Το 3008 φοράει τον νέο του κινητήρα πετρελαίου και μας συστήνεται εκ νέου.

Η πλούσια έκδοση Allure κοστίζει 35.800 ευρώ (34.200 με χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ η GT Line 36.100 ευρώ (35.800 η χειροκίνητη, οπότε σαφώς και συμφέρει η επιλογή της αυτόματης σε αυτό το επίπεδο).

Κορυφαίο ποιοτικά και με πολύ καλή συναρμολόγηση είναι το εσωτερικό του Peugeot 3008. Ακολουθώντας την λογική της σχεδίασης i-Cockpit είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η συγκεκριμένη κατηγορία μέχρι στιγμής.

Έργο τέχνης ο επιλογέας του νέου αυτόματου κιβωτίου EAT8, το οποίο διαθέτει και λειτουργία Sport.

Στάνταρ τα paddles στο τιμόνι για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα.

Μια από τις πιο εντυπωσιακές κονσόλες της αγοράς θα την βρεις στην καμπίνα του Peugeot 3008.

Αεραγωγοί για τους πίσω επιβάτες και μεγάλο ντουλαπάκι ανάμεσα στα καθίσματα, που ψύχεται από τον κλιματισμό. Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά!

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (12,3 ιντσών) είναι εντυπωσιακός και προσφέρει δυνατότητα να προσαρμόσεις το interface του όπως επιθυμείς. Ακόμα και να απενεργοποιήσεις τις βασικές πληροφορίες του.

Οι μεγάλες διαστάσεις του νέου Peugeot 3008 ορίζουν και ανάλογα μεγάλα επίπεδα χώρων για επιβάτες και αποσκευές. Το κορυφαίας χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ είναι στα 520 λτ.

Δοκιμή: Peugeot 3008 1,5 BlueHDi 130 PS EAT8

43.159 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2018)

Συνδυασμός για φίλημα! Με ολοκαίνουργιο συνδυασμό 1,5 λτ. diesel κινητήρα και 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το Peugeot 3008 ενισχύει τα ηγετικά του χαρακτηριστικά και τονίζει τον premium χαρακτήρα του.

What is new
- 1,5 BlueHDi με 130 ίππους 
- 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Από 34.200 ευρώ (EAT8)

Το Peugeot 3008 είναι το πρώτο crossover που κέρδισε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς (2017) και όχι άδικα. Αφήνοντας πίσω την αμφιταλαντευόμενη μεταξύ crossover και πολυχρηστικού πρώτη γενιά, το 3008 πήρε ξεκάθαρη crossover ρότα την οποία συνδύασε με φαντασμαγορική σχεδίαση και premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας.

Σήμερα το γαλλικό μικρομεσαίο crossover αποκτά νέο diesel κινητήρα, αλλά και νέο αυτόματο κιβώτιο με τον οποίο μπορεί να συνδυαστεί. Για την ακρίβεια, ο πάλαι ποτέ 8βάλβιδος 1,6 BlueHDI των 100 ή 120 ίππων, αντικαταστάθηκε από τον ολοκαίνουργιο 16βάλβιδο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, ενώ το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 από το 8τάχυτο ΕΑΤ8.

Κατά τα άλλα το μήκους 4.447 χλστ. Peugeot 3008 διατηρεί στο ακέραιο την φανταχτερή του σχεδίαση, αλλά και την επιβλητικότητα, που του χαρίζει η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 219 χλστ. παρακαλώ! Σε κάθε περίπτωση το 3008 παραμένει μια από τις κομψότερες (αν όχι η κομψότερη) πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία των crossover.

«Τσίμπησε» κι` άλλο σε τιμή
Οι premium προσανατολισμοί του Peugeot 3008 ήταν εμφανείς και από την τιμή του, που κάθε άλλο «λαϊκή» ήταν. Η diesel έκδοση με το νέο κινητήρα είναι ακόμη πιο τσιμπημένη μιας και με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει στην έκδοση Active Grip 32.200 ευρώ (30.500 η αντίστοιχη με τον 1,6 BlueHDi των 120 ίππων). Για το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων υπολογίστε επιπλέον 2.000 ευρώ. Η πλούσια έκδοση Allure κοστίζει 35.800 ευρώ (34.200 με χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ η GT Line 36.100 ευρώ (35.800 η χειροκίνητη, οπότε σαφώς και συμφέρει η επιλογή της αυτόματης σε αυτό το επίπεδο).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
test center