6 φωτογραφίες »

Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS

234.215 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2021

Την οικονομική φύση των υβριδικών μοντέλων επιβεβαίωσε η crossocer εκδοχή του Honda Jazz, το οποίο σε όλες τις διαδρομές κατάφερε να γυροφέρνει η κατανάλωσή του στα 5,0 λτ./100 χλμ..

Διαδρομή 1:  Αστική – 14 χλμ.
Μέσα στην πόλη το Jazz Crosstar είναι τρομερά εύχρηστο και εξαιρετικά οικονομικό λειτουργώντας αρκετή ώρα ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Μέσα στην πόλη το Jazz Crosstar είναι τρομερά εύχρηστο και εξαιρετικά οικονομικό λειτουργώντας αρκετή ώρα ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Το Honda Jazz Crosstar χάρη στο υβριδικό του σύστημα μπορεί να κινείται είτε ηλεκτρικά, είτε μέσω του κινητήρα, είτε συνδυάζοντας τους δύο κινητήρες. Μια απόφαση που παίρνει το σύστημα  i-MMD αυτόματα με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως σε αστικές συνθήκες θα επιλεχτεί πολύ πιο συχνά η λειτουργία EV Drive (ηλεκτρικά), άρα και η κατανάλωση θα είναι αρκετά μειωμένη. Έτσι λοιπόν το Jazz Crosstar στο πρώτο κομμάτι έκαψε μόλις 5,3 λτ./100 χλμ..

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Αν περιμένατε πως στο βουνό της Πεντέλης η κατανάλωση θα ανέβαινε αισθητά, η πραγματικότητα θα σας διαψεύσει. Μπορεί τα 109 άλογα του συστήματος να μοιάζουν λίγα για μια στροφοδιαδρομή, ωστόσο υπερκαλύπτονται από την υψηλή ροπή των 253 Νm που φρόντιζε ώστε να μη πιέζεται το σύνολο. ¶λλωστε δεν είναι και στη φύση του μοντέλου η δυναμική οδήγηση, αφού αν παρασυρθείς οι κλίσεις θα γίνουν αισθητές. Στο κομμάτι της οικονομίας πάντως, η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας στα κατηφορικά σημεία, φρόντισε ώστε μετά από 45 χλμ. η μέση κατανάλωση να είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ.. καλύτερα δηλαδή και από το αστικό περιβάλλον.
Η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας στα κατηφορικά σημεία, φρόντισε ώστε μετά από 45 χλμ. σε υπεραστικό δίκτυο, η μέση κατανάλωση του Jazz Crosstar να είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ..

Η πολύ καλή ανάκτηση ενέργειας στα κατηφορικά σημεία, φρόντισε ώστε μετά από 45 χλμ. σε υπεραστικό δίκτυο, η μέση κατανάλωση του Jazz Crosstar να είναι μόλις 5,0 λτ./100 χλμ..


Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος  – 24 χλμ.
Τρίτο κομμάτι αυτό της εθνικής οδού, όπου οι συνθήκες δεν επέτρεπαν την ηλεκτρική κίνηση, με το πρόγραμμα να επιλέγει ανάμεσα σε Hybrid Drive και Engine Drive. Αναμενόμενα η κατανάλωση ήταν χαμηλότερη λόγω συνθηκών, αλλά όχι τόσο όσο στα υπόλοιπα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε κάθε περίπτωση τα 4,5 λτ./100 χλμ. είναι νούμερο που απολαμβάνεις να βλέπεις στο trip, όπως αντίστοιχα απολαμβάνεις στην διαδρομή το πειστικό πάτημα και την πιο ήσυχη λειτουργία του κιβωτίου μιας σχέσης, συγκριτικά με τα CVT κιβώτια.

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Επιστροφή ξανά στην πόλη λοιπόν και στην πιο απαιτητική διαδρομή μέσα από το κέντρο της Αθήνας. Πριν πούμε για την κατανάλωση, αξίζει να αναφέρουμε πως το Jazz Crosstar είναι τρομερά εύχρηστο σε αυτές τις συνθήκες χάρη στο τιμόνι που κόβει και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, ενώ η μαλακή του ανάρτηση θα περάσει ήσυχα από τις ανωμαλίες του δρόμου. Στο θέμα μας η άδεια από την εθνική μπαταρία ανάγκασε τον κινητήρα να δουλέψει περισσότερο απΆ ότι στην πρώτη αστική διαδρομή. Ωστόσο αν και αυξημένη, το Jazz είχε την κορυφαία επίδοση μεταξύ των μοντέλων με 5,6 λτ./100 χλμ..


Συμπέρασμα
Με τη μέση κατανάλωση για τα 107 χλμ. να είναι μόλις 5,1 λτ. το Honda Jazz Crosstar αποδεικνύει γιατί τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα θεωρούνται εξαιρετική λύση οικονομίας. Μέσα στην πόλη δε τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, πάντα συγκριτικά με τα υπόλοιπα καύσιμα και ειδικά στην περίπτωση του Jazz η οικονομία συνδυάζεται με ένα άνετο και πολύ εύχρηστο μοντέλο. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια