ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

PEUGEOT 208

PEUGEOT 208
PEUGEOT 208
PEUGEOT 208
PEUGEOT 208
PEUGEOT 208
  • PEUGEOT 208
  • PEUGEOT 208
  • PEUGEOT 208
  • PEUGEOT 208
  • PEUGEOT 208

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το PEUGEOT 208

Το Peugeot 208 διαθέτει εκλεπτυσμένο design και αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής. Στην γκάμα του έχει εκδόσεις βενζίνης, diesel (πετρέλαιο), ενώ υπάρχει και το ηλεκτρικό e-208 για χαμηλή κατανάλωση. Στο δρόμο είναι άνετο και ασφαλές. Διάβασε την δοκιμή όλων των εκδόσεων, βρες τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 208, τις τιμές και ειδήσεις για αυτό.

26 Δοκιμες για PEUGEOT 208

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel

Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel

- Με ηλεκτρoμοτέρ 29 ίππων, που κάνει το 208 να ξεκινάει και να «τσουλάει» ηλεκτρικά
- Στην πόλη καίει σχεδόν 15% λιγότερο σε σχέση με πριν (5,8 λτ./100 χλμ. από 7,4)
- Μόνο με (νέο) αυτόματο κιβώτιο και καλύτερο προσπέρασμα (60-100 σε 5,6 από 7,4 δλ.)
- Χειροκίνητο κιβώτιο μόνο με τον «απλό» κινητήρα των 100 ίππων

99 διαθεσιμα αρθρα για PEUGEOT 208

AutoΤρίτη TEST CENTER για PEUGEOT 208

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Οι Πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών σε όλα τα μοντέλα με μπαταρία από 75 kWh και πάνω

Αυτονομίες ηλεκτρικών: Υπόσχονται Θεσσαλονίκη, δεν φτάνουν ούτε Λάρισα

- Απογοήτευσε η αυτονομία των Tesla (τα μισά από όσα λένε)
- Τελευταίο το ηλεκτρικό Volvo XC40. Δεν έφτασε ούτε Λάρισα (260 χλμ.)
- Έφτασε Θεσσαλονίκη χωρίς φόρτιση η Mustang Mach-E
- Τα μισά χλμ. μετρήσαμε από ό,τι ανακοινώνουν κάποιες εταιρείες!

130 ειδησεις για PEUGEOT 208

Tech: To mild υβριδικό που λειτουργεί σαν full υβριδικό

Tech: To mild υβριδικό που λειτουργεί σαν full υβριδικό

- Έχει αναβαθμισμένο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller & έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας
- Μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο υπάρχει μικρό ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων
- Κάτω από τον οδηγό υπάρχει μπαταρία, που δεν «κόβει» το πορτ-μπαγκάζ αλλά δίνει πιο σωστή κατανομή βάρους
- Έχει καδένα χρονισμού και όχι ιμάντα, για χαμηλότερο κόστος συντήρησης