Από τις εικόνες που έδωσαν οι Κορεάτες στη δημοσιότητα, προκύπτουν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 5θυρο αμάξωμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από τις εικόνες που έδωσαν οι Κορεάτες στη δημοσιότητα, προκύπτουν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 5θυρο αμάξωμα.

Αποκαλυπτήρια για το 3θυρο Hyundai i30

(17/9/2012)

Η Hyundai ανακοίνωσε επίσημα την πρόθεσή της να παρουσιάσει, στο Σαλόνι του Παρισιού, την 3θυρη εκδοχή του νέου i30 και μάλιστα έδωσε στη δημοσιότητα και τις πρώτες εικόνες του, που αποκαλύπτουν κάποιες διαφορές το 5θυρο μοντέλο, που ήδη έχουμε γνωρίσει.

Θέλοντας, λοιπόν, να συμπληρώσει τη γκάμα του επιτυχημένου μικρομεσαίου της, με την 5θυρη και τη wagon έκδοση, η Hyundai ανακοίνωσε ότι στο Παρίσι θα παρουσιάσει επίσημα και το 3θυρο i30, το οποίο θα αρχίσει να διατίθεται στις ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του έτους. Από τις εικόνες που έδωσαν οι Κορεάτες στη δημοσιότητα, προκύπτουν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 5θυρο αμάξωμα, που ήδη έχουμε γνωρίσει και που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, με την αναβάθμισή του σε όλους τους σημαντικούς τομείς.
Παρότι η σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου, δεν αλλάζει, η Hyundai θέλησε να τονίσει περισσότερο τον sport χαρακτήρα του i30 και λιγότερο τις οικογενειακές αρετές του, όπως συμβαίνει με την 5θυρη έκδοση. Ο επανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρα, με τα φώτα ομίχλης, η κεντρική μπάρα στη μάσκα, που είναι βαμμένη μαύρη και όχι στο χρώμα του αμαξώματος, οι εμπρός προβολείς ομίχλης, που ενώνονται με λωρίδες LED και οι customized 16άρες ζάντες αλουμινίου, καθώς και η έντονη κλίση της οροφής, που καταλήγει σε πίσω αεροτομή, είναι μερικές από τις ουσιαστικές διαφορές.
Λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου δεν έχουν διαρρεύσει, ωστόσο αναμένεται η γκάμα των κινητήρων να είναι περίπου η ίδια με αυτή του 5θυρου μοντέλου. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει μία επιλογή που ανακοίνωσε η Hyundai και είναι ο diesel κινητήρας των 1.6 λίτρων, που αποδίδει 128 ίππους και διακρίνεται ακόμα για τη χαμηλή κατανάλωση και τις ακόμα πιο χαμηλές εκπομπές CO2, που περιορίζονται στα 97 γρ/χλμ. Για την ελληνική αγορά αυτό μεταφράζεται σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
NEXEN NFERA PRIMUS