• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε εντός και εκτός δρόμου την τετρακίνητη έκδοση του Jeep Compass με τον 1.400άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 170 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Ενθουσιασµό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαµψία του πλαισίου, ενώ το τιµόνι φιλτράρει τις ανωµαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.

Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβληµα να πάει µακριά από την άσφαλτο.

Zoom στις λεπτομέρειες του Jeep Compass.

Zoom στις λεπτομέρειες του Jeep Compass.

Zoom στις λεπτομέρειες του Jeep Compass.

Δοκιμή: Νέο Jeep Compass 4x4 με 170 PS

Διαβάστηκε από 23198 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/1/2018

Τι πρέπει να πρεσβεύει ένα μοντέλο της Jeep; Κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες και prestige. Στην περίπτωση του νέου Jeep Compass, αυτά είναι πανταχού παρόντα. Δοκιμάζουμε τη κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση των 170 ίππων.

 
Για όσους θεωρούν το Renegade μικρό (σε διαστάσεις ή ειδικό βάρος) και το Cherokee πολύ μεγάλο (τόσο σε όγκο, όσο σε κυβισμό κινητήρων), η περίπτωση του Compass μοιάζει ιδανική. Το νέο μοντέλο της Jeep ανήκει στη δημοφιλέστερη κατηγορία των SUV, αυτή των μικρομεσαίων, και με κινητήρες που ξεκινούν από τα 1.400 κυβικά δείχνει πως μπορείς να γίνεις κάτοχός του, χωρίς συνέταιρο την εφορία και τις παράλογες απαιτήσεις της. Είτε μάλιστα είσαι ιδιώτης, είτε το αποκτήσεις ως εταιρικό αυτοκίνητο, αφού η ανώτατη λιανική τιμή προ φόρων ως βενζινοκίνητο δεν υπερβαίνει το σκαλοπάτι των 25.000 ευρώ (φορολόγηση δηλαδή από 14 έως 18%). Ταυτόχρονα, διαθέτει τη γνήσια μοντέρνα εμφάνιση της Jeep, εκπέμπει prestige αντίστοιχο με το μεγαλύτερο Cherokee εξαιτίας της οπτικής συγγένειάς τους, ενώ και μόνο το όνομα που κουβαλά υπόσχεται καλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Στις παρακάτω σελίδες δοκιμάζουμε την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση των 170 ίππων, η οποία συνδυάζεται με μόνιμη τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Baby Cherokee, με DNA από Renegade
Οπτικά το Compass θυμίζει αρκετά το Cherokee, όμως κάτω από τον μανδύα αυτόν υπάρχει συγγένεια πολύ κοντινού βαθμού µε το Renegade, απόρροια της χρήσης της ίδιας, σπονδυλωτής πλατφόρµας η οποία επιτρέπει οχήµατα µε διαφορετικό µεταξόνιο και όγκο να χτιστούν πάνω στην ίδια βάση. Πιο αναλυτικά, το μήκος και το μεταξόνιο είναι µεγαλύτερα κατά 139 και 66 χιλ. αντίστοιχα έναντι του Renegade., ενώ το πλάτος και το ύψος ανέρχονται στα 1.819 και 1.647 χλστ. αντίστοιχα. Όσον αφορά στη σχεδίασή του, ξεχάστε τα «X» και τα τετράγωνα μοτίβα του Renegade, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό Cherokee με μοντέρνα, επιβλητική σχεδίαση, ισορροπημένες αναλογίες και μικρές πινελιές που δίνουν έναν πολυτελή και premium χαρακτήρα.

36.900 ευρώ και με πλήρη εξοπλισμό
To βενζινοκίνητο Jeep Compass των 170 ίππων διατίθεται σε μία μόνο εξοπλιστική έκδοση, την Limited, και κοστίζει 36.900 ευρώ. Σημειώστε, όπως αναφέραμε πιο πάνω, πως η ανώτατη λιανική τιμή προ φόρων είναι 24.149 ευρώ, άρα η φορολόγηση είναι της κλίμακας του 18%. Εξοπλιστικά, η έκδοση Limited διαθέτει τα πάντα, όπως αυτόματο κλιματισμό δύο ζώνων, cruise control, ζάντες αλουμινίου, καθίσματα με ύφασμα και δέρμα, οθόνη αφής 7 ιντσών, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, αλλά και πολλά ακόμη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 11ος μικρός Μήτσος

    Ποια κληρονομιά, όνομα, κτλ., ? Στην Ελλάδα είμαστε, όχι στο Dallas! Είναι ένα σύγχρονο SUV με πολύ καλές εκτός δρόμου (αδιάφορο) δυνατότητες, με ταυτότητα κάτι από Jeep old time classic μάσκα η οποία είναι όμορφη, Fiat εσωτερικό που δεν συμβαδίζει με την ομορφιά της μάσκας, και ...παγκόσμιο υπόλοιπο σχεδιασμό αμαξώματος. Ένας τετρακίνητος Frankenstein, απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμο με μοτέρ όπου μπορεί να είναι 1,4 λίτρα, αλλά με πραγματική καταναλωση, όχι για την Ελλάδα του 2018. Οι του autotriti, είναι απλά ευγενικοί κ προσπαθούν να μη "κόψουν" τις οποίες τυχών πωλήσεις (λίγες) θα κάνει επί Ελληνικού εδάφους. Έχει βάρος, τριβές λόγω 4κινησης, όγκο αντίσταση αέρα, θέλεις να κινησε σβέλτα στις διαδρομές σου και έχεις συμπραγκαλα κ οικογένεια, ...12 λίτρα χαλαρα. Ναι, 12 και χαλαρά. Αν επισης θέλεις να μη σε προσπεράσει ο ...."φλωρος" με το Tiguan, επι την Αθηνών - Λαμίας, άρα 5.000σαλ, +15λίτρα κ λίγα λέω. Νομίζω ότι όλοι ξέρουμε ότι αυτά που γράφουν κάποιοι εδώ ότι "έχω 160 / 200 τούρμποβενζινα άλογα κ έχω κατανάλωση 6,6 και 7,9 κατανάλωση...." είναι συμπλεγματικα. Εγώ έχω πιο χαμηλή!! όταν πάω σαν ΚΟΤΑ στο δρόμο, τόσο που εκνευρίζω τον εαυτό μου, όσους είναι εντός του οχήματος, αλλά κ όσους με προσπερνούν κ αναρωτιούνται ποσό @@@ είμαι! Jeep Compass με 1.400άρη turbo βενζινοκινητήρα... ισως καλή επιλογή για 35αρες μαμάδες να το παρκάρουν παρανομα (πάντα) σε Γλυφάδα, Κηφισιά, Κολωνάκι, μια κ το Χ1 είναι πολύ entry, άσε που έχει γεμίσει ο τόπος!

      11
  • Γιώργος Κ.

    Έχω το Renegade Limited 4x4 με τον ίδιο κινητήρα εδώ και ένα χρόνο. Το έχω πάει παντού, σε επαρχιακούς, σε βουνό, στη πόλη και η κατανάλωση δεν πέρασε ποτέ το 7,8 avg. Τα 170 τα έχει και τα δείχνει χωρίς πολλές πιέσεις και χωρίς βενζινά συνέταιρο. Μάλλον όποιος δεν το έχει πιθανότατα δεν ξέρει, και ούτε συζητώ για ποιότητα γιατί άλλα suv μόνο μέσα στη πλαστικούρα εινα. Μετά απο 4 αυτοκίνητα που έχω αλλάξει 1 γερμανικό και 3 γιαπωνέζικα το μικρό δεν το αλλάζω με τίποτα και όταν είναι πάλι jeep θα πάρω.

      7
  • Παναγιωτης

    Νικο εχεις δικιο.Οι δικες μου γνωμες λοιπον ειναι εχει 160 γραμμαρια του ρυπου το οποιο σημαινει απαγορευση στο κεντρο της αθηνας η απαγορευση ειναι απο τα 139 για να ξερει ο κοσμος δηλαδη και 138 μπαινεις οριακα,11 λιτρα καταναλωση σημαινει 17 ευρω ,το αντιστοιχο πετρελαιοκινητο καιει 6,9 τεραστιοτατη διαφορα οποτε και παραπανω να το αγορασεις εχεις αποσβεσει στα 4 χρονια.

      6

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα