To δίλιτρο Clio μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ευκολία σε κάθε είδους ασφάλτινη διαδρομή.
Οι επεμβάσεις που έγιναν από το τμήμα Renault Sport στην ανάρτηση του δίλιτρου Clio δεν έχουν σχέση με τη γεωμετρία αλλά με τη ρύθμισή της. Πιο συγκεκριμένα το Clio Sport M.Y. 2004 φέρει νέες αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός και πίσω (μεγαλύτερες σε πάχος) με αποτέλεσμα να βελτιωθεί περαιτέρω η ούτως ή άλλως καλή κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου ενώ παρέχεται και καλύτερη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού από το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης είναι λιγάκι πιο σφιχτή έτσι ώστε να αυξηθούν τα περιθώρια της πρόσφυσης χωρίς ωστόσο να κινδυνεύει να χαρακτηριστεί "άτσαλο" το πίσω μέρος. Στην πράξη, το 2λιτρο Clio συμπεριφέρεται άψογα δίδοντας το έναυσμα στον οδηγό του να εκμεταλλευθεί τη δύναμη και την ελαστικότητα του κινητήρα σε συνδυασμό με το σπορτίφ στήσιμο του αυτοκινήτου, ώστε να κινηθεί γρήγορα και μόνο η υψηλή θέση οδήγησης ίσως τον προβληματίσει. Στις στροφές το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) σπάνια αναλαμβάνει να διορθώσει την πορεία του μικρού αυτοκινήτου, αφού οι υποστροφικές τάσεις κάνουν την εμφάνισή τους δύσκολα σε καλής ποιότητας δρόμο, ενώ ακόμα και όταν αυτό γίνεται, ο τρόπος είναι προοδευτικός και η διόρθωση εύκολη. Τα φρένα ικανοποιούν τις ανάγκες για την ακινητοποίηση του Clio Sport, όμως στη συχνή χρήση χάνουν ένα μέρος από την αποτελεσματικότητά τους.