O 1,4 D-4D της 
Toyota επωφελείται της 
τεχνολογίας Optimal Drive που εγγυάται μέγιστη απόδοση, με τη χαμηλότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O 1,4 D-4D της Toyota επωφελείται της τεχνολογίας Optimal Drive που εγγυάται μέγιστη απόδοση, με τη χαμηλότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Toyota 1,4 D-4D: Diesel α λα ιαπωνικά

(1/6/2012)

Πρόκειται για το 1.400άρη κινητήρα diesel που χρησιμοποιούν τα Toyota Yaris και Auris, με απόδοση 90 ίππων και 205 Nm ροπής. Όπως και οι κινητήρες βενζίνης, έτσι και ο 1,4 D-4D επωφελείται της τεχνολογίας Optimal Drive που εγγυάται μέγιστη απόδοση, με τη χαμηλότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Στην προκειμένη περίπτωση νέοι ψεκαστήρες ελέγχουν τον όγκο του καυσίμου που ψεκάζεται, αλλά και το χρονισμό του κάθε ψεκασμού με μεγαλύτερη ακρίβεια. Έτσι καθίσταται εφικτός ο πολυφασικός ψεκασμός υψηλής ταχύτητας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το στοχευμένο ψεκασμό μέσα στο θάλαμο καύσης, που επιτρέπει καλύτερη καύση, περιορισμένο βαθμό εκπομπής επιβαρυντικών μικροσωματιδίων, αλλά και χαμηλές εκπομπές Nox και CO2. Η τεχνολογία αυτή, σε συνδυασμό με υψηλές πιέσεις κατά τον σειριακό ψεκασμό (common rail), επιτρέπει μικρότερους χρόνους ψεκασμού, και άρα καλύτερη απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού, αλλά και βελτιωμένη οικονομία και εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, το σύστημα LLC (Long – Life Coolant) επιταχύνει το ζέσταμα του κινητήρα και άρα περιορίζει την κατανάλωση.


Toyota Yaris

Toyota Yaris

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όταν ο κινητήρας diesel του Auris συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,5 λτ./100χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 118 γρ./χλμ. Αυτά τα νούμερα καθίστανται εφικτά με τη συνδρομή της δέσμης οικολογικών μέτρων Optimal Drive, που, εκτός από τις βελτιώσεις στη λειτουργία του κινητήρα, επενδύουν και στην αεροδυναμική βελτίωση του μοντέλου, με χαμηλωμένη ανάρτηση και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το πετρελαιοκίνητο Auris μπορεί να εξοπλιστεί και με φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων (DPF) που είναι αυτοκαθαριζόμενο και απαιτεί μόνο μακροχρόνια συντήρηση. Στο Yaris, το ίδιο μοτέρ εξοπλίζεται με στάνταρ φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (DPF), με μέση κατανάλωση 3,9 λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 103 γρ./χλμ.

Mercedes
skoda