Πάντα ελέγχουμε το σύστημα LPG

Τις βαλβίδες και τα μάτια σου

11316 Επισκέψεις στο άρθρο

Πέραν των παραπάνω όμως στα υγραεριοκίνητα πρέπει να έχουμε τον νού μας και στις βαλβίδες. Αν και συναντιέται περισσότερο στα ιαπωνικά αυτοκίνητα ωστόσο δεν είναι λίγα εκείνα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συμβαίνει με τη βενζίνη φθείρονται περισσότερο με τη χρήση του υγραερίου. Για να είμαστε πιο ακριβείς, όταν ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί LPG μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γεγονός που οδηγεί στην υπερθέρμανση και την φθορά του κινητήρα. Για να αποφευχθεί λοιπόν αυτό πρέπει να ρυθμίζονται τα διάκενα των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χλμ. Αντίθετα, αρκετά αυτοκίνητα, ειδικά τα ευρωπαϊκά, διαθέτουν υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ρύθμιση καθώς σε αυτά οι βαλβίδες ρυθμίζονται μόνες τους (αυτορυθμιζόμενες).

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός