Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/3/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2005
Test mtx
BMW Σειρά 3
To νέο σύμβολο
Η πέμπτη γενιά της "3άρας" φιλοδοξεί να συνεχίσει να λειτουργεί ως έμβλημα της Βαυαρικής φίρμας.
Η Σειρά 3 ήταν ανέκαθεν το σύμβολο του πολυτελούς και σπορ χαρακτήρα της BMW, προσαρμόζοντας αυτά τα στοιχεία στις διαστάσεις της μεσαίας κατηγορίας και καθιστώντας τα προσιτά στο ευρύ κοινό.
Στους κόλπους της BMW η Σειρά 3 και η Σειρά 5 λειτουργούν ως "καθρέφτες" για ολόκληρη την εταιρεία, καθώς σε αυτές αντανακλώνται η πρόοδος στον μηχανολογικό τομέα, η αισθητική εξέλιξη με την πάροδο των ετών και η γενικότερη πορεία που θέλει να ακολουθήσει η φίρμα. Η νέα και πέμπτη κατά σειρά γενιά της Σειράς 3 (φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από την πρώτη παρουσίασή της) δεν αποτελεί εξαίρεση. Στον τομέα της σχεδίασης συναντούμε ένα σύνολο υψηλής αισθητικής, το οποίο συγκεντρώνει γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία προσαρμοσμένα σε ένα εντελώς ξεχωριστό σύνολο. Η σχεδιαστική ταυτότητα της BMW, η οποία βασίζεται κυρίως σε αυστηρές γραμμές συνδυασμένες με έντονες και χαρακτηριστικές αυλακώσεις αλλά και οξείες γωνίες σε διάφορα σημεία, επιστρατεύεται και στην περίπτωση της Σειράς 3. Στο μπροστινό μέρος ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι η διαμόρφωση του καπό, το οποίο διαθέτει δύο καμπυλόγραμμα και έντονα σχεδιαστικά νεύρα, που έχουν ως σημείο εκκίνησης τη διπλή εμπρόσθια μάσκα και προσδίδουν έντονο δυναμισμό. Το ύφος είναι πολύ δυναμικό εξαιτίας και των φωτιστικών σωμάτων τα οποία θυμίζουν εν μέρει αυτά της Σειράς 1 ενώ το αρκετά απότομο "κόψιμο" του εμπρός μέρους και ο πολύ μικρός πρόβολος δίνουν μια αίσθηση συνεχούς κίνησης στο όχημα. Η πλαϊνή όψη είναι ασύγκριτα πιο ενδιαφέρουσα σε σχέση με προγενέστερες εκδοχές χάρη σε μια έντονη ακμή η οποία διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος (περίπου στο ύψος των χειρολαβών) ενώ πόλο έλξης των βλεμμάτων αποτελεί και η καμπύλη γραμμή των θυρών στο κάτω μέρος τους. Αμφότερες αυτές οι γραμμές θυμίζουν γραμμώσεις σε καλογυμνασμένους μυς καθώς συγκλίνουν προς το πίσω μέρος καθιστώντας το αυτοκίνητο ιδιαίτερα ρωμαλέο. Το πίσω μέρος έρχεται να υποστηρίξει απόλυτα αυτή την εικόνα με τα εντελώς νέα και αρκετά "θυμωμένα" φωτιστικά σώματα. Γενικά η νέα ΒΜW Σειρά 3 είναι επιβλητική και αποπνέει έναν αέρα προηγμένου και πολυτελούς βιομηχανικού προϊόντος. Στο εσωτερικό η κομψότητα και η γαλήνια ατμόσφαιρα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενώ το "βασίλειο" και γι' αυτή την BMW είναι -και προφανώς θα είναι και στο μέλλον- η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση που απολαμβάνει ο οδηγός. Οι τιμές ξεκινούν από 33.900 ευρώ για την έκδοση 320i των 150 ίππων που δοκιμάσαμε και ανέρχονται σε 42.500 και 47.500 ευρώ για τις 325i και 330i των 218 και 258 ίππων αντίστοιχα.Η πλαϊνή όψη της νέας "3άρας" διατηρεί κάποιους αισθητικούς δεσμούς με το απερχόμενο μοντέλο χάρη στη σχεδίαση των θυρών και του μικρού προβόλου στο εμπρός μέρος.
Μας άρεσε
Η εμφάνιση του εμπρός μέρους, η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση του τιμονιού, η στιβαρότητα του εσωτερικού και η θέση οδήγησης, ο πλούσιος εξοπλισμός, η κυματοειδής κεντρική κονσόλα (φωτό).
Δε μας άρεσε
Η εμφάνιση του πίσω μέρους απαιτεί κάποιο χρόνο εξοικείωσης διότι είναι εντελώς νέο, οι περιορισμένοι χώροι για μικροαντικείμενα .
Η πλαϊνή όψη της νέας "3άρας" διατηρεί κάποιους αισθητικούς δεσμούς με το απερχόμενο μοντέλο χάρη στη σχεδίαση των θυρών και του μικρού προβόλου στο εμπρός μέρος.

Το πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα "φρέσκο" σχεδιαστικά αλλά παραμένει ένα από τα βασικά σημεία προβολής του μυώδους σχήματος της νέας BMW Σειράς 3.

 
 BMW Σειρά 3
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα