Πέραν των παραπάνω όμως στα υγραεριοκίνητα πρέπει να έχουμε τον νού μας και στις βαλβίδες. Αν και συναντιέται περισσότερο στα ιαπωνικά αυτοκίνητα ωστόσο δεν είναι λίγα εκείνα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες σε αντίθεση με ότι συμβαίνει με τη βενζίνη φθείρονται περισσότερο με τη χρήση του υγραερίου. Για να είμαστε πιο ακριβείς, όταν ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί LPG μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γεγονός που οδηγεί στην υπερθέρμανση και την φθορά του κινητήρα. Για να αποφευχθεί λοιπόν αυτό πρέπει να ρυθμίζονται τα διάκενα των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χλμ. Αντίθετα, αρκετά αυτοκίνητα, ειδικά τα ευρωπαϊκά, διαθέτουν υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ρύθμιση καθώς σε αυτά οι βαλβίδες ρυθμίζονται μόνες τους (αυτορυθμιζόμενες).
Value for money Service & υπηρεσίες LPG!
Gear Tech Engineering για Αναβάθμιση & Συντήρηση!
ΕuropeGas σε 300 σημεία στην Ελλάδα !
Τοp εξειδίκευση & αξιοπιστία για LPG-CNG
Ψάχνεις καλό & οικονομικό Συνεργείο; Δες εδώ!
Με 1 κλίκ, στην πόρτα σου. Βρες Ανταλλακτικά.