ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Renault Symbioz E-Tech 145 PS | Υβριδικό SUV για… συμβίωση

1.011 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2025)
Δοκιμή: Renault Symbioz E-Tech 145 PS | Υβριδικό SUV για… συμβίωση
2 Φωτογραφίες »

Νέο SUV της Renault «ανάμεσα» στο Captur και στο Austral.
Full υβριδικό που καίει λίγο (5,5 λτ./100 χλμ.).
Με γυάλινη οροφή που της… μιλάς και σκουραίνει.
Έχει συρόμενο πίσω κάθισμα με μεγάλο αέρα για τα γόνατα (20 εκατ.), αλλά είναι το στενότερο στην κατηγορία.

autotriti team

Νέο SUV της Renault«ανάμεσα» στο Captur και στο Austral

Το Renault Symbioz «πατάει» στην πλατφόρμα CMF-B (ίδια με αυτή του Clio). Με μήκος4.413 χλστ., το νέο οικογενειακό SUV της Renault έρχεται να τοποθετηθεί ακριβώς ανάμεσα στο μικρό Captur (4,239 μέτρα) και στο Austral (4,533 μέτρα), ενσωματώνοντας το νέο σχεδιαστικό DNA της Renault. Η αιχμηρή του σχεδίαση το κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρον στο μάτι.

Full υβριδικό που καίει λίγο (5,5 λτ./100 χλμ.)

Το Symbioz είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με το full υβριδικό σύστημα E-Tech της Renault,που αποδίδει 145 ίππους, όπως στα αντίστοιχα Clio, Captur & Arkana που το χρησιμοποιούν. Εκτός από την πολιτισμένη λειτουργία (βοηθά το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο multimode) και τις ζωηρές επιταχύνσεις (0-100 σε 9,9 δλ. και 60-100 σε 5,1 δλ.), το υβριδικό σύστημα, που δίνει έμφαση στην ηλεκτρική λειτουργία, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση τιμή στα 5,5 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη μάλιστα πέφτει ακόμα περισσότερο ούσα γύρω από τα 4,5 λτ./100 χλμ..


Δοκιμή Renault Symbioz E-Tech 145 Hybrid
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή Renault Symbioz E-Tech 145 Hybrid

Με γυάλινη οροφή που της… μιλάς και σκουραίνει

Στο ποιοτικό ταμπλό ξεχωρίζει η κάθετη οθόνη αφής των 10,4 ιντσών για το infotainment ΟpenRLink, που χρησιμοποιεί Android Automotive 12 της Google. Στην πράξη προσφέρει άμεση πρόσβαση σε εφαρμογές, ταχεία πλοήγηση και φωνητικό έλεγχο Google Assistant που λειτουργεί πολύ καλά. Μάλιστα, στις εκδόσεις με γυάλινη ηλεκτροχρωματική πανοραμική οροφή Solarbay μπορείς δώσεις σχετική φωνητική εντολή και να κάνει λιγότερο ή περισσότερο φιμέ το τζάμι, ανάλογα με τον ήλιο και τη διάθεση των επιβατών.

Έχει συρόμενο πίσω κάθισμα με μεγάλο αέρα για τα γόνατα (20 εκατ.), αλλά είναι το στενότερο στην κατηγορία

Στο πίσω μέρος, το συρόμενο (κατά 160 χλστ.) διαιρούμενο/αναδιπλούμενο κάθισμα απογειώνει την πρακτικότητα,επιτρέποντας την επιλογή ανάμεσα σε άνεση για τους επιβάτες και χωρητικότητα αποσκευών (492–624 λίτρα). Ο «αέρας» για τα γόνατα τιμά τον οικογενειακό προσανατολισμό του Symbioz (20 εκατ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ωστόσο με 1.310 χλστ. το πίσω κάθισμα είναι το στενότερο της κατηγορίας και δεν συναινεί στην απρόσκοπτη φιλοξενία τρίτου επιβάτη (πίσω).
 
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου υβριδικού Renault Symbioz Ε-Τech 145

Σελίδα 2Διαστάσεις, σχεδίαση, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ ποιοτικό και πρακτικό, αλλά με στενή καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Κινείται σβέλτα, καίει μόνο 5,5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στο πνεύμα της «γαλλικής σχολής»
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
4green