" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η βασική BMW X1 είναι πλέον προσθιοκίνητη και εφοδιάζεται με μοτέρ 1,5 λτ. 136 ίππων.

Η ονομασία του μοντέλου αποτυπωμένη στο αμάξωμα.

Χαρακτηριστικός ο σχεδιασμός των φώτων στο πίσω μέρος, παραπέμπει και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής μάρκας.

Τυπικό δείγμα γραφής από την BMW ο σχεδιασμός των εμπρός φώτων.

Test: BMW X1

Διαβάστηκε από 48103 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2016

H BMW X1 sDrive18i είναι η βασική έκδοση στη γκάμα του premium γερμανικού crossover με 136 άλογα, κίνηση στους εμπρός τροχούς και… 31.553 ευρώ.

 
What is new
H βασική BMW X1
Με 1,5 λτ. turbo 136 ίππων
Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κοστίζει 31.553 ευρώ
 
Η νέα γενιά της  X1 έγινε το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πάτησε πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης.  Έτσι η βασική έκδοση sDrive18i έχει πλέον κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ συνδυάζεται με 3κύλινδρο, turbo κινητήρα 1,5 λτ. με 136 ίππους. Αισθητικά, η βασική βενζινοκίνητη BMW X1 δεν υστερεί από τις upper class εκδόσεις. Αντίθετα, χάρη στο έξτρα Μ πακέτο δείχνει και πιο άγρια!
 
Τιμολογιακά, η βασική X1 ξεκινάει από 31.553 ευρώ (34.339 ευρώ με Steptronic χωρίς όμως η τιμή του κιβωτίου να είναι η διαφορά, καθώς αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με τους νέους φορολογικούς συντελεστές, όπως αξία αυτοκινήτου, εξοπλισμός, εκπομπές ρύπων), αλλά η τιμή ανεβαίνει αρκετά ανάλογα με τα πόσα έξτρα θα επιλέξει ο αγοραστής. Το μοντέλο της δοκιμής για παράδειγμα ξεπερνάει σε κόστος τις 45.000 ευρώ! 
 

 
  • Πειραιωτης

    Πανακριβο χωρις να υπαρχει λογος,μετριο οπτικα και υπερεκτημημενο....κλασικο γερμανικο δηλαδη. Με 26.250 αγοραζω το RAV4 live που ειναι διλιτρο σαφως ομορφοτερο με την σφραγιδα toyota σε αξιοπιστια ποιοτητα και εγγυησεις 6 ετων για να εχω το κεφαλι μου ηρεμο. Και βεβαια το συστημα υπερ-ασφαλειας toyota safety sense! Συγγνωμη bmw δεν θα παρω!!

      19
  • giorgos

    Με 10.500€ λιγότερα δηλαδή με 20.850€ παίρνεις Renault kadjar 1.2 και 130ps που είναι πραγματικό crossover καθως έχει πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20cm) και αυτό φαίνεται και στην πραγματικότητα.. Η BMW Χ1 έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος.. Σε καμία περίπτωση δεν έχει 18,3 εκατοστά όπως δηλώνει η BMW.. Το πολύ 15.... Όπως αναφέρει και το autotriti η Χ1 δεν προσφέρει πολλές δυνατότητες για εκτός δρόμου και συμφωνώ απόλυτα.. Δείτε kadjar και x1 από κοντά και θα καταλάβετε ποιο είναι πραγματικό crossover και πιο οχι

      17
  • Niki Diesel

    Για τα 10 λίτρα κατανάλωσης βενζίνης ούτε κουβέντα....Κατά τα άλλα το diesel πέθανε, ε;;;

      16
  • Γιάννης

    Γερμανοτσολιά, κοίτα τα νούμερα των επιδόσεων του αυτοκινήτου και πες μας αν συνεπάγονται την πολυτέλεια που επιβάλλεται κάποιος να αποκτήσει όταν εκταμιεύει πάνω από 35.000 € γι' αυτοκίνητο. Αυτά τα αυτοκίνητα δεν τα αγοράζεις για να επιβεβαιώνεις και να επιβεβαιώνεσαι με το 0-100 ότι είσαι ο ταχύτερος, αλλά γιατί οι επιδόσεις τους σου εγγυώνται ότι θα πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις πιο άνετα και με λιγότερο θόρυβο. Για να το πω πιο απλά το αποτέλεσμα που θα έχεις λιώνοντας το γκάζι στο πάτωμα στη συγκεκριμένη X1, μια GLA 1,6 ή ένα Q3 1,4 θα το καταφέρουν με μισό γκάζι και με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ησυχία, ηρεμία, κατανάλωση και αξιοπιστία. Αν λοιπόν σε ευχαριστεί μία BMW που στην εθνική οδό το μόνο που θα μπορεί να κάνει δίπλα σε ένα Skoda Rapid 1,2 TSI (καθόλου τυχαία σύγκριση μιας και μιλάμε για αντίστοιχους χώρους και μεταφορική ικανότητα) θα είναι να το βλέπει αργά αλλά σταθερά να εξαφανίζεται στον ορίζοντα, εμένα μου περισσεύει.

      1
  • loukia

    Τι να μας πει η bmw με τις προσθιοκίνητες πλατφόρμες της;Όταν η mercedes την δεκαετία του 1990 plus το έκανε, ΤΡΕΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΑΝ ΤΟΤΕ.-

     
  • germanotsolias

    Πραγματικα δε καταλαβαινω,αποθεωνετε τα 1000ρια και με τον κινητηρα της Bmw που εχει μισο λιτρο παραπανω(!) κυβισμο εχετε συνεχεια προβλημα..Στα μειον οι επιδοσεις αλλα μη περιμενετε τα q3 1,4 150ps και gla 1,6 156ps να ειναι πανω απο 1-1,5δλ γρηγοροτερα...Στα περιοδικα ΠΡΕΠΕΙ να καταλαβατε πως λεφτα για διλιτρα ΔΕΝ υπαρχουν,οποτε το να απογοητευετε συνεχεια τους αναγνωστες σας βγαζωντας ολους τους κινητηρες κατω απο 2 λιτρα αργους ειναι επικοινωνιακο λαθος...

     

H νέα BMW M4;

Σκέψεις να μετονομαστεί CUPRA κάνει η SEAT!

Τελευταία teaser για τη νέα BMW Σειρά 2

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Καρπενήσι!

Η κίνηση στους δρόμους

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Τeaser για το επερχόμενο Αjlani Dragon (+vid)

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Nέα Porsche Taycan 4S

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »