤΙΜΕΣ -ΚΑΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ -ΚΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ . Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
nikal... (31/1/2009, 15:51) Σεβασμος στο περιβαλλον και στην τσέπη του καταναλωτη,προσφερει παντα κατι παραπανω απο τις προσδοκιες μας. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΥΟΤΑ,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΟΤΑ!
akis_... (31/1/2009, 14:51) Αυτό που κάνει την ΤΟΥΟΤΑ πρώτη σε πωλήσεις είναι η αξιοπιστία επειδή χρισημοποιούνται καλης ποιότητας υλικά για την παρασκευή των κινητήρων, το φανατικό κοινό, που οι περισσότεροι κάτοχοι ΤΟΥΟΤΑ που γνωρίζω μόλις αγοράζουν αυτοκίνητο αυτής της μάρκας είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην μείνουν σε αυτή την εταιρεία και στο επόμενο αυτοκίνητό τους, και τα φτηνά ανταλλακτικά. Τα ΤΟΥΟΤΑ είναι για μένα όμως υπερβολικά ακριβά για αυτό που παίρνεις και ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ καν θέμα σύγκρισης με γερμανικά αυτοκίνητα όπως Opel, Volkswagen π.χ., μιας και είναι του ίδιου target group, καθώς τα γερμανικά είναι σαφώς ανώτερα από θέμα ποιότητας κατασκευής, ποιότητας κύλισης και σε αναρίθμητους άλλους τομείς...
manos... (31/1/2009, 12:18) Αυτά που κάνουν την Toyota να βγαίνει πρώτη στις πωλήσεις είναι η παροιμιώδης αξιοπιστία των μοντέλων της και το υψηλό της κύρος.
kkarg... (31/1/2009, 11:38) Από τις πιο άχρωμες εταιρίες, δεν έχει ούτε ένα αυτοκίνητο που να το πωθείς, να το βλέπεις και να σου μένει στο μυαλό, είναι ξενέρωτη, Βέβαια είναι αξιόπιστη, αλλά το αμάξι είναι κ λίγο κάψούρα κ όχι μόνο λειτουργικότητα. ΑΛλίως όλοι θα είχαμε στεισον βαγκον που είναι κ τα πιο πρακτικά
kotsi... (30/1/2009, 20:24) ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΩΤΣΗΣ .ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ ΑURIS107 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ??? ΕΓΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ OPEL ASTRA 1400 ΠΛΗΡΩΝΩ 32 ΕΥΡΩ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ 4 ΛΙΤΡΑ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΑΔΙ ΤΗΣ OPEL ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΠΛΗΡΕΣ ΣΕΡΒΙΣ ΜΕ 200 ΕΥΡΩ ΠΑΛΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ .ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ .ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ,ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΚΛΠ ΑΛΛΑ.ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΤΟΓΙΟΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΔΕΙΤΕ ΠΙΝΑΚΕΣ AUTO TRITI Ε ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ HYUNDAI ,TA KIA, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ GETZ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ 35.00 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ YARIS.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ TOYOTA ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ .ΤΑ ASTRA ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΧΕΙ 118000 ΣΚΛΗΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΟΝΤ.2003 ΜΕ <<ΖΗΜΙΕΣ>> ΣΕ 1 ΣΤΑΧΤΟΔΟΧΕΙΟ ,ΜΠΑΤΑΡΙΑ, & ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΑΛΑΚΩΣΕΙ .
batsi... (30/1/2009, 18:36) καλησπέρα σε όλους.καλή και αξιόπιστη η τουοτα αλλά ποτε δεν έχω δει παρά μόνο κάποιες παλιές κατασκευες π.χ celiga με τα οσα προβληματα ειχαν ομως τοτε οι εν λογω κατασκευες και ισως ενας λογως που δεν ξανα παραγουν ενα τετοιο αυτοκινητο να ειναι και αυτος,να πατανε πανω από τα 120 χλμ.οσοι αγοραζουν αυτα τα αυτοκινητα ειναι συντηρητικοι οδηγοί λογικο να μην χαλανε τα αυτοκινητα στα χερια τετοιων οδηγών.προβληματα μηχανικα σιγουρα υπαρχουν αλλα εχουν καλο after sales (πολυ καλο) και το καλυπτουν κρατωντας τον πελατη ευχαριστημενο.
hksma... (30/1/2009, 16:00) νομιζω οτι ειναι και θα παραμεινει πρωτη γιατι τα αυτοκινητα της ειναι ανω του μεσου ορου των κατηγοριων τους τουλαχιστον σε οτι αφορα τιμη,εξοπλισμο,ασφαλεια,τεχνολογια,ισχυς,καταναλωση,αξιοπιστια,μεταπωληση Ενας κατοχος ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει να αποδειξει τιποτα ουτε να νοιωθει οτι εκανε μια αγορα αναγκης,κλισε ¨δεν αλλα δεν ειναι golf","απολυτο μηχανημα οδηγησης",κορυφαια ποιοτητα κατασκευης","ο βασιλιας της κατηγοριας","premium μοντελο" και "ντιζαιν" δεν ειναι τοσο πιασιαρικα σε εμας...ευτυχως...
zwel2... (30/1/2009, 14:47) Οτι και να λενε οι φιλοι μας οι γερμανοι,ματαιοπονουν να αποδειξουν κατι διαφορετικο.Η αληθεια ειναι πως αν θες αξιοπιστια και αντοχη συν 6 χρονια εγγυηση παιρνεις toyota...αλλιως κανεις πλουσιο τον μηχανικο της γειτονιας,αφου με 2 χρονια εγγυηση που πλασαρουν μερικοι-rixa einai mpeite-μερικοι ουτε να βγεις απο την αντιπροσωπεια δεν προλαβαινεις...
alkan... (30/1/2009, 14:33) H Toyota einai h prwth autokinhtoviomhxania ston kosmo pleon.Den einai tyxaio.Mia volta sto exwteriko tha sas peisei.Egw pou phgainw syxna sto Dubai kai sthn Amerikh vlepw ena 70 tois ekato twn autokinhtwn pou kykloforoun sto Dubai kai ena 40tois ekato sthn Amerikh thn xwra ths GM na einai Toyota. Epishs otan vretheite se mia autokinhtosuzhthsh tha parathrhsete oti orismena atoma den milane gia to aytokinhto tous.Auta einai ta atoma pou exoun Toyota.Kai den milane giati poly apla den asxolountai me to aytokinhto tous tis vlaves pou vgazei sta prwta xiliometra ta hlektronika pou trelainontai ktl.O idiokthths enos Toyota aisthanetai sigouria kai asfaleia kai vlepei oti ta leftoudakia pou edwse pou den einai kai liga tou prosferoun mia aprovlhmatisth symviwsh me to aytokinhto tou.Kai mhn akouw gia VW giati Prwton 6 xronia egyhsh exei edw kai poly kairo h Toyota kati pou h VW den tha to dei pote Deuteron H magia einai na vgazeis 132hp apo 1600cc xwris turbo mhpws thymaste posa aloga eixe pro turbo to Golf Triton Apo statistikes ta Golf einai apo tous pio syxnous episkeptes twn synergeiwn Tetarton Einai asteio otan kapoios sygrinei thn texnognwsia kai thn texnologia twn Iapwnwn me opoiondhpote na mhn milhsw gia thn uvridikh texnologia pou h VW thn vlepei mono apo thn thleorash Egw apo Germanika autokinhta gnwrizw mono tis Mercedes kai tis BMW mono ayta einai pragmatika poiotika aytokinhta Gi ayto loipon mhn sas xenizei toso h diafora stis pwlhseis kai mikrh einai Se autous tous dyskolous kairous pou dianyoume o kathe enas thelei na topothetei ta lefta tou se kati sigouro kai axiopisto kai auto to prosferei eutuxws h dustuxws sth xwra mas mono h Toyota
xaral... (30/1/2009, 14:33) μετά από 9 χρόνια συμβίωσης και 180.000 χμ με μια citroen xantia 1,6 που είχε την τέλια άνετη ανάρτηση (αξιοπιστία μέτρια πλαστικά έσπασαν στο ταμπλώ ψυγείο καλοριφέρ τρύπησε ημιαξονιο με τζόγο από την παραλαβή έως σήμερα πόρτα οδηγού που κρέμασε ρουλεμάν δίσκου που έσπασε λάμπες πορείας μία κάθε δίμηνο κλειδαριές κλπ αλλά παραμένει η ερωμένη της άνεσης και του κρατήματος παρότι πριν στρίψει γέρνει σαν τρμπολίνο) και τα φρένα μαχητικού αεροσκάφους αποφάσισα να ικανοποιήσω την ώριμη επίθυμία των 46 ετών μου για γερμανική ποιότητα και αξιοπιστία και λοιπά μπλά μπλά και να γίνω κάτοχος ενός passat 1,6 fsi τον Ιούλιο του 2006. Δυστυχώς όμως πέρα από το κράτημα και την εμφάνιση το μόνο αξιόπιστο είναι η αντιπροσωπία και η κάλυψη της εγγύησης. Από εκεί και πέρα σημειώνετε, βίδες πλαστικής ποδιάς έλλειπαν κατά την παραλαβή, καπάκι πίσω πρίζας έπαψε να κλέινει, ιμάντας δυνάμό στραβόκολλημένος ετριζε, βαλβίδα επιστροφής αναθυμιάσεων βενζίνης κτυπά σαν πετρελαιοκινητήρας, σαζμάν κρύο τσίριζε, παράθυρα εμπρός 1 εκατοστό κατεβασμένα μετα τα εκατό χμ την ώρα τσιρίζουν απερίγραπτα, ανάρτηση (sportline γαρ) στην παραμικρή λακούβα βροντάει. και επειδή σίγουρα σας κούρασα στο θέμα μας. Αφού όλα αυτά έχουν αποκατασταθεί από μία πλήρως αξιόπιστη εγγύηση ( το σωστό να λέγεται) η οποία όμως δυστυχώς έληξε διετής γαρ (και τα χιλιόμετρα 39.000 για να μην παρεξηγούμεθα) ήρθε στην ζωή μου η TOYOTA. Μια αλλαγή στην θέση εργασίας μου έφερε στη κατηφή ζωή μου ένα ΤΟΥΟΤΑ PRIUS. Συμβιώνω με αυτό για 20.000 χμ τώρα ενώ έχει ήδη από τον προγούμενο χρήστη του άλλα 40.000 χμ. Τίποτα δεν τρίζει και ας δείχνουν τα επιμέρους τμήματά του ελαφρές κατασκεύες. Μηδενικές βλάβες, υπέροχο CVT κιβώτιο απόλαυση το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα (6,5-7,0 λίτρα / 100 κατανάλωση στην Αθήνα) και ταξίδι με 130 χμ/ώρα στην εθνική με 5.5 λίτρα / 100 χμ. ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. υγ. Το passat παραμένει στην ιοκογένεια για τον έφηβο γερμανόφιλο γιό μου ενώ το xantia δεν το αποχωρίζεται η γυναίκα μου. Που θα πάει θα ωριμάσουν και αυτοί.
info... (30/1/2009, 14:27) ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΣΕΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ TOYOTA ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΟΥ YARIS ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ?ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ TOYOTA ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΓΛΙΕΣ.ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ KIA CEED ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ AURIS.Η TOYOTA ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ TOYOTAΚΗΔΕΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΒΕΡΤΑ. ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙMΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AFTER SALES.ΑΠΛΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟ IQ,TO ΠΩΛΩΝΙΚΟ YARIS Η ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ AURIS ΑΠΟ ΕΝΑ i30?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ AVENSIS ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥΡΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ INSIGNIA?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ RAV ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΑ ΕΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ TIGUAN 1.4?
pzafi... (30/1/2009, 13:18) Η toyota ειναι πρωτη σε πωλησεις για την αξιοπιστια που εχουν τα αυτοκινητα της (τουλαχιστον μεχρι τωρα)την υποστηριξη ,την οικονομια βενζινης,και τις επιδοσεις των μηχανικων της συνολων.ευχομαι και στο μελλον να παραμεινει στην ιδια καλη συνταγη και να μην καταληξει σαν καποιες αλλες μαρκες που σκεφτονται μονον την τεχνολογια και οχι την αξιοπιστια.αν τηρησει αυτον τον κανονα τοτε θα ειναι πρωτη για πολλα πολλα χρονια.αν το αλλαξει ομως..............
gang... (30/1/2009, 02:28) Η τουοτα καταφερε να ειναι πρωτη γιατι ακουσε το τι ζηταει η αγορα...για παραδειγμα το Yaris ειναι ενα αυτοκινητο πολης που εχει ολα αυτα τα χαρακτηριστηκα που θελει ενας αγοραστης...δλδ οικονομικο, ευελικτο και να μην εχει και ιδιαιτερες σχεσεις με το συνεργειο....Και αυτο το πετυχε στηριζομενη στα προηγουμενα χρονια οπου το ονομα Τουοτα κακα τα ψεματα ηταν συνονημο της αξιοπιστιας....Οπως λεει και το ρεπορταζ πιο πανω αυτη την στιγμη δεν εχει στην γκαμα της ενα "γρηγορο" μοντελο και ομως πουλαει!Το αγοραστικο κοινο αλλαζει και μετα την αυξηση και της βενζινης το κοινο φοβηθηκε μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα..
z750d... (29/1/2009, 23:15) ναι ειναι η πρωτη και θα παραμεινει γιατι το αξιζει.
1naos... (29/1/2009, 23:08) παν μετρο αριστον
giogs... (29/1/2009, 22:49) Κατά την γνώμη μου είναι η αξιοπιστία των κινητήρων, η χαμηλή κατανάλωση και ότι από το 2002 τα αυτ/τα της είναι πλέον σχεδιαστικά και το εσωτερικό τους ευρωπαικά και μην ξεχνάμε ότι ήταν από τις πρώτες εταιρίες με 6 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά μέρη
than_... (29/1/2009, 21:10) Πλέον ο αγοραστής είναι πιο συνειδητοποιημένος και γνωρίζει πως όταν αγοράζει ένα αυτοκίνητο, ακολουθούν κάποια χρόνια συμβίωσης μαζί του καθώς και με τα συνεργεία που είναι υπεύθυνα για αυτό. Γνωρίζοντας ότι η Toyota είναι η πρώτη με διαφορά σε ποιότητα after sales καθώς και σε τεχνογνωσία στα συνεργεία της, όλο και περισσότεροι κινούνται σε αγορά των αυτοκινήτων της με βάση το παραπάνω σκεπτικό. Επίσης, με την σχεδιαστική αλλαγή και τον πιο ευρωπαϊκό προσανατολισμό αυτής, έχει κερδίσει τον ευρωπαίο καταναλωτή, ο οποίος μέχρι πρότινως θεωρούσε τα αυτοκίνητά της άχρωμα και άκομψα. Βελτιώθηκαν και τα οδηγικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της σε σχέση με το παρελθόν (κράτημα, άνεση, κτλ) Σίγουρα έχει δρόμο μέχρι να φτάσει γερμανούς και ιταλούς σε θέματα σχεδίασης, πλαστικών, πατήματος στο δρόμο κτλ. αλλά τα άλματα που έχει κάνει είναι τεράστια. Βέβαια, πιστεύω πως ο κύριος λόγος που είναι πλέον πρώτη είναι η αξιοπιστία της και η εγγύηση που δίνει για αυτήν η ίδια η εταιρία. Δεν είναι τυχαίο πως τα αυτοκίνητα της toyota είναι πάντα ψηλά στις λίστες των πιο αξιόπιστων αυτοκινήτων, αλλά και χαμηλά στις λίστες των εταιριών οδικής βοήθειας. Σε αυτό ποντάρει η ίδια η εταιρία και γνωρίζει πως όποιος αγοράζει τυχαία ένα αυτοκίνητό της, δύσκολα θα ξαναφύγει από αυτήν. Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ. Επιλέξαμε το yaris για δευτερο αυτοκίνητο της οικογένειας αγοράζοντας το κυριολεκτικά μέσα από τη βιτρίνα επειδή χρειαζόμασταν επειγόντως αυτοκίνητο για τον πατέρα μου (λόγω μόνιμης βλάβης του παλιού του), και πλέον και τα 3 αυτοκίνητα της οικογένειας είναι toyota. (RAV4, Yaris, Aygo)
CHKO4... (29/1/2009, 20:49) Θα ηθελα απο την μερια μου να γραψω την αποψη για την TOYOTA.Πριν 4 μηνες και για 1 εβδομαδα οδηγησα το YARIS 2.Εντυπωσιασμένος απο την ποιοτητα κατασκευης,αποκριση κινητηρα σε χαμηλες σ.α.λ.(1,3),εκμεταλευση χωρων,αισθητικη-τεχνολογια καμπινας.Αρνητικο η τιμη,που ως μεταχειρισμενο με 5000χλμ,τιμαται 12.500(sol).Τι σημασια εχει ομως οταν για να αγορασεις καποιο αλλο ακομα και μεγαλυτερης κατηγοριας πρεπει να δαπανησεις +1000 ως 1500?Οταν το βασικο της μοντελο εχει τετοια προσον,τι πραγματικα θα δινουν τα μοντελα της,που βρισκονται στις μεγαλυτερες κατηγοριες?Ισως οι κατοχοι(TOYOTA,AURIS,AVENSIS,RAV4) να γνωριζουν.Πιστευω οτι η ΤΟΥΟΤΑ ειναι μια παγκοσμια εταιρεια απο την ιαπωνια,που κονταροχτυπιεται στα σημεια με την HONDA,τα τελευταια 35 χρονια,με την NISSAN να ακολουθει ως τριτη.Να μην ξεχασω και την υβριδικη τεχνολογια,με 2ης γενιας μοντελο.
louka... (29/1/2009, 19:25) Γυρίζοντας χώρες όπως η Βιρμανία και το Περού και βλέπω ΜΟΝΟ αυτοκίνητα της ΤΟΥΟΤΑ, τα οποία φυσικά είναι κάποιων δεκάδων ετών και παρά τα χτυπήματα στα μεταλλικά τους μέρη πηγαίνουν και πηγαίνουν παντού χωρίς πρόβλημα τότε η απάντηση είναι φυσική και εύκολη : ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ !
karat... (29/1/2009, 17:58) Πιστεύω ότι το κορυφαίο της πλεονέκτημα είναι η αξιοπιστία των μοντέλων της
vraon... (29/1/2009, 16:54) I TOYOTA den vriskete tixea stin korifi tis aftokinitoviomixanias! Oi anthropoi tis TOYOTA pera apo tin nootropia ke tin ergatikotita tous gnorizoun oti enas efxaristemenos pelatis tha ksanapari to proin tous! Gnorizoun ti theli o kosmos ke to prosferoun aristi texnologia aristo service! I megali afti epitixia den ine tixeo apotelesma. Otan stin dekaetia tou eksinta ekanan dila tin emfanisi tous oli gelousame me tis kataskeves tous! Tora simera afti poulane pragmatika texnologia pou aksizi. Dinis lefta ke pernis to pragmatika kalitero proion, den agorazis ifos mouri diladi ria ke dithen istoria. O kosmos zi stin pragmatikotiita simera ke afto to kseroun oi anthropi tis TOYOTA poli kala! I megaliteri eteria kataskevis aftokiniton ston kosmo ston kosmo kanenas pote den prokite na tous perasi! Timia pragmata lefta gia aftokinito oxi lefta gia idea ke ifos! Oi realistes tha pernoun TOYOTA oi dogmatikoi tha psaxnoun giati to akrivo aftokinito tous den doulevi!!
thodo... (29/1/2009, 16:50) Η Toyota είναι αξιόπιστη αλλά είναι και πάρα πολύ ακριβή για αυτό που πουλάει. Τα service της είναι επίσης ακριβά καθώς και τα ανταλλακτικά της. Το ο,τι πουλάει πολύ δε σημαίνει ότι είναι και η καλύτερη. Προσωπικά πιστεύω ότι έχει ελαφριά κατασκευή, σε σχέση με άλλες εταιρίες π.χ. NISSAN, είναι πιο ακριβή π.χ. PRIUS vs CIVIC HYBRID, χωρίς να προσφέρει κάτι διαφορετικό σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας π.χ. COROLLA vs FIAT LINEA, έτσι ώστε να δικαιολογήσει τα περίπου 4000 ΕΥΡΩ διαφορά. Εγώ προσωπικά δε αγόραζα ποτέ Toyota, με εξαίρεση το Land Cruiser.
mixpa... (29/1/2009, 16:41) Η αξιοπιστία των αυτοκινήτων της είναι που την διατηρεί στην κορυφή των προτημήσεων του κοινού, αλλά και η τιμή μεταπώλησης και όχι τα διάφορα ... φρουφρού των άλλων εταιρειών. Πάνος
papan... (29/1/2009, 16:05) Γεια σε ολους! Επειδη τα λογια περιττευουν, δειτε τα πιο κατω βιντεο για να καταλαβετε την αξιοπιστια της Toyota: http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk http://www.youtube.com/watch?v=YfZDtC9kjVk
a.kou... (29/1/2009, 15:36) Εν ολίγοις δε σπάνε, δε χαλάνε, δε τρίζουν,δεν έχουν υψηλές απαιτήσεις συντήρησης και κρατούν και μεγάλη μεταπωλητική αξία. Αυτά θέλει η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών χωρίς να νοιάζεται για το συμβατικό σχεδιασμό τους. Δικαίως λοιπόν η ΤΟΥΟΤΑ έφτασε στη κορυφή στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι κάτοχοι ΤΟΥΟΤΑ κολάνε με τη μάρκα χρόνια και σχεδόν ποτέ δεν την αλλάζουν
dibar... (29/1/2009, 12:51) ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS 1.6 ΤΟΥ 1999. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΝΑΥΣΕΩΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΣΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΦΘΟΡΑΣ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΨΕ ΣΤΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ MONO 2 ΛΑΜΠΕΣ STOP. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ "ΚΑΨΕΙ" ΛΑΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΟΥΤΕ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΤΗΝ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ, ΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΧΡΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ. (ΚΑΙ Η ΜΠΗΧΤΗ) ΑΥΤΑ ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΑ. ΦΙΛΙΚΑ ΒΑΣΙΛΗΣ.
gkarp... (29/1/2009, 12:49) εχω περασει σχεδον απο ολα τα μοντελα της toyota και 8α εξακολουθω να αγοραζω toyota οπως εκανα τωρα με το iq, και το κανω αυτο γιατι προσφερουν ενα πακετο που δεν το βρισκεις πουθενα. δεν χαλανε ποτε, ειναι σε ψιλοπροσιτη τιμη, και εχουν πολυ καλη εξυπηρετηση. ο σεβασμος προς τον καταναλωτη ειναι το κυριο χαρακτηριστικο οπυ διακατεχει την εταιρεια.
delig... (29/1/2009, 11:07) ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΜΙΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η VW GROUP. ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΧΑΛΑΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΡΙΑ ΓΚΑΜΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΡΒΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ SUV ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ, Η ΚΑΜΠΡΙΟΛΕ Κ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ. ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Κ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η VW GROUP ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΛΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΛΗΝ ΜΕΡΣΕΝΤΕΖ BMW RENAULT ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΜΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ. MC LAREN SAUBER ΚΤΛ ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΑΝ ΠΟΤΕ ΝΙΩΣΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΗΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΙΑ ΑΛΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΣΣΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΠΡΩΤΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ...Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ, ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΙΠΟΤΑ....
klide... (29/1/2009, 10:45) Σίγουρα αξιόπιστα αυτοκίνητα υπάρχουν και σε άλλες μάρκες. Το γενικότερο πακέτο όμως της ΤΟΥΟΤΑ ( απο την στιγμή που πρωτομπαίνεις στην αντιπροσωπεία για να ρωτήσεις, το after sale service, και η συνέπεια σε όλους τους τομείς ) είναι πιστεύω οι λόγοι που την κάνουν πρώτη.
drikf... (29/1/2009, 08:57) ειναι πρωτη σε πωλησεις γιατι ειναι ποιο φτηνα τα αυτοκινητα της απο τα γερμανικα. για μενα που εχω Golf και στην οικογενεια μου υπαρχει και toyota, θεωρωμεγαλο λαθος να παρει κανεις toyota καθως η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ειναι τεραστια. τα γερμανικα ειναι πολυ ανωτερα και μπορει να ειναι λιγο ποιο ακριβα αλλα και περισσοτερα αλογα εχουν και ESP και 10 αεροσακους και μεγιστη ασφαλεια. Απο συνηθεια αγοραζουν toyota και λογω φτηνιας. Οποιος εχει αγορασει γερμανικο αμαξι δεν ξαναγοραζει γιαπωνεζικο με τιποτα. Η ποιοτητα μεσα στο εσωτερικο πχ των πλαστικων ειναι μερα με τη νυχτα, η τεχνολογια που εχει η VW ειναι κλασεις ανωτερη. πχ το golf εδω και 5 χρονια εχει μεταφερει το φλας στον καθρεπτη ενω η toyota ακομα οχι! DSG το εβγαλε η VW ενω η toyota ακομα κοιμαται. και δεν ειναι τυχαιο που toyota αγοραζουν συνηθως γυναικες και μαλιστα 40+ και οχι οσοι ξερουν απο αυτοκινητα. οι γυναικες ως γνωστων αγοραζουν με κριτηρια το χρωμα, την τιμη, την απλοτητα και οχι την ποιοτητα κατασκευης κτλ. Αδικως ειναι τοσο ψηλα σε πωλησει η toyota και πραγματι λυπαμαι οσους αγοραζουν toyota νωμιζοντας πως αγορασαν καποιο κορυφαιο αμαξι και δυστυχως με λιγα λεφτα παραπανω η και οχι, θα αγοραζαν ενα νεας τεχνολογιας VW.
zedor... (29/1/2009, 08:43) Πιστεύω οτι η Toyota είναι στην κορυφή γιατί παράγει αξιόπιστα και οικονομικά στη χρήση αυτοκίνητα. Εκείνο όμως που την ξεχωρίζει μακράν είναι η εγγύηση και η after sale εξυπηρέτησή της. Δεν έχω ακούσει ποτέ παράπονα από κάτοχο αυτοκινήτου της σ΄αυτούς τους τομείς. Βέβαια υπάρχουν και αδύνατα σημεία (π.χ. κράτημα, οδηγική απόλαυση), αλλά όπως αποδυκνείεται από το αποτέλεσμα, περνούν σε δεύτερη μοίρα. Εντέλει η Toyota είναι "βασιλιάς του δρόμου"!
JIMIS... (29/1/2009, 08:43) ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ.
pan.l... (29/1/2009, 08:12) i TOYOTA einai prwtoporos stin poiotita kai parallila exasfalizei stoys pelates tis diarki kai eilikrini emporiki sxesi gia oli ti diarkeia xrisis tvn poiontwn tis.
kosta... (29/1/2009, 01:14) Είμαι κατοχος του TOYOTA AURIS τα τελευταία δύο χρόνια .Σε αυτο το διάστημα έχω αλλάξει μία φορά λάδια στα 15000 χιλ(κόστος 107,00 ευρώ) και τώρα στα 30000 χιλ είναι το service .Από το παραπάνω service και την εξυπηρέτηση σε εμπορο της ΤΟΥΟΤΑ έμεινα ευχαριστημένος.Στο παραπάνω διάστημα δεν είχα κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο.θα ήθελα απο την εταιρεία να έχει ενα προσητο σπορ μοντελο καθως η επιλογή μου εγινε κάπως αναγκαστικά καθώς ηθελα και μπορούσα να διαθέσω παραπάνω χρήματα ,αλλα πήρα τελικα την πλούσια έκδοση 1.6.Η επιλογή της παραπάνω εταιρείας έγινε λόγο της αξιοπιστίας και την εξυπηρέτηση του πελάτη.θεωρώ οτι τα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ στις κατηγορίες που αναφέρετε είναι πιο μπροστά απο τον ανταγωνισμό σε τεχνολογία, δεν είμαι υπερ της ευκολης λυσης του turbo .βέβαια συμβένουν στην Ελλάδα και παράδοξα για να μειωθεί το κόστος όπως π.χ ο ημιάκαμπτος αξονας του auris πολύ παλιά λύση!Πριν ημουν κατοχος γερμανικού μοντελου και δεν εμεινα ευχαριστημένος ,ουτε απο την αξιοπιστια του αυτοκινητου ουτε απο τις υπηρεσιες της εταιρειας , και η ιαπωνική επιλογή για εμενα είναι πιο ασφαλής.Επισης καποια στιγμή διάβασα οτι μπορει η lexus να φτιάξει κάποιο μοντέλο πιο προσητο και να καλύψει το κενο που υπάρχει πανω απο την TOYOTA νομίζω οτι αυτο ειναι που λείπει .
panos... (28/1/2009, 22:19) ποιοτητα αξιοπιστια after sales. οποιοs αγορασει μια φορα τουοτα δεν ξαναγοραζει αλλο αυτοκινητο.
helde... (28/1/2009, 21:44) Τα πραγματα ειναι παρα πολυ απλα! Δυστηχως η ευτηχως,στην Ελλαδαρα ζουμε!Εκτος απο καποιους οι οποιοι ειτε εχουν τα χρηματα να αγορασουν ενα πολυ ακριβο αυτοκινητο,ειται δεν τα εχουν και πρωτιμουν καποιο κορεατικο,οι περισσοτεροι ψαχνουμε για καποιο αξιοπηστο,με ζωηρο κινητηρα,αραια διαστηματα σερβις,και καλο Value for money! Αυτα ακριβος προσφερει η TOYOTA,και οχι μονο στην Ελλαδα σαφως! Βεβαια στην χωρα μας,εχει καταφερει εδω και παρα πολα χρονια,να καταστει συνοννημο της λεξησ<ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ>! Οταν παιρνεις με λιγοτερα χρηματα απο οτι με ενα γερμανικο,καλη οδικη συμπεριφορα και καλυ ποιοτητα υλικων και συναρμολογισης στο εσωτερικο,αρκετα καλη ανεση αναρτησης σε σχεση με ενα γαλλικο, και 5στερη ασφαλεια,τι αλλο μπορει να θελει κανεις? Προσθεστε και 6 ατοφια χρονια Εγγυηση(οχι τυπου οπελ και φιατ,και ΤΕΛΟΣ! Εχω αλλαξει δυστιχως αρκετα αυτοκινητα λογο εργασιας!Κατα μεσο ορο διανυω περιπου 90,000 χλμ ανα ετος!Το μοναδικο αυτοκινητο το οποιο μου εβγαλε πανω απο 30,000 χλμ χωρις ουτε μια βλαβη,ειναι ενα Corolla του 2001! Το συγκεκριμενο αμαξι εχει ηδη δυανησει 450,000 χλμ,και το μονο που εχω αλλαξει ειναι αμορτισερ και μπαταρια!Και πρωτη φορα τακακια αλλαξα στα 150.000 χλμ!!!!!!!! Καποια αλλη απορια στο ερωτημα της πρωτιας τησ εν λογο εταιριας?
n_bou... (28/1/2009, 20:15) ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΑΠΟΣΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ - ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΚΑΥΣΤΑ.
p_man... (28/1/2009, 18:55) h oyota ayto poy prosferei einai=ajiopistia kai aytokinita se xamiles times oxi oti exei kati parapanw!!!exei ajiopistia giati dn xrisimopoiei nees texnologies sta aytokinita ths!!!tn moni texnologia poy 8elei na anaptijei einai ta ibridika kai 8a dite oti se ayta 8a exei problima ajiopistias!!!oi germanoi einai aytoi poy xrisimopoioysan prwtoi toys kinitires vvti prin apo polla xronia!!!kai opoios 8elei na moy paei kontra na moy pei mia texnologia ektos apo ibridika poy exei efarmosei proth se aytokinita paragoghs h toyota!