Test

TEST
Seat Ibiza 1,2 TSI
Ήρθε TSIτωμένο
Διαβάστηκε από 21557 αναγνώστες
Με το νέο «μικρό» κινητήρα 1,2 TSI των 105 υπερτροφοδοτούμενων ίππων, το Seat Ibiza αποκτά μια έκδοση που τα βάζει άνετα με τους μεγαλύτερους και μπορεί να θεωρηθεί πραγματικό τεφαρίκι για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Η νέα έκδοση του Seat Ibiza αναμένεται να τονώσει τη δυναμική του μοντέλου στο πλαίσιο της ιδιαίτερης ελληνικής αγοράς.

Λίγο-πολύ αναμενόμενη ήταν η κίνηση της Seat να τοποθετήσει το μικρό αλλά… θαυματουργό κινητήρα 1,2 TSI και στο Ibiza. Τον είδαμε μέχρι σήμερα -εκτός από το Leon- και σε όλα τα άλλα μικρομεσαία (Audi A3, Skoda Υeti, Skoda Octavia και VW Golf) και μικρά (Skoda Fabia και VW Polo) του ομίλου VW. Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν η τοποθέτησή του και στο μικρό της Seat. 
Όπερ και εγένετο λοιπόν, και το Ibiza δέχθηκε τη μεταμόσχευση του 8βάλβιδου, τούρμπο και με άμεσο ψεκασμό καυσίμου κινητήρα με τους 105 ονομαστικούς ίππους. Ο κινητήρας αυτός φαντάζει ιδανική περίπτωση για τις ιδιαίτερες ελληνικές συνθήκες φορολόγησης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου, ενώ σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1,4 των 86 ίππων, εκπέμπει αρκετά λιγότερα γρ. C02/χλμ., γεγονός που πλέον θα μεταφράζεται και σε λιγότερα ευρώ ανά έτος για τέλη κυκλοφορίας. (1,2 TSI: 124 γρ. CO2/χλμ. X 1 ευρώ/ γρ. CO2 = 124 ευρώ και 1,4 85 PS: 139 γρ.CO2/χλμ. X 1 ευρώ/γρ.CO2= 139 ευρώ). Μάλιστα, με σύστημα Start/Stop οι εκπομπές του 1,2 TSI πέφτουν στα 119 γρ. CO2/χλμ. 
Όπως καταλαβαίνει κανείς, ο 1,6 με τους 105 ίππους δεν έχει πλέον νόημα ύπαρξης…
Απ´ έξω Ibiza
H μόνη οπτική διαφοροποίηση έχει να κάνει με την ύπαρξη του λογότυπου TSI στα εμπρός πλαϊνά φτερά. Κατά τα άλλα, το Ibiza 1,2 TSI διατηρεί τις αιχμηρές γραμμές και τη δυναμική εικόνα που του εξασφάλισε ο πρώην σχεδιαστής της Lamborghini Λουκ Ντονκερφόλκε. 
Η τιμή της νέας έκδοσης του Ibiza πάντως είναι αρκετά υψηλότερη από αυτή του 1,4 (11.890 ευρώ). Η διαφορά των 1.700 ευρώ (13.590 για το 1,2 TSI Style) δεν είναι αμελητέα. Φυσικά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του downsized 1,2 TSI και η διαφορά στις επιδόσεις δεν έχουν καμία σχέση με του 1,4 85 PS. H πιο πλήρης έκδοση 1,2 TSI Special Edition είναι στα 14.890 ευρώ, ενώ οι τιμές για το τρίθυρο Ibiza SportCoupe είναι 13.190 ευρώ για την έκδοση Style, 13.590 για την έκδοση Sport και 14.490 για την έκδοση Special Edition.
Συν:  Εμφάνιση Κατανάλωση  Ποιότητα κατασκευής Ποιότητα κύλισης  Οδική συμπεριφορά  Κόστος χρήσης
Πλην: Διακριτικός  Αέρας για το κεφάλι των πίσω επιβατών  Αίσθηση πεντάλ φρένων  Μικρή υστέρηση κινητήρα χαμηλά
Απέναντι στην έκδοση 1,4 85 PS έχει:
• 1,8 δλ. πιο γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα
• 3,2 δλ. πιο γρήγορο 60-100 χλμ./ώρα με 4η
• 6,0 δλ. πιο γρήγορο 80-120 χλμ./ώρα με 5η
• 15 γρ. CO2 λιγότερα ανά χλμ. και κατά συνέπεια 15 ευρώ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας
Χρηματοδότηση: Από 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 60/72/84 δόσεις και 6,5/7,0/7,5% ετήσιο επιτόκιο.
Εγγυήσεις: Μηχανικά μέρη 2 χρόνια, Αντισκωριακή 12 χρόνια, Χρώμα 3 χρόνια, Oδική βοήθεια 2 χρόνια


 
 Seat Ibiza 1,2 TSI
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία