Πιστός με αιτία;

Διαβάστηκε από 2208 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2019

Tι σε κρατάει στο συνεργείο της "μάνας" μετά την λήξη των εγγυήσεων;

 
Όλοι γνωρίζουν πως τα πρώτα χρόνια ο κάτοχος οποιασδήποτε μάρκας, συνήθως (καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις), ακολουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κατασκευαστή και το πηγαίνει σε
εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας. Όλα αυτά αλλάζουν (;) μόλις λήξη η εγγύηση. Μέρος του κοινού πηγαίνει σε ανεξάρτητο συνεργείο, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή (που διαπραγματεύεται). Οι περισσότεροι δεν εξετάζουν "ιστορικά"  τα στοιχεία (κάτι που θα τους βοηθούσε να "δουν" πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ΅ΆσήμεραΆΆ προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τιμές που είχε ένα ανεξάρτητο συνεργείο, προ 10-ετίας)!

Παρόλαυτα, στο Gallop του μήνα, ψάχνουμε το ποιό είναι το πιο βασικό κριτήριο(αιτία) που "κρατά" εσάς ΠΙΣΤΟ στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας.

`Αλλοι μένουν για να είναι σίγουροι πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο τους θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμένους τεχνικούς. `Αλλοι διότι έχουν "τεστάρει" το συνεργείο τους πως δεν τους "φορτώνει" με αχρείαστα ή υπερβολικά κόστη (π.χ αντικατάσταση ανταλλακτικών που ακόμη αντέχουν). `Αλλοι γιατί αντιμετωπίζονται καλά
(φιλικά, έμμεσα και στη σωστή τιμή).

Ποιό είναι το πιο βασικό κριτήριο(αιτία) που "κρατά" εσάς ΠΙΣΤΟ στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας σας. Η γνώμη σας μετράει. Δώστε την με 1 κλίκ πιο κάτω….
 

 

AFTER SALES - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός