Πιο ραφιναρισμένη είναι οδηγικά η νέα BMW X3, χωρίς να χάνει ωστόσο τον ιδιαίτερο οδηγικό της χαρακτήρα.

Οδική συμπεριφορά: Περισσότερη οδηγική ουσία…

Διαβάστηκε από 47530 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2018
 

H πλατφόρμα CLAR πάνω στην οποία βασίζεται η νέα γενιά της Χ3, διακρίνεται για την στιβαρότητά της αλλά και το χαμηλό της βάρος (ως γενιά είναι ελαφρύτερη κατά 55 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη). Η ανάρτηση ωστόσο δεν διαφέρει σε αρχιτεκτονική, διατηρώντας τα γόνατα με διπλούς συνδέσμους εμπρός, όπως και τους 5 συνδέσμους πίσω, ωστόσο πλέον διαθέτει περισσότερα εξαρτήματα κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Όλα τα παραπάνω προδιαθέτουν για μια ακόμα ευχάριστη οδηγική εμπειρία από μοντέλο της BMW ακόμα και σε αυτή την κατηγορία. Η νέα Χ3 είναι και πάλι ενδιαφέρουσα οδηγικά σε όλα τα τερέν (ναι, πάει και εκτός δρόμου) ωστόσο έχει αποκτήσει συνολικά πιο ραφιναρισμένο οδηγικό χαρακτήρα, κάτι που είναι σε θέση να ικανοποιήσει μεγαλύτερη μερίδα αγοραστικού κοινού. Αρχικά η ανάρτηση απορροφά πολύ πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, διαχειριζόμενη επίσης καλύτερα το βαρύ αμάξωμά της (1.825 κιλά με οδηγό), ενώ προσφέρει και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Έτσι, αποκτά έναν πιο ευχάριστο και ταξιδιάρικο χαρακτήρα προσφέροντας κορυφαία επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μέσω του Driving Experience Control, ανάμεσα σε 4 προγράμματα (Eco Pro, Comfort, Sport & Sport+) για τις βασικές λειτουργίες (κινητήρας, τιμόνι, κιβώτιο, ESP, ανάρτηση), εκείνο που επιθυμεί ανάλογα την περίσταση. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (204 χλστ.) και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης ορίζουν κάποιες κλίσεις του αμαξώματος, ωστόσο και πάλι είναι αμελητέες με την τετρακίνηση να εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η οδηγική αίσθηση και πάλι είναι ξεχωριστή, παρά το πιο ελαφρύ τιμόνι σε σχέση με τα «συμβατικά» μοντέλα της BMW, με αποτέλεσμα να είναι και πάλι σε θέση να προσφέρει «χαμόγελα» στον οδηγό και τους επιβάτες της, σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης. Τα φρένα χαρακτηρίζονται ακούραστα και αποδοτικά ακινητοποιώντας την από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,3 μέτρα. Τέλος, αν και ο πολυτελής χαρακτήρας δεν σε προδιαθέτει για εκτός δρόμου περιπέτειες, η X3 τα καταφέρνει καλά ακόμα και στα κακοτράχαλα κομμάτια, με γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής 26, 19 και 23 μοίρες αντίστοιχα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »