Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/5/2008
Πρώτη επαφή
Ισχύς εν τη ενώσει
Τετρακίνηση
Διαβάστηκε από 3410 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/5/2008
Το σύστημα της τετρακίνησης και των αναρτήσεων προέρχεται από το X-Trail, γεγονός το οποίο λειτουργεί θετικά και ως προς την αξιοπιστία.
Όπως αναφέραμε, το σύστημα τετρακίνησης του Koleos προέρχεται από τη Nissan, η οποία -αν μη τι άλλο- έχει μακροχρόνια παράδοση και τεχνογνωσία στα 4x4. Σε κανονικές συνθήκες, το νέο Crossover της Renault μπορεί να είναι μόνο προσθιοκίνητο (2WD), ενώ ο οδηγός μέσω του σχετικού διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας μπορεί να επιλέξει την αυτόματη μετάδοση της κίνησης (AUTO) ή το «κλείδωμα» της τετρακίνησης (LOCK). Στο AUTO, ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης, μπορεί να μεταφερθεί έως το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, ενώ στο LOCK η αναλογία είναι μόνιμα 50:50. Παράλληλα, το Koleos εφοδιάζεται με το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control), το οποίο σε κατηφόρες με κλίση από 10% και άνω διατηρεί μία σταθερή ταχύτητα έως 7 χλμ./ώρα, χωρίς να γίνεται χρήση του φρένου. Αντίστοιχα, το Hill Start Assist δεν αφήνει το αυτοκίνητο για 3 δλ. να κυλήσει σε μια ανηφόρα με κλίση άνω των 10 μοιρών, βοηθώντας τον οδηγό στο ξεκίνημα.
Εκτός δρόμου χαρακτηριστικά
Γωνία προσέγγισης: 27 μοίρες
Γωνία ράμπας: 21 μοίρες
Γωνία διαφυγής: 31 μοίρες
Απόσταση από το έδαφος: 206 χλστ.
Μέσω του κεντρικού διακόπτη γίνεται η επιλογή της αυτόματης μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς και το κλείδωμα της τετρακίνησης, ενώ δεξιά υπάρχει αυτός για το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (HDC).

 
 Renault Koleos
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τετρακίνηση
Κινητήρας