Καλές είναι οι επιδόσεις του 1,4 MultiAir των 170 PS δεδομένου του βάρους του αμαξώματος, όμως η κατανάλωση τσιμπάει αρκετά.

Κινητήρας: Γρήγορα τα 170 άλογα, όμως διψασμένα

125.773 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2018)

Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Jeep Compass της δοκιμής είναι ο γνώριμος 1,4 MultiAir του ιταλικού γκρουπ. Στην προκειμένη περίπτωση αυτός αποδίδει 170 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ.. Όπως και στην  περίπτωση του μικρότερου Renegade συνδυάζεται αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF και την τετρακίνηση Jeep Active Drive. Στην πράξη εξασφαλίζει καλές επιδόσεις δεδομένου του βάρους του αμαξώματος (9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 5,2 δλ. για το 60-100 με kickdown), έχει γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία όμως είναι αρκετά απαιτητικός σε καύσιμο. Για την ακρίβεια, η Jeep ανακοινώνει 6,9 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση, όμως με κόπο θα δείτε τιμές κάτω από τα 10 λίτρα. Τέλος, αναφορικά με το αυτόματο κιβώτιο, αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές των σχέσεων, όμως αυτές παραείναι πολλές και κοντές με αποτέλεσμα να αλλάζει συνεχώς σχέση, ακόμη και σε ήρεμους ρυθμούς οδήγησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green