To δίλιτρο Clio μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ευκολία σε κάθε είδους ασφάλτινη διαδρομή.
Με 10 επιπλέον ίππους, μικρές μηχανικές επεμβάσεις και περιορισμένες αισθητικές αλλαγές, το Clio με το δίλιτρο κινητήρα απέκτησε έναν ακόμη πιο σπορτίφ χαρακτήρα, ικανό να το διατηρήσει στην κορυφή της κατηγορίας του .
Ο έντονος ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν άφησε τα περιθώρια στη Renault Sport να επαναπαυτεί στην παρουσία του προηγούμενου -ήδη πολύ καλού- δίλιτρου Clio. Σε αυτή την κατηγορία των μικρών GT, το Peugeot 206 RC με τους 180 ίππους όπως και το αναμενόμενο υπερτροφοδοτούμενο Seat Ibiza FR με τους 150 ίππους και αργότερα το 180άρι Ibiza Cupra, αποτελούν τους βασικούς ανταγωνιστές του αυτοκινήτου της Renault , οπότε η κίνησή της να αυξήσει την ιπποδύναμή του Clio από τους 172 στους 182 ίππους κρίθηκε απαραίτητη.Εκτός από τις μηχανικές επεμβάσεις στο τμήμα του κινητήρα που αφορούν το σύστημα εισαγωγής αέρα και εξαγωγής των καυσαερίων και την αναβάθμιση του εγκεφάλου ώστε να αποδώσουν οι παραπάνω βελτιώσεις, το Clio Sport φέρει κάποιες αλλαγές και στον τομέα της σχεδίασης. Η δυναμική του τρίθυρου αμαξώματος παραμένει έντονη, όμως ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα με την ευμεγέθη εισαγωγή αέρα που ενσωματώνει. Η σπορτίφ εικόνα του Clio Sport είναι έκδηλη και στο πίσω μέρος του όπου κυριαρχούν οι διπλές απολήξεις των ισάριθμων τελικών τμημάτων του συστήματος εξάτμισης (στα πρότυπα του τρίλιτρου Clio) και την παρουσία αεροτομής στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Μπορεί θεωρητικά η αύξηση της ισχύος κατά 10 ίππους να είναι μικρή όταν μιλάμε για 172 στους 182 ίππους, ωστόσο το τμήμα της Renault Sport εφάρμοσε και άλλες λύσεις όσον αφορά την ανάρτηση του Clio Sport 2004 χωρίς να αλλοιωθεί η σπορτίφ και παράλληλα άνετη αίσθηση κατά την οδήγησή του. Οι αλλαγές αυτές αφορούν τις παχύτερες κατά 12 χιλ. αντιστρεπτικές δοκούς και την σκληρότερη πίσω ανάρτηση. Σε αυτά προστίθενται οι 16ιντσες νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου οι οποίες φέρουν ελαστικά ειδικά κατασκευασμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο της Michelin (Pilot Exalto) διαστάσεων 205/45. Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στη διαμόρφωση ενός πιο επιθετικού προφίλ του δίλιτρου Clio τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και οδικής συμπεριφοράς. Αντίθετα, στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το απελθόν Clio των 172 ίππων με κάποιες σπορτίφ πινελιές να τονίζουν τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης του μικρού αυτοκινήτου. Το Renault Clio Sport είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά ήδη ενώ η τιμή του ανέρχεται στα 25.900 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει 4 αερόσακους, ESP, κλιματισμό και ηλεκτρικές ευκολίες.