Διαφάνεια στο service

9633 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Τoyota από το 2007 έχει εισάγει το πρόγραμμα «Διαφάνειας Service» μέσω του οποίου οι πελάτες-κάτοχοι αυτοκινήτων Toyota μπορούν να ενημερώνονται από πριν για το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου τους τηλεφωνικά αλλά και μέσω ειδικών ηλεκτρονικών οθονών μέσα στο συνεργείο. Έτσι, σε κάθε Service Τoyota ο πελάτης απολαμβάνει σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή:
• Πρόγραμμα Περιοδικής Συντήρησης: ανά 15.000 χιλιόμετρα ή κάθε έτος (όποιο παρέλθει πρώτο)
• Ποιότητα εργασιών από άρτια εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό
- Αυστηρά πρότυπα του κατασκευαστή Toyota
- Χρήση διαγνωστικών και ειδικών εργαλείων
- Γνήσια ανταλλακτικά, λιπαντικά και αξεσουάρ
- Χρήση επίσημων τεχνικών οδηγιών από την Toyota
• Δωρεάν Οπτικό Τεχνικό Έλεγχο σε κάθε επίσκεψη service για να έχει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τις άμεσες ανάγκες του αυτοκινήτου του
• Yπηρεσία υπενθύμισης ραντεβού για να μην ξεχνάει ποτέ το service του αυτοκινήτου του
• Ειδικά διαμορφωμένους χώρους αναμονής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ