Η νέα Β-Class σχεδιαστικά παίρνει κατευθύνσεις από την A-Class

Το μοντέλο της BMW, έχει υιοθετήσει περισσότερα στοιχεία δυναμισμού στο αμάξωμά του.

Η παρουσία του συστήματος πολυμέσων M-BUX και των δύο οθονών στο άκρως ποιοτικό εσωτερικό B-Class, κερδίζουν τις εντυπώσεις.

Λείπει ο έντονος high-tech χαρακτήρας στο εσωτερικό της Σειράς 2 Active Tourer, ωστόσο η συναρμογή και το φινίρισμα είναι εξαιρετικά.

Η B-Class εστιάζει κυρίως στον τομέα της άνεσης, έχοντας τρομερά ήσυχη κύλιση και εξαιρετική αποτελεσματικότητα από την ανάρτηση.

Το βαρύ σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι σε συνδυασμό με την σφιχτή ανάρτηση προσδίδουν σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά στη 216d.

Πιο φιλόξενη καμπίνα είναι αυτή της B-Class έχοντας πιο φαρδύ πίσω κάθισμα και προσφέροντας περισσότερο αέρα στα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών.

Από την άλλη ελάχιστα πιο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών της Σειράς 2 Active Tourer.

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Διαβάστηκε από 13752 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2019
 

Η Σειρά 2 Active Tourer της BMW και η νέα Mercedes B-Class αποτελούν δύο ξεχωριστές premium προτάσεις πολυχρηστικών μοντέλων, που πέρα από την πρακτικότητά τους θέλουν να ελκύσουν το κοινό και μέσω της σχεδίασής τους και των οδηγικών τους χαρακτηριστικών.

Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται». Σε αναγωγή λοιπόν με το θέμα μας, από μια BMW και μια Mercedes δεν αρκεί απλά να εκπληρώνουν το σκοπό τους, εν προκειμένω την πρακτικότητα, αλλά να δείχνουν πως είναι δύο πιο πολυτελείς επιλογές και να γίνονται θελκτικές μέσω της σχεδίασής τους.
 
Συνολικά πιο όμορφη η B-Class 
Η αλήθεια είναι πως τα ενός όγκου αμαξώματα των πολυχρηστικών μοντέλων θέτουν περιορισμούς στη σχεδίαση, ωστόσο η B-Class και η Σειρά 2 Active Tourer, καταφέρνουν να έχουν μοντέρνο προσανατολισμό στην σχεδίαση τους.

Η νέα Β-Class σχεδιαστικά παίρνει κατευθύνσεις από την A-Class, με τα όμορφα φώτα εμπρός, τη νέα μάσκα αλλά κυρίως τις λιτές γραμμές από το χάτσμπακ μικρομεσαίο, που περνούν και στη B-Class με επιτυχία. Και παρά το γεγονός πως είναι μακρύτερη από τη Σειρά 2 (4.417 χλστ. με 4.342 χλστ.) συνολικά στο μάτι δείχνει πιο compact, αλλά και πιο ελκυστική από το μοντέλο της BMW, που έχει υιοθετήσει περισσότερα στοιχεία δυναμισμού στο αμάξωμά του.

Καλύτερες επιδόσεις & οικονομία η B180 d
Τα diesel μοτέρ των 116 ίππων που χρησιμοποιούν τα δύο μοντέλα αποδεικνύονται εξαιρετικοί σύμμαχοι στην καθημερινότητα, καθώς θα κινήσουν πολύ άνετα τα δύο μοντέλα, χωρίς ιδιαίτερο θόρυβο και κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα την οικονομία καυσίμου. Η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου θα διευκολύνει τα πράγματα σε μια προσπέραση, καθώς το kickdown θα σας δώσει την απαραίτητη δύναμη για να την πραγματοποιήσετε γρήγορα. 

Στις μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης μας, η B180 d αποδεικνύεται αισθητά πιο γρήγορη τόσο σε ρεπρίζ, όσο και σε επιτάχυνση από στάση, καταφέρνοντας παράλληλα να κρατάει την κατανάλωση σε αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο (5,7 έναντι 6,4 λτ./100 χλμ.).

Και τα δύο μοντέλα πάντως έχουν διαφορετικά driving modes, για να επιλέξετε είτε μια πιο οικονομική οδήγηση με κάποιο κόστος στις επιδόσεις, είτε το ακριβώς αντίθετο.

Ποιοτικά και εξυπηρετώντας τις οικογενειακές ανάγκες 
Περνώντας στην καμπίνα των B-Class και Σειράς 2 Active Tourer, η απτή ποιότητα, όπως και αυτή των υλικών  βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς. Δε περιμέναμε βέβαια και κάτι λιγότερο από τις δύο γερμανικές φίρμες. Η μεγάλη διαφορά των δύο μοντέλων έχει να κάνει με το high-tech προφίλ, όπου η παρουσία του M-BUX στη B-Class και των δύο οθονών κερδίζουν τις εντυπώσεις κόντρα στο ξεπερασμένο σύστημα πολυμέσων της Σειράς 2, που δε διαθέτει καν οθόνη αφής.

Από πλευράς χώρων οι ανάγκες μιας οικογένειας θα καλυφθούν και με το παραπάνω, καθώς ο διαθέσιμος αέρας προς όλες τις κατευθύνσεις είναι πάρα πολύ καλός και στα δύο μοντέλα, κάτι που ισχύει και για το χώρο αποσκευών.

Μεγαλύτερη άνεση για τη B-Class, περισσότερος δυναμισμός στη Σειρά 2 Active Tourer
Στο καθαρά οδηγικό κομμάτι, οι δύο κατασκευαστές φρόντισαν να περάσουν στα MPV τους τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των μοντέλων τους. Η B-Class εστιάζει κυρίως στον τομέα της άνεσης, με τρομερά ήσυχη κύλιση και εξαιρετική αποτελεσματικότατα της ανάρτησης όταν συναντήσει κάποια κακοτεχνία στο οδόστρωμα. Οι κλίσεις βρίσκονται σε λογικά επίπεδα και οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι προβλέψιμες όταν ανεβάσετε ρυθμό, με όποιες παραχωρήσεις στον τομέα του fun to drive να αποδίδονται στο σύστημα διεύθυνσης, που προς χάριν της ευκολίας χρήσης, δεν είναι τόσο άμεσο.

Από την άλλη ο στόχος της BMW για τη Σειρά 2 Active Tourer είναι να διατηρήσει και σε αυτό της το μοντέλο έναν σπορτίφ χαρακτήρα. Στην πράξη αυτό γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό, κυρίως μέσω του συστήματος διεύθυνσης με το βαρύ σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι ειδικά στο «Sport» οδηγικό προφίλ, αλλά και την αίσθηση που παίρνεις από την σκληρή ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω στις στροφές. Από εκεί και πέρα, η Active Tourer εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά της και τους χαμηλούς αεροδυναμικούς θορύβους, παραμένοντας συνολικά αρκούντως άνετη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »