Με μέση τιμή υγραερίου LPG στο 0,8 ¤/λτ. το ταξίδι από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει και μόλις 22 ευρώ!

Η τιμή του υγραερίου ανάγεται στο μισό του κόστους του λίτρου της αμόλυβδης.

Η πληθώρα σταθμών LPG απαλλάσσει από το άγχος του ανεφοδιασμού. Το πανελλαδικό δίκτυο της Coral GAS είναι ευρύτατο.

Αθήνα – Θεσσαλονίκη με LPG της Coral GΑS

3795 Επισκέψεις στο άρθρο

Από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με 22 ευρώ: Και όμως γίνεται! Με το υγραέριο (LPG) ως καύσιμο κίνησης μπορείς να ταξιδέψεις από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με μόλις 22 ευρώ και μάλιστα χωρίς κανένα άγχος ανεφοδιασμού, αφού οι σταθμοί της Coral GAS είναι παντού!

 
To υγραέριο (LPG) είναι το πλέον διαδεδομένο καύσιμο, εναλλακτικά της βενζίνης και του πετρελαίου. Σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 15 εκατομμύρια οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο (τα μισά περίπου από αυτά βρίσκονται στην Ευρώπη), με τη ζήτηση να παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι!
Η τιμή του υγραερίου ανάγεται στο μισό του κόστους του λίτρου της αμόλυβδης (η μέση τιμή του LPG αυτή τη στιγμή είναι στα 0,80-0,85 ευρώ/λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,65 ευρώ/λίτρο περίπου). Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Ανεφοδιασμός παντού
Ο συνδυασμός βενζίνης και υγραερίου εξασφαλίζει στα οχήματα με σύστημα υγραεριοκίνησης μια αυτονομία, που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Ωστόσο το εκτενές δίκτυο ανεφοδιασμού της Coral GAS δεν αφήνει περιθώρια για κανένα άγχος. Παντού υπάρχει πλέον ένας σταθμός ανεφοδιασμού με υγραέριο LPG. Στη χώρα μας πλέον, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο, είναι πάρα πολλά. Από αυτά, η συντριπτική πλειοψηφία ανάγεται σε after market συστήματα υγραεριοκίνησης, καθώς μόλις το τελευταίο διάστημα ορισμένες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτου λανσάρισαν εργοστασιακά υγραεριοκίνητα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση, η πλειονότητα των εγκαταστατών διαθέτει εξειδίκευση, τεχνογνωσία και πλήρως καταρτισμένο προσωπικό, στοιχεία που εγγυώνται την αξιοπιστία του οχήματος στο μέγιστο βαθμό.

Έκαψε πολύ λιγότερο από τα διόδια
Ακούγεται σαν ψέμα, όμως το Opel Astra 1,6 που χρησιμοποιήσαμε και διέθετε σύστημα υγραεριοκίνησης εμφάνισε μέση κατανάλωση 5,9 λτ. LPG/ 100 χλμ., το οποίο στη γλώσσα της τσέπης μεταφράζεται σε 4,7 ευρώ για κάθε 100 χλμ.
Μέχρι τη Θεσσαλονίκη καταναλώθηκαν 27,7 λτ. υγραερίου LPG. Με μέση τιμή LPG στα 0,8 ¤/λτ. το συνολικό κόστος για το ταξίδι ήταν μόνο 22 ευρώ, όταν το κόστος των διοδίων είναι 29,15 ευρώ!

Εκτός από την τσέπη, το LPG σέβεται και το περιβάλλον
To υγραέριο εμφανίζει χαμηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του άνθρακα. Σε γενικές γραμμές, η χρήση υγραεριοκίνητων οχημάτων παρουσιάζει τα εξής οφέλη:
Μείωση εκπομπών CO2 έως και 10% σε σύγκριση με το πετρέλαιο.
Μείωση των σωματιδίων έως και 99%.
Μείωση του μονοξειδίου του άνθρακα κατά 97-99%.
Μείωση των οξειδίων του αζώτου κατά 85%.
Μείωση του μόλυβδου και του θείου κατά 100%.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ