
Παράλληλη δοκιμή: Peugeot e-208 & e-2008 με 156 PS
Τετάρτη, 16 Απριλίου 2025
Έφτασαν τα 156 ηλεκτρικά άλογα (+20) και προσπερνούν πιο γρήγορα.
Έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και κάνουν 50 χιλιόμετρ...
|
|
Έφτασαν τα 156 ηλεκτρικά άλογα (+20) και προσπερνούν πιο γρήγορα.
Έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και κάνουν 50 χιλιόμετρ...
- Με ηλεκτρoμοτέρ 29 ίππων, που κάνει το 208 να ξεκινάει και να «τσουλάει» ηλεκτρικά
- Στην πόλη καίει σχεδόν 15% λ...
- Στριφτερό «πυραυλάκι» με 200 άλογα
- Πολλαπλασιαστές η κύρια πηγή «πονοκεφάλων» του THP των 200 ίππων...
- 40 νέα μοντέλα δοκιμάσαμε στο 1ο τρίμηνο- 10 ξεχώρισαν
- Υβριδικά τα 6 από αυτά (C-HR, Focus, Kona, Avenger, Octa...
- Έχει μικρές αλλαγές που γίνονται όμως εύκολα αντιληπτές στο μάτι (π.χ. 3 νυχιές στον προφυλακτήρα)
Full αξιολόγηση στις μετρήσεις του βενζινοκίνητου Peugeot 208 με τα 100 άλογα και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Πού ξεχώρισε και σε πού θα θέλαμε καλύτερα αποτελέσματα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Active Plus, που είναι και η αγαπημένη του Έλληνα οδηγού;
Το πρώτο Peugeot 208 κυκλοφόρησε το 2012, κάτι που κάνει τα πρώτα μοντέλα να έχουν «πατήσει» τη δεκαετία. Οι τιμές ως μεταχειρισμένο ξεκινούν από 6.500 ευρώ, κάτι που κάνει το γαλλικό μικρό προσιτό για αγορά. Είναι όμως αξιόπιστο; Βγάζει ζημιές, ή είναι απροβλημάτιστο ένα Peugeot 208 10 ετών;
To Peugeot 208 είναι ένα μοντέλο που από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι θα πρωταγωνιστήσει για τα καλά στην ελληνική αγορά και αυτό αποδεικνύεται από τις πωλήσεις του γαλλικού μικρού. Εδώ δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων.
To πρώτης γενιάς Peugeot 208 σημείωσε αξιοσημείωτη εμπορική πορεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 82 ίππων να παίρνει την μερίδα του λέοντος.
Λένε πως με τα ηλεκτρικά έχεις το άγχος της αυτονομίας. Και ισχύει ως ένα βαθμό θα πούμε. Μήπως όμως για τα καθημερινά πήγαινε-έλα είναι super και δεν πρέπει να αγχώνεσαι; Στην παρακάτω δοκιμή πήραμε το Peugeot e-208 και το εξετάσαμε υπό του πρίσματος αν η μπαταρία του θα αντέξει ή θα μας προκαλέσει άγχος.
208 για… χιλιόμετρα: Η diesel έκδοση του Peugeot 208 μαζί με τα άλλα πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού έχει και τη χαμηλή κατανάλωση που χρειάζεται για να κερδίσει την προτίμηση των… χιλιομετροφάγων.
Με επιθετικές διαθέσεις: Η ισχυρότερη έκδοση βενζίνης του Peugeot 208 με τους 130 ίππους, «φοράει» το GT-Line κοστούμι του αναδεικνύοντας το αλέγκρο τα ταμπεραμέντο του και τις τονισμένες επιδόσεις του.
Το λιοντάρι που… ηλεκτρίζει: Το Peugeot 208 συμπληρώνει την γκάμα του με την ηλεκτρική έκδοση e-208. Μπορεί να μην «βρυχάται» από πλευράς θορύβου, όμως παραμένει λιοντάρι και είναι το τέλειο δείγμα για να ξεκινήσουμε να βλέπουμε αλλιώς τα ηλεκτρικά…
To Peugeot 208 στην τελευταία του γενιά αποτελεί ένα μοντέλο που από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι θα πρωταγωνιστήσει για τα καλά στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων.
Πιο ενήλικο, πιο σοβαρό και πιο αγριεμένο από ποτέ: το νέο 208 έχει εντελώς νέα εμφάνιση, τοπ τεχνολογίες ενώ στην ίδια πλατφόρμα δίνει και ηλεκτρική έκδοση. Το παιχνίδι στα μικρά έχει πλέον αλλάξει.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr