Το ντέρμπι των αιωνίων συνεχίζεται, αυτή τη φορά στην κατηγορία των μεσαίων πολυτελών αυτοκινήτων.

520 d VS E 220 d

Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/8/2016
 

Η νέα Mercedes E-Class επιστρέφει στο βασικότερο για την Mercedes πεδίο μάχης, εκείνο των μεσαίων πολυτελών αυτοκινήτων. Σε αυτό συγκρούεται εκ νέου με την Σειρά 5 της BMW.

Mercedes E 220 d
+ Εμφάνιση μέσα – έξω, τεχνολογία, κινητήρας, επιδόσεις, ευρυχωρία, άνεση και ποιότητα κύλισης, ποιότητα υλικών
- Όχι κορυφαία συναρμογή, αίσθηση συστήματος διεύθυνσης 

BMW 520 d
+ Oδική συμπεριφορά και αίσθηση, στιβαρότητα και ποιότητα εσωτερικού
- Ξεπερασμένη σχεδιαστικά εικόνα εσωτερικού, χώροι για αντικείμενα, περιφερειακή ορατότητα, άνεση με τα 19 ιντσών run flat ελαστικά

Πρόκειται για ένα από τα πιο παραδοσιακά ανταγωνιστικά ζευγάρια της αυτοκίνησης, σε μια κατηγορία ιδιαίτερης βαρύτητας και για τις δύο εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάθε νέα γενιά του ενός έρχεται να σταθεί δίπλα στην άλλη σε μια αέναη μάχη τόσο για το ίματζ της κάθε εταιρείας όσο και σε επίπεδο πωλήσεων. Η τελευταία γενιά της Μercedes E-Class ούσα πιο καινούρια (η 5άρα διατίθεται από το 2011 και θα αλλάξει το 2017) έχει κάποια σημαντικά στοιχεία υπεροχής κυρίως σε τεχνολογία και εικόνα, όμως η BMW δεν θα παραδώσει τα όπλα αμαχητί αφού η Σειρά 5 παραμένει ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας προβάλλοντας αξιομνημόνευτα οδηγικά χαρακτηριστικά και premium χαρακτήρα.

Πιο κομψή η E-Class πιο δυναμική η Σειρά 5
Στο αισθητικό κομμάτι και τα δύο αυτοκίνητα είναι αν μη τι άλλο επιβλητικά μέσω των διαστάσεών τους αρχικά και εν συνεχεία από την γραμμή της σχεδίασης που εφαρμόζουν. Η νέα E-Class προσεγγίζει τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα της εταιρείας όπως τα έχουμε δει στα περισσότερα μοντέλα της, με στοιχεία από την C Class στο πίσω μέρος και της S Class στο εμπρός να διαμορφώνουν το εκλεπτυσμένο αλλά συνάμα και δυναμικό της προφίλ. Η Σειρά 5 από την άλλη αν και περισσότερα χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να αποτελεί ένα κομψό και πολυτελές αυτοκίνητο και όπως η αντίπαλός της και αυτή δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από τις μικρότερες και μεγαλύτερες  Σειρές (3 και 7 αντίστοιχα) που αποτελούν και στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας της BMW. Mόνο που η αντίστοιχη της Mercedes κρίνεται πιο ενδιαφέρουσα στο σύνολό της συγκριτικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »