
Πόσο άλλαξε σε σχέση με πριν το νέο Nissan LEAF;
Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2025
Ήταν οικογενειακό hatchback, μεταμορφώθηκε σε οικογενειακό coupe SUV.
Θα προσφέρεται με μεγαλύτερες μπαταρίες χωρητικότητας 52 kWh και 75 kWh.
|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Ήταν οικογενειακό hatchback, μεταμορφώθηκε σε οικογενειακό coupe SUV.
Θα προσφέρεται με μεγαλύτερες μπαταρίες χωρητικότητας 52 kWh και 75 kWh.
Έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία που «καίει» 6 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις εταιρείες.
20 περισσότερα άλογα στα χαρτιά το Countryman.
Καίει 1,5 λτ. λιγότερο το υβριδικό Toyota Corolla.
Καλύτερες επιδόσεις το ήπια υβριδικό σύστημα του Citroen C4.
Είναι μεγαλύτερη και το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στην κατηγορία με συντελεστή 0,21 Cd (0,23 πριν).
Για πρώτη φορά διαθέσιμη ως ηλεκτρική με αυτονομία έως 800 χλμ. (WLTP).
Πέρασε το τεστ αποφυγής κινδύνου με 73,5 χλμ./ώρα, δηλαδή στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Soft συμπεριφορά στη διαδικασία, χρησιμοποίησε όλο το διαθέσιμο πλάτος του δρόμου.
Καίει 11 kWh/100 χλμ., δηλαδή λιγότερα από 2 ευρώ.
Το φορτίζεις μια φορά κάθε 12 ημέρες και κάνεις 400 χλμ..
Βγαίνει μόνο σε βενζίνη με 163 ίππους, με τιμή από 25.490 ευρώ.
Διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο με 2 χιλιάρικα παραπάνω.
324 λίτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες και ένα σακβουαγιάζ.
Με ευρύχωρο πίσω κάθισμα, με αέρα 70 χλστ. για το κεφάλι και 13,7 εκ. για τα γόνατα.
Σχεδόν 8 χιλιάρικα φθηνότερο είναι το Capri.
460 χλμ. η πραγματική αυτονομία του Ford, 440 χλμ. για το Tesla.
Η A-Class είναι η μικρότερη σε διαστάσεις (λίγο πάνω από τα 4,5 μέτρα), έχει 2λιτρο μοτέρ 190 ίππων & 4κίνηση.
Η CLA των 163 ίππων έχει την πιο δυναμική εμφάνιση (βλέπε coupe οροφή) & την πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Γκάζι σημαίνει ταχύτητα και γρήγορες επιδόσεις. Με τα βενζινοκίνητα έχεις το bonus της ηχητικής... συνοδείας, με τα ηλεκτρικά κερδίζεις σε αμεσότητα, καθώς η 1η γκαζιά δίνει όλη τη ροπή. Αλλά μήπως «πακέτο» με το γκάζι πάει και το να μπορείς να στρίψεις με πολλά χιλιόμετρα;
544 λίτρα μέτρησε το AutoΤρίτη Test Center, δηλαδή χωράει 4 μεγάλες βαλίτσες & έχεις ακόμα 40+ λίτρα.
Έχει μεγάλο μήκος & μεγάλο άνοιγμα, για να βάζεις μακρόστενα αντικείμενα.
Έρευνα στην Τσεχία δείχνει ότι κατά μέσο όρο γυρίζουν πάνω από 100.000 χλμ.
Συμβαίνει και στη Γερμανία, στο Βέλγιο, στην Ιταλία και στην Ολλανδία.
Η S-Class έχει τον άτυπο τίτλο του «καλύτερου αυτοκινήτου του κόσμου» σε κάθε νέα της γενιά.
Η G-Class από στρατιωτικό όχημα έχει εξελιχθεί σε ένα πολυτελές και εντυπωσιακό σε δυνατότητες off-road.
Έχει από μίνι αυτοκίνητο πόλης (Picanto), μέχρι θηριώδες SUV 5+ μέτρων (EV9).
Στην ίδια κατηγορία βρίσκεις αυτοκίνητα διαφορετικής λογικής, π.χ. crossover το XCeed, κλασικό οικογενειακό SUV.
Το βενζινοκίνητο Torres είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV της αγοράς (30.890 ευρώ).
Με το ηλεκτρικό κάνεις 100 χλμ. μέσα στην πόλη με 3 ευρώ.
Είναι στην Top 5άδα των SUV πόλης στο elk test.
Πέρασε με ευκολία στα 76,5 χλμ./ώρα.
Άλλο να οδηγείς 4τροχο και άλλο 2τροχο...
Δεν το νοιάζει το κρύο και η βροχή.
Είναι ίδια, κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο, αλλάζει μόνο το σήμα.
Έχουν full υβριδική τεχνολογία που «καίει» λίγο (5 λτ./100 χλμ.) & έχει καλές επιδόσεις.
Ακόμη και με ξεφόρτιστη μπαταρία, τα plug-in Toyota καίνε σαν υβριδικά.
Το C-HR είναι το πιο προσιτό δημοφιλές Plug-in της αγοράς (36.970 ευρώ).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr