Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2008
TEST
Ανανεωμένη BMW M6 Coupe
Mean Machine!
Διαβάστηκε από 11495 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2008
Ο πολυβραβευμένος V10 κινητήρας των 5,0 λίτρων κερδίζει τις εντυπώσεις, με την απόδοσή του και την απόκριση σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού...
Το κορυφαίο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος Μ της BMW είναι μια απτή απόδειξη του τι μπορούν να καταφέρουν οι Γερμανοί στην απαιτητικότερη αυτοκινητική κατηγορία. Η M6 κρύβει έντεχνα τις δυνατότητές της κάτω από το περιτύλιγμα ενός πολυτελούς κουπέ και περιμένει μόνο τον οδηγό της –και μόνο αυτόν– τη στιγμή που θα θελήσει να τις ανακαλύψει…
Στο πίσω τμήμα, ο έντονος προφυλακτήρας με τις διπλές εξατμίσεις δίνει το απαραίτητα «άγριο» στιλ στο αμάξωμα της BMW M6, χωρίς πάντως να επιφέρει εξάρσεις…
Η BMW M6 Coupe, από το 2005 που παρουσιάστηκε, αποτελεί την κορωνίδα στην γκάμα των εκδόσεων «M» της βαυαρικής εταιρείας. Βασισμένη στην τωρινή γενιά της BMW Σειρά 6 (E 63), η M6 είναι ξεχωριστό αυτοκίνητο, πεδίο γερμανικής δημιουργικότητας και επίδειξη σύγχρονης τεχνολογίας. Δεν είναι μόνο η επιβλητική εμφάνιση, το πολυτελές εσωτερικό και το μηχανικό υπόβαθρο, που διαχωρίζουν το γερμανικό κουπέ, αλλά, κυρίως, το γεγονός ότι δίνει στον οδηγό του τη δυνατότητα να χαρεί και να απολαύσει κάθε επαφή μαζί του, είτε επιλέξει χαλαρό cruising στον αυτοκινητόδρομο, είτε θελήσει να βρεθεί κοντά στα δικά του οδηγικά όρια…
Εκκεντρική και διακριτικά επιθετική σχεδίαση
Και αν μη τι άλλο, η σχεδίαση του αμαξώματος είναι ένας από τους πιο πληθωρικούς τομείς της κορυφαίας 6άρας. Δημιούργημα του αρχισχεδιαστή της BMW Κρις Μπανγκλ –όπως άλλωστε και όλη η Σειρά 6– η M6 επιτείνει ακόμη περισσότερο τις εκκεντρικές γραμμές που προσέδωσε ο Βρετανός στο κουπέ της γερμανικής εταιρείας. Πρώτο σημείο αναφοράς ο εμπρός προφυλακτήρας, ο οποίος φιλοξενεί ένα πολύ μεγάλο κεντρικό αεραγωγό, που φροντίζει ώστε να εισέρχεται η απαραίτητη ποσότητα αέρα για την ψύξη του V10. Στις δύο άκρες του δύο ακόμη αεραγωγοί στέλνουν επιπλέον αέρα στον κινητήρα, αλλά και στα φρένα, καταργώντας έτσι τη θέση των προβολέων ομίχλης, που βρίσκονται εκεί σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Σειράς 6 (στη M6 είναι ενσωματωμένοι στα εμπρός φωτιστικά). Στο πλάι, οι μεγάλες ζάντες 19 ιντσών, με τα τεραστίων διαστάσεων ελαστικά (225/40 εμπρός, 285/35 πίσω), ομορφαίνουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο, ενώ τα μαρσπιέ δίνουν έναν ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα. Πίσω, διπλές εξατμίσεις εκατέρωθεν του προφυλακτήρα, με διαχύτη στο κέντρο, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Τέλος, τα πίσω φωτιστικά που δείχνουν να «κρύβονται» από το καπό, έχουν πλέον λάβει νέας σχεδίασης λαμπτήρες LED.
Αχ και να είχα 150.000 ευρώ…!
Η BMW M6 είναι ένα εντελώς ξεχωριστό και ιδιαίτερο αυτοκίνητο στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας. Με βάση τα μηχανολογικά και τεχνολογικά της στοιχεία, αλλά και τα «εξωτικά» υλικά που χρησιμοποιεί (π.χ. η οροφή είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα), δικαιολογείται η διαφορά των σχεδόν 35.000 ευρώ, σε σχέση με την 650 Ci, όπως και η τελική τιμή των 149.600 ευρώ. Σε αυτήν την τιμή μάλιστα, περιλαμβάνονται τα πάντα από πλευράς εξοπλισμού, ενώ από εκεί και πάνω, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να εξατομικεύσει το αυτοκίνητό του, με επιλογή διαφορετικών και πιο ακριβών δερμάτων, επενδύσεων σε ταμπλό και πόρτες κ.ο.κ.
Μας άρεσε
Η απόδοση και ο ήχος του V10, η εκπληκτική λειτουργία του κιβωτίου SMG III, κυρίως στη θέση «S», η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση, η πολυτέλεια στο εσωτερικό
Δε μας άρεσε
Μόνο η αυξημένη κατανάλωση, η οποία έχει αντίκτυπο στην αυτονομία, θέτοντας όρια κίνησης με το αυτοκίνητο (ή, αν προτιμάτε, συνεχείς στάσεις για ανεφοδιασμό)
Θα θέλαμε…
… ένα λίγο πιο «πολεμικό» εσωτερικό, αλλά η ίδια η BMW χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο «Grand Tourer» και όχι «Supersport», οπότε…

 
 Ανανεωμένη BMW M6 Coupe
Κινητήρας
Εσωτερικό
MDrive
Οδική συμπεριφορά
Κιβώτιο