Lpg vs Cng

37055 Επισκέψεις στο άρθρο

Και οι δύο τεχνολογίες έχουν το θετικό ότι είναι πλέον εξελιγμένες ώστε να λειτουργούν άψογα με όλους τους βενζινοκινητήρες.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. (EUROPE GAS)
SERVICE GAS GK AUTO CAR M.I.K.E. (ΚΟΝΤΟΓΟΥΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Όμως ποιο αέριο από τα δύο; Εδώ δεν υπάρχει απλή απάντηση. Από τη μία το υγραέριο έχει την πιο ώριμη τεχνολογία, έχει την καλύτερη κάλυψη δικτύου για εφοδιασμό στα περισσότερα πρατήρια, ενώ έχει και την καλύτερη μορφή μεταφοράς αφού είναι υγροποιημένο και έτσι χωράει πολύ σε σχετικά μικρό δοχείο.

Το φυσικό αέριο από την άλλη είναι πιο καθαρό για το περιβάλλον, είναι  ακόμα πιο ακίνδυνο γιατί είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διασπείρεται σε περίπτωση διαρροής, αποτρέποντας «εκρηκτικές» συγκεντρώσεις. Όμως έχει περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, ενώ λόγω του ότι είναι απλά συμπιεσμένο και όχι υγρό, δίνει μικρότερη αυτονομία ανάμεσα στα γεμίσματα.

Με δεδομένη την ασφάλεια και των δύο καυσίμων, η απάντηση στο ποιο από τα δύο έχει να κάνει και με γεωγραφικά κριτήρια. Για όσους έχουν εύκολη πρόσβαση σε πρατήρια φυσικού αερίου, η λύση αυτή μπορεί να είναι οικονομικότερη, ενώ για όλους τους άλλους το υγραέριο μάλλον ακούγεται καλύτερο

Η σημασία του καλού εγκαταστάτη

Εντάξει, υπάρχει το κόστος της εγκατάστασης, που όμως αποσβένεται σχετικά σύντομα. Η ίδια η εγκατάσταση είναι διχασμένο ζήτημα. Κάποιοι θα πουν ότι έρχονται αυτοκίνητα εισαγωγής με υγραέριο ή φυσικό αέριο, κάποια εργοστασιακά.  Aλλοι θεωρούν ότι είναι καλύτερο η εργασία να γίνεται  από εξειδικευμένες εταιρίες , με έδρα την Ελλάδα. Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα να επιλέγει κανείς τον safe δρόμο της εργοστασιακής εγγύησης. Έχουμε δει και ακούσει πολλά περιστατικά με ανεξάρτητους «ειδικούς» , οι οποίοι μπούκωσαν μπεκ, μπέρδεψαν εγκεφάλους και δεν απέδωσαν ούτε το 1/10 των όσων πληρώθηκαν. Οι αντιπροσωπείες ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και περνάνε από σχολεία τους μηχανικούς. Αν δεν είναι εγνωσμένης αξίας το ανεξάρτητο συνεργείο, καλό είναι να μην ψαχτείτε με πειράματα.

.
 

  • thita_kapa

    τα της αεριοκινησης δεν περιγραφονται ολοκληρωμενα,(λογω διαφημισης,αρα εσοδα εντυπων). για μικρες διαδρομες,γινεται καταναλωση σχεδον μονο βενζινης. 20% αυξημενη ποσοτητα αεριου,εξτρα κοστος service αεριου, εχτρα κοστος για κτεο,το πολυ 30% ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ καταναλωση!!! αν δεν κανεις 15000 χιλτρα/ετος,ξεχνα την αεριοκινηση. αν οδηγεις στην επαρχια,ξεχνα το φυσικο αεριο.

  • Panos.

    Εχω ενα mazda 2 του 2004 1.6cc και τον Απριλιο του 2018 του εβαλα φυσικο αεριο και εως σημερα δεν μου εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.Με 4,5ευρω κανω 100 εως 105 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση(οποιος θελει το πιστευει).Για μενα οποιος μενει στην Αττικη εχει κοντα πρατηριο,εχει το κεφαλαιο 2000ευρω+ και δεν τον νοιαζει το πορτ παγκαζ να το βαλει θα δει μεγαλη διαφορα στην τσεπη του,και η αποσβεση γινεται γρηγορα εαν κανεις πολλα χιλιομετρα.Προσοχη θελει ο εγκαταστατης γιατι σημερα υπαρχουν πολλοι αλλα λιγοι κανουν σωστη δουλεια.Εγω τους εμπιστευτικα επειδη το 2010 που ειχα παει να βαλω υγραεριο δεν μου βαλανε επειδη θα μου εκανε ζημια στις βαλβιδες.Παντος οτι και να γινει δεν το εχω μετανιωσει βγαινω απο το πρατηριο γελωντας ξερωντας οτι δεν με εχουν κλεψει και δινω 4,5 ευρω αντι για 15 για τα ιδια χιλιομετρα.

  • Nikos

    Θα συμφωνήσω με τον φίλο. Όπως επίσης μακριά από μετατροπές εκ των υστέρων. Ένα αυτοκίνητο 15ετίας σίγουρα δεν κάνει για υγραέριο ή φυσικό αέριο. Θα βγάλει προβλήματα είναι σχεδόν βέβαιο. Άσε τους εγκαταστάτες! Ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι πως το γνωρίζουμε? Δεν το γνωρίζουμε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (CNG)