Η βασική BMW X1 είναι πλέον προσθιοκίνητη και εφοδιάζεται με μοτέρ 1,5 λτ. 136 ίππων.

Η ονομασία του μοντέλου αποτυπωμένη στο αμάξωμα.

Χαρακτηριστικός ο σχεδιασμός των φώτων στο πίσω μέρος, παραπέμπει και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Τυπικό δείγμα γραφής από την BMW ο σχεδιασμός των εμπρός φώτων.

Test: BMW X1

51.637 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2016

H BMW X1 sDrive18i είναι η βασική έκδοση στη γκάμα του premium γερμανικού crossover με 136 άλογα, κίνηση στους εμπρός τροχούς και… 31.553 ευρώ.

What is new

H βασική BMW X1
Με 1,5 λτ. turbo 136 ίππων
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κοστίζει 31.553 ευρώ
 
Η νέα γενιά της  X1 έγινε το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πάτησε πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης.  Έτσι η βασική έκδοση sDrive18i έχει πλέον κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ συνδυάζεται με 3κύλινδρο, turbo κινητήρα 1,5 λτ. με 136 ίππους. Αισθητικά, η βασική βενζινοκίνητη BMW X1 δεν υστερεί από τις upper class εκδόσεις. Αντίθετα, χάρη στο έξτρα Μ πακέτο δείχνει και πιο άγρια!
 
Τιμολογιακά, η βασική X1 ξεκινάει από 31.553 ευρώ (34.339 ευρώ με Steptronic χωρίς όμως η τιμή του κιβωτίου να είναι η διαφορά, καθώς αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με τους νέους φορολογικούς συντελεστές, όπως αξία αυτοκινήτου, εξοπλισμός, εκπομπές ρύπων), αλλά η τιμή ανεβαίνει αρκετά ανάλογα με τα πόσα έξτρα θα επιλέξει ο αγοραστής. Το μοντέλο της δοκιμής για παράδειγμα ξεπερνάει σε κόστος τις 45.000 ευρώ! 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

32 διαθέσιμα άρθρα για BMW  X1

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια