Jeep Renegade 4xe με 240 PS

277.050 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)
Jeep Renegade 4xe με 240 PS
6 Φωτογραφίες »

Η διαδρομή μας με το Jeep Renegade 4xe απέδειξε το ότι «τα plug-in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά, διαφορετικά δεν κερδίζεις». Ενδεικτικά, όταν το Renegade είχε μπαταρία η κατανάλωση ήταν κάτω από 2 λτ./100 χλμ.!

Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Αλλάζοντας από την επιλογή E-Save που είχαμε επιλέξει αρχικά για να κρατήσουμε τις μπαταρίες φορτισμένες (σ.σ. υπάρχει και η επιλογή φόρτισης που φτάνει στο 80% περίπου) στην επιλογή Hybrid, την οποία θα επιλέξει το 95% των χρηστών ξεκινήσαμε την διαδρομή. Κατά τη διάρκεια αυτής το plug-in Renegade δούλευε σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά και έτσι η μπαταρία έπεσε στο μισό. Ωστόσο, η μέση κατανάλωση στο τέλος ήταν μόλις 0,6 λτ./100 χλμ.!

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Προς έκπληξή μας παρατηρήσαμε πως το Renegade συνέχισε και σε αυτή την διαδρομή να δουλεύει προσανατολισμένο στο ρεύμα, παρά δηλαδή το ανηφορικό κομμάτι. Σίγουρα ο βενζινοκινητήρας δούλεψε πιο πολύ, όμως όσο η μπαταρία είχε ενέργεια, η κατανάλωση ήταν στα 0,9 λτ./100 χλμ. Κάπου λίγο πριν την κορυφή δούλεψε η βενζίνη αποκλειστικά ανεβάζοντας την κατανάλωση, όμως σύντομα ξεκίνησε κατηφόρα και η ανάκτηση ενέργειας. Δοκιμάζοντας και τα 2 επίπεδα ως προς το φρενάρισμα, η «στάθμη» ανέβηκε από το 1 στο 17% σε 15 περίπου χλμ. κατηφορικής διαδρομής.

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Αν έχεις μπαταρία, τότε με το plug-in μπορείς να κινηθείς οικονομικά, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενη δοκιμή. Τουλάχιστον για καμιά 100αριά χιλιόμετρα. Αν όχι όμως, τότε ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση θα ανέβει. Στην προκειμένη περίπτωση με ελαφρύ το γκάζι και κατωφέρεια, η κατανάλωση ήταν στα 6,0 λτ./100 χλμ. και το συνολικό trip έδειξε 4,0 λτ. Συμπέρασμα: με το plug θα πας οικονομικά για τα πρώτα 100 χλμ., όμως ύστερα θα δεις τιμές μεγαλύτερες και από βενζινοκίνητο.

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Τι γίνεται μέσα στην πόλη και με την μπαταρία αφόρτιστη; Στη πρώτη διαδρομή μας η κατανάλωση ήταν 0,6-0,9 λτ./100 χλμ., τώρα 9,4 λτ./100 χλμ.!! Συμπέρασμα: τα plug-in πρέπει να είναι φορτισμένα για να αποδώσουν όπως πρέπει. Σε κάθε περίπτωση, στο σύνολο της διαδρομής ήταν 5,1 λτ./100 χλμ.

Συμπέρασμα
Στο τέλος της διαδρομής το trip έδειξε πως 58 χιλιόμετρα έγιναν με την πρίζα, και 52 με βενζίνη, ενώ η μέση κατανάλωση ήταν 5,1 λτ./100 χλμ. Εμείς ωστόσο έχουμε να πούμε αυτό και μόνο: Τα plug in πρέπει να τα φορτίζεις καθημερινά. Τότε είναι σαν να έχεις ένα ηλεκτρικό. Και αν χρειαστεί να πας ένα μακρινό ταξίδι κάποια φορά, τότε θα το κάνεις χωρίς να έχεις το άγχος της αυτονομίας.

Σελίδα 1Mega Test Β-SUV: Ποιο καύσιμο συμφέρει στην πράξη;
Σελίδα 2Citroen C3 Aircross βενζίνης με 130 PS EAT8
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV
Σελίδα 4Honda Jazz 1,5 Hybrid 109 PS
Σελίδα 5Ηyundai Kona Electric με 204 PS
Σελίδα 6Jeep Renegade 4xe με 240 PS
Σελίδα 7Peugeot e-2008 με 136 PS
Σελίδα 8Renault Captur LPG με 100 PS
Σελίδα 9Skoda Kamiq CNG με 90 PS
Σελίδα 10Συμπεράσματα
SPRING SEAT
NISSAN