Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2008
TEST
Mean Machine!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 11495 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2008
Θέλω να τον ακούω!
Ο πολυβραβευμένος V10 κινητήρας των 5,0 λίτρων της BMW βρίσκεται κάτω από το μακρύ καπό της M6. Με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρου με διπλό VANOS και δύο προγράμματα «χαρτογράφησης» (ένα στους 400 ίππους και ένα με 507 ίππους), κερδίζει τις εντυπώσεις, με την απόδοσή του και την απόκριση σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Ανεβάζει μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. ξεκινά το… πανηγύρι! Μια έκρηξη δύναμης και ροπής εκτοξεύει τη βαριά M6 και μια ηχητική συμφωνία, που προσεγγίζει αυτή αγωνιστικών κατασκευών, έχει ως συνέπεια να διαγραφεί ένα χαμόγελο απόλαυσης στα χείλη του οδηγού. Το πόσο εύκολα το αυτοκίνητο φτάνει στην τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα (θα ξεπερνούσε τα 300 χλμ./ώρα, εάν δεν επενέβαινε ο ηλεκτρονικός κόφτης) είναι εκπληκτικό και όσο για τις επιταχύνσεις από στάση, όλα εξαρτώνται από την ποιότητα της ασφάλτου και το πόσο γρήγορα θα βρουν πρόσφυση οι πίσω τροχοί κατά την εκκίνηση. Όσο για την κατανάλωση, αυτή είναι πολύ αυξημένη, ειδικά από τη στιγμή που θα παρασυρθείς από την ηχητική πανδαισία του V10 στις 7.000-8.000 στροφές και θα θες συνέχεια να τον ακούς!
Ενσωματώνει τεχνολογία που προέρχεται από τη Φόρμουλα 1 και εντυπωσιάζει με την απόδοσή του ο V10 κινητήρας της BMW M6. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει κερδίσει τα σημαντικότερα βραβεία για τους καλύτερους κινητήρες τα τελευταία χρόνια.

 
 Ανανεωμένη BMW M6 Coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
MDrive
Οδική συμπεριφορά
Κιβώτιο