• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη;

258.538 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)

Στο νέο ανατρεπτικό μας τεστ οικονομίας μετρήσαμε την κατανάλωση 8 B-SUV με διαφορετικό σύστημα κίνησης μεταξύ τους σε ρεαλιστικές και καθημερινές συνθήκες κίνησης. Τι κερδίζεις με μια εξηλεκτρισμένη επιλογή, πόσο γλιτώνεις επιλέγοντας μοντέλο με υβριδικό σύστημα ή μήπως η αεριοκίνηση τελικά συμφέρει περισσότερο;

FORD: Το SUV που σου γλιτώνει 1.873€ τον χρόνο σε καύσιμα

CITROEN: Νέο C3 Aircross, το πιο ξεχωριστό SUV

PEUGEOT: Νέο Peugeot 208 από 14.150€

FORD: Αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E. Οδηγήστε την!

HONDA: Ηλεκτρισμένη γκάμα σε όλα τα μοντέλα

Ψάχνεις Αυτοκίνητο; Ευέλικτη πληρωμή & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ με όφελος ως 2.400 ευρώ.


Τα B-SUV είναι η πιο hot κατηγορία και παράλληλα αυτή με 
τις περισσότερες επιλογές σε διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας.

Τα B-SUV είναι η πιο hot κατηγορία και παράλληλα αυτή με τις περισσότερες επιλογές σε διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το νέο Mega Test του AutoΤρίτη αυτή τη φορά έχει σχέση με την οικονομία και έρχεται να λύσει όλες τις απορίες σχετικά με το τι συμφέρει να «καίει» το αυτοκίνητό σας. Ξεφεύγοντας από τα παραδοσιακά μας τεστ κατανάλωσης, αυτή τη φορά επιλέξαμε να εντοπίσουμε τις διαφορές ανάμεσα σε ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα, αλλά που κινούνται με διαφορετικό καύσιμο. Τα συμπεράσματα της μεγάλης αυτής δοκιμής έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θα τα δείτε στη συνέχεια.
 

Ας γνωρίσουμε τους πρωταγωνιστές

Για τη δοκιμή μας επιλέξαμε την κατηγορία των B-SUV, μιας που είναι η πιο hot κατηγορία και παράλληλα αυτή με τα περισσότερα μοντέλα και τις περισσότερες επιλογές σε διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας.

Αναλυτικότερα, ως αμιγώς βενζινοκίνητο πήραμε το Citroen C3 Aircross με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων. Από εκεί και πέρα στις υβριδικές εκδόσεις, εκπρόσωπο των ήπιων υβριδικών διαλέξαμε το Ford Puma 1,0 EcoBoost των 125 ίππων, ενώ ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό διαλέξαμε το νέο Honda Jazz Crosstar των 109 ίππων (σ.σ. αν και σε διαστάσεις κλίνει στα μικρά, έχει ικανή απόσταση από το έδαφος και μεγάλους χώρους, και για αυτό μπορεί να «συγκριθεί» με τα υπόλοιπα μοντέλα μας).

Στις ακόμα πιο εξηλεκτρισμένες επιλογές, θα συναντήσουμε το ισχυρό plug-in hybrid Jeep Renegade 4xe των 240 ίππων, ενώ αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη δοκιμασίας μας είχαμε δύο, με διαφορά στην ισχύ τους για να δούμε τι ρόλο παίζει αυτό στην κατανάλωση. Συγκεκριμένα ήταν το Peugeot e-2008 των 136 ίππων και το Hyundai Kona Electric με τους 204 ίππους. Τέλος, στη δοκιμασία έλαβαν μέρος και δύο αεριοκίνητα μοντέλα, το Renault Captur των 100 ίππων με υγραέριο (LPG) και το Skoda Kamiq TGI απόδοσης 90 ίππων με φυσικό αέριο (CNG). 

Να αναφέρουμε πως δεν υπήρξε κάποιο diesel μοντέλο, καθώς η τάση των κατασκευαστών είναι η σταδιακή απομάκρυνσή τους από τη γκάμα τους, λόγω των απαγορεύσεων κυκλοφορίας στα αστικά κέντρα. Αυτό δε σημαίνει, βέβαια, πως αφορίζουμε την ύπαρξή τους, καθώς ακόμα ενδείκνυται για αυτούς που κάνουν πάνω από 15.000 χλμ. ετησίως και κυρίως σε ταξίδια. 
 
Σχολιάστε